Wat je even kwijt wil #43

Ja, dat ga ik inderdaad doen. Heb zo’n test nog nooit eerder gemaakt dus vindt het wel een beetje spannend. Ze zei ‘wees jezelf bij de test want sociaal gewenste antwoorden pikken wij er zo uit’. Nou ben benieuwd.

Ja doe, ik laat het briefje ook hangen haha. Alvast veel succes volgende week!

2 likes

Ik ging naar de aldi voor wat boodschappen
Ging er letterlijk een man half rennen om voor me te staan bij de kassa. Like, het is zaterdag. 08:15. Be chill. Natuurlijk hele kar vol die vent. Normaal zou ik super gefrustreerd zijn, maar nu er toch geen klap te doen is heb ik zoiets van: u do u. Als dit jou blij maakt 🤷

22 likes

Maar kun je dan niet zelf iets organiseren? Nu klinkt het alsof je heel erg wacht op de omgeving om er iets moois van te maken en dan teleurgesteld bent als die dat niet doen. Terwijl ik dat eigenlijk ergens ook wel logisch vind als je de leeftijd van 18 bent ontstegen. Ik ken je situatie verder niet helemaal hoor, maar ik denk dat de meeste volwassenen niet een hele bijzondere verjaardag hebben. Tenminste, als ik zelf niks organiseer vermoed ik ook niet dat het een hele bijzondere dag zal worden.

6 likes

Ik wil dat de zon schijnt en je mooie plaatjes van de bomen kan maken. Het is nu echt een trieste boel buiten en het nodigt niet echt uit.
Had wel al voor 09u mijn sportkleding aan :+1:t4: Wat een niet-wekker zetten al kan schelen voor hoe ik wakker word :raised_hands:t4:

5 likes

Wat een goed idee :smile:

De buurpersoon is gisteren tot 23:00 doorgegaan en om 09:00 is het weer begonnen :cry: waarom heb ik zulke sociaal ongepaste mensen in mijn gebouw wonen

Ik zit naar films te kijken en zowel the nest, kajillionaire als the racer zijn maar beoordeeld door een paar honderd mensen op imdb. Weet iemand hoe dat kan? Het zijn geen blockbusters, maar ook dan zijn die aantallen beoordelaars altijd veel hoger dan nu.

Mijn kat heeft een nieuwe manier gevonden om me te kwellen, als ik niet snel genoeg uit bed kom om hem eten te geven begint hij mijn telefoonlader kapot te bijten :hugs: Ook werd ik van hem wakker omdat hij op het punt stond om zittend vanaf mijn nachtkastje richting mijn hoofd te kotsen :thumbsup: En toch hou ik van hem, waarom eigenlijk he

25 likes

Ik vind scooter rijden heel leuk en elke dag denk ik: zal ik ergens heen gaan op check of felyx. Nu ook, ga zo een e-bike testen en wild er op de scooter heen. Maar toch elke keer als puntje bij paaltje komt denk ik: hm nee kost geld,gedoe, ik ga wel fietsen/trammen. Hopelijk is die fiets de bom en kan ik die meteen afrekenen big spender. Hoe fucking chill is het om gewoon op de fiets ergens heen te kunnen en dan niet een half uur te vroeg omdat deze sweaty betty nog moet opdrogen of gewoon helemaal maar met ov omdat het te ver is en ik me dan de tering zweet bij aankomst

4 likes

Ik ben duidelijk nog niet wakker want ik las: mijn vriend. Toen ik bij de telefoonkabel kapot bijten kwam dacht ik huuuuuuh

3 likes

Oh ik mis mijn scooter zo erg :broken_heart:

Ik heb voor een studieproject ooit onderzoek gedaan naar e-bikes en hoe meer ik er over las, hoe meer ik er ook een wou hebben. Wat een briljante uitvinding haha. Als ze iets betaalbaars er worden ben ik de eerste die er een aanschaft (naast de stadsfiets en racefiets die ik al in de stalling heb staan, lekker Hollands :netherlands:)

1 like

Echt verliefd op mijn nieuwe shirt :heart_eyes:

2 likes

Ik moest laatst ineens aan de GTST-cd denken, uit 1995 ofzo, die heb ik echt grijs gedraaid en toen ging ik op Youtube wat nummers terug zoeken het is SLECHT. Echt zo ontzettend slecht, hahaha. Wat erg.

13 likes

Haha GMTA, vriend en ik hadden een ‘aankruismenu’ gemaakt voor twee vriendinnen. Vond hij het leuk? Bij ons waren ze heel enthousiast (zo enthousiast dat een van de twee alle sausopties aanvinkte).

Menukaart

11 likes

Haha dit had ik laatst ook en loop nu de hele tijd rond met “En waaaar graast het schaap Veronica” :sweat_smile:

2 likes

Omg m’n vriend en ik moeten met onze kids 14 dagen in quarantaine in een vakantiehuis in Duitsland voor zijn operatie. :cry: Komt vast wel goed maar hoe neem je in godsnaam boodschappen mee voor 14 dagen voor een gezin. Stel nou dat je niet kan laten bezorgen, zitten we daar.:rofl:

1 like

In Utopiaaaaa…! Hahaha ik weet nog dat ik dat toen heel mooi vond?! Wtf, hahaha.

En: één minuut nog voor een leeeeeeven lang, ben je nu hee dicht bij me…?

Nog eeeeeeven dan, dan is het echt voorbij :cry:
Dat was echt mijn favo. Vind het nog steeds een fijn zeikzing nummer.

1 like

Is er een beetje een grote vriezer en koelkast? Want dan lukt 2 weken wel denk ik!
Maar als het klein koelkastje met mini vriesvakje is, wordt het wel moeilijk.