Wat je even kwijt wil #43

Dat is ook gaaf!!

Hoe heet die man die in letterlijk elke Nederlandse film, serie en reclame speelt? Niet Barry Atsma

Die drankenkaart hahaha. Lekker to the point wel.

Enjoy!

2 likes

Frank Lammers?

4 likes

Neee niet ons Fer. Het is een kale man met met grote blauwe ogen

1 like

Je kan ook navigatie starten als je data aan staat of als je nog op WiFi zit, dan berekent ie de route en dan zet je je internet uit, maar de navi loopt wel gewoon door! Alleen files en updates zul je dan niet krijgen.

1 like

Loek Peters?

Oh spuitelf haha @Konijntje was me voor

1 like

@Lemongrab @Konijntje haha nee ik weet het al: Kees boot! Maar thanks voor het meedenken

2 likes

Ik had een ananas biertje van uiltje, 7/10. Iets van een donker bier ‘mooie madam’ KAPOTGOOR 1/10 en weggegooid want smaakte naar asbak. Verder zatte van brouwerij ‘t IJ 8/10 en heb nog een maximus pandora op, ook 8/10!

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ahh wat fijn! Ben heel benieuwd naar wat je maakt, zou je het willen delen?

@Quinoa en @S.onrisa ik zeg doen! Love gekleurd haar :sparkles:

3 likes

Ja dat moet hier ook wel aan de hand zijn. Had maar twee kleine glazen wijn op verdeeld over de avond?:rofl:

Ik zet met ui schillen altijd een zonnebril op, helpt ook bij mij!

1 like

Fantastisch dit. Hopelijk hebben jullie een leuke avond gehad!

Ik lig al sinds 4 wakker :expressionless:

Pas rond 0.00 in. Overdag bijslapen kan ook niet

Ik ben net naar het ziekenhuis geweest omdat ik zo’n enorme knallende hoofdpijn heb. Dacht echt dat ik een hersenbloeding had gehad oid

Wat schrikken! Ben je nu oké?

1 like

Ben je nog omg schev? Als ik iets voor je betekenen, ik woon in de buurt. Sterkte :two_hearts:

1 like

Dat klinkt heftig! Jakkes. Hopelijk valt het mee en gaat het inmiddels beter met je. :four_leaf_clover:

1 like

Ah dat is even schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je?

Ik heb sinds gisteravond keelpijn. Het is nu wel minder maar nog niet weg. Dus dat wordt denk ik m’n gezellige plannen voor vanmiddag met een vriendin afzeggen en een corona test afspraak maken. Het voelt alleen heel knullig om voor een lichte keelpijn een afspraak te maken, maarja.

Er staat sinds woensdag een steiger voor m’n huis. Heb dus sinds woensdag het rolgordijn dicht gehad maar nu ff open anders lig ik zo weg te kwijnen in het donker. Maar als ze nu die steiger opkomen wordt het heel gauw heel ongemakkelijk.