Wat je even kwijt wil #43

@Lemongrab @Konijntje haha nee ik weet het al: Kees boot! Maar thanks voor het meedenken

2 likes

Ik had een ananas biertje van uiltje, 7/10. Iets van een donker bier ‘mooie madam’ KAPOTGOOR 1/10 en weggegooid want smaakte naar asbak. Verder zatte van brouwerij ‘t IJ 8/10 en heb nog een maximus pandora op, ook 8/10!

4 likes

Ahh wat fijn! Ben heel benieuwd naar wat je maakt, zou je het willen delen?

@Quinoa en @S.onrisa ik zeg doen! Love gekleurd haar :sparkles:

3 likes

Ja dat moet hier ook wel aan de hand zijn. Had maar twee kleine glazen wijn op verdeeld over de avond?:rofl:

Ik zet met ui schillen altijd een zonnebril op, helpt ook bij mij!

1 like

Fantastisch dit. Hopelijk hebben jullie een leuke avond gehad!

Ik lig al sinds 4 wakker :expressionless:

Pas rond 0.00 in. Overdag bijslapen kan ook niet

Ik ben net naar het ziekenhuis geweest omdat ik zo’n enorme knallende hoofdpijn heb. Dacht echt dat ik een hersenbloeding had gehad oid

Wat schrikken! Ben je nu oké?

1 like

Ben je nog omg schev? Als ik iets voor je betekenen, ik woon in de buurt. Sterkte :two_hearts:

1 like

Dat klinkt heftig! Jakkes. Hopelijk valt het mee en gaat het inmiddels beter met je. :four_leaf_clover:

1 like

Ah dat is even schrikken zeg! Hoe gaat het nu met je?

Ik heb sinds gisteravond keelpijn. Het is nu wel minder maar nog niet weg. Dus dat wordt denk ik m’n gezellige plannen voor vanmiddag met een vriendin afzeggen en een corona test afspraak maken. Het voelt alleen heel knullig om voor een lichte keelpijn een afspraak te maken, maarja.

Er staat sinds woensdag een steiger voor m’n huis. Heb dus sinds woensdag het rolgordijn dicht gehad maar nu ff open anders lig ik zo weg te kwijnen in het donker. Maar als ze nu die steiger opkomen wordt het heel gauw heel ongemakkelijk.

Ja, dat ga ik inderdaad doen. Heb zo’n test nog nooit eerder gemaakt dus vindt het wel een beetje spannend. Ze zei ‘wees jezelf bij de test want sociaal gewenste antwoorden pikken wij er zo uit’. Nou ben benieuwd.

Ja doe, ik laat het briefje ook hangen haha. Alvast veel succes volgende week!

2 likes

Ik ging naar de aldi voor wat boodschappen
Ging er letterlijk een man half rennen om voor me te staan bij de kassa. Like, het is zaterdag. 08:15. Be chill. Natuurlijk hele kar vol die vent. Normaal zou ik super gefrustreerd zijn, maar nu er toch geen klap te doen is heb ik zoiets van: u do u. Als dit jou blij maakt 🤷

22 likes

Maar kun je dan niet zelf iets organiseren? Nu klinkt het alsof je heel erg wacht op de omgeving om er iets moois van te maken en dan teleurgesteld bent als die dat niet doen. Terwijl ik dat eigenlijk ergens ook wel logisch vind als je de leeftijd van 18 bent ontstegen. Ik ken je situatie verder niet helemaal hoor, maar ik denk dat de meeste volwassenen niet een hele bijzondere verjaardag hebben. Tenminste, als ik zelf niks organiseer vermoed ik ook niet dat het een hele bijzondere dag zal worden.

6 likes

Ik wil dat de zon schijnt en je mooie plaatjes van de bomen kan maken. Het is nu echt een trieste boel buiten en het nodigt niet echt uit.
Had wel al voor 09u mijn sportkleding aan :+1:t4: Wat een niet-wekker zetten al kan schelen voor hoe ik wakker word :raised_hands:t4:

5 likes

Wat een goed idee :smile:

De buurpersoon is gisteren tot 23:00 doorgegaan en om 09:00 is het weer begonnen :cry: waarom heb ik zulke sociaal ongepaste mensen in mijn gebouw wonen

Ik zit naar films te kijken en zowel the nest, kajillionaire als the racer zijn maar beoordeeld door een paar honderd mensen op imdb. Weet iemand hoe dat kan? Het zijn geen blockbusters, maar ook dan zijn die aantallen beoordelaars altijd veel hoger dan nu.

Mijn kat heeft een nieuwe manier gevonden om me te kwellen, als ik niet snel genoeg uit bed kom om hem eten te geven begint hij mijn telefoonlader kapot te bijten :hugs: Ook werd ik van hem wakker omdat hij op het punt stond om zittend vanaf mijn nachtkastje richting mijn hoofd te kotsen :thumbsup: En toch hou ik van hem, waarom eigenlijk he

25 likes