Mijn vriend heeft tot en met net gedacht dat het lurpen ipv lurken is. Bijvoorbeeld: aan een rietje lurpen. Hij heeft dit ook actief gebruikt al die jaren hahaha.
Ik ga zo stuk dat hij er nu op z’n 27e achter komt en ga ook stuk om dat woord…lurpen
Mijn vriend heeft tot en met net gedacht dat het lurpen ipv lurken is. Bijvoorbeeld: aan een rietje lurpen. Hij heeft dit ook actief gebruikt al die jaren hahaha.
Ik ga zo stuk dat hij er nu op z’n 27e achter komt en ga ook stuk om dat woord…lurpen
Ik ben normaal altijd 1x per jaar verkouden en dat is na carnaval. Dit jaar GELUKKIG niet.
Gaat het bij hem wel goed met het woord ‘lurven’? 
Zal hem eens even bij z’n lurven grijpen en vragen of hij kan uitleggen wat ik zojuist deed
Een echte dierhard gaat gewoon 24/7 aan de ramen. 
Ik ben al sinds 9 uur bij de kapper maar ben de voor foto vergeten!!!
Ik dacht in VS bioscopen nog wel open zouden zijn. Alsnog zijn het weinig ratings als ze wel draaien in Europa of alleen al Nederland.
Ahja, dan heb ik geen idee!
Ah jammer 
deel je de Na-foto zo?
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben zo verdrietig.
Mijn opa is gisteren weer opgenomen met een infectie in het ziekenhuis. En hij heeft dus nu ook nog corona.
Kan mijn moeder tien dagen niet zien want zij heeft hem gisteren nog gezien.
Ben zo bang, alleen wonen is nu echt niet leuk.
Misschien dat ik wel een voor selfie onherkenbaar durf te maken
Dagboek post: ik heb vanochtend toch een beetje kunnen uitslapen, daarna lekker lang gedoucht, gestofzuigd, afwas gedaan en mijn kantoor opgeruimd.
Nu heb ik net mijn ontbijt/brunch op en het is pas 13:00 uur. Nu even chillen en straks nog een paar uurtjes werken. Heerlijk zo een rommeldagje
Ja alle vegadingen van de jumbo hebben een nieuw recept en vind tot nu toe alles wat ik heb geproefd veel viezer geworden, echt kut. Die falafel vond ik ook echt smerig.
Dankjewel lief! Was gelukkig met mijn vriend hier dus die had gebeld en met me gereden. Gaat nu alweer stukken beter gelukkig
Whooops bijna vergeten aflossingsvrije maanden weer aan te vragen voor studieschuld. What do we say to duo, not today!
Gadver eng is dat he. Konden ze je wel verstaan daar in de Randstadj? 
Ja, mijn man zei; het smaakt alsof je het bij de chinees gehaald hebt.
En dat is geen compliment want ik vind chinees echt bah.
Mijn hele modderige adidasjes zitten in de wasmachine. Ik ben nog niet bekend met mijn wasmachine qua tijd enzo dus hoop dat ze er goed uitkomen.
Nee de vrouw van de nightcare zei ook ‘mevrouw ik versta u heel slecht’ 
misschien dacht ze wel
woowwww hoe praat zij, laat dr maar snel komen want zal neurologisch zijn
Gelukkig!