Wat je even kwijt wil #43

Ja echt he, hahaha, er staat een niet Suzanne Balk-versie van op Spotify, die heb ik in de auto geluisterd en heel hard meegezongen. :joy::joy::joy:

1 like

Zit je op een park van een keten? Dan eventueel vragen of ze kunnen bezorgen?

Ik zou gewoon de situatie uitleggen aan de eigenaars van het vakantiepark en vragen of ze je misschien af en toe kunnen helpen!

Omdat in veel landen de bioswereld is ingestort? Er gaan ook veel minder mensen nu.

Omg e-bike was de bom, dit wordt m hoor. Nu nog even moed verzamelen om 1450 euro in een x af te reken :confounded:

Heb maar vast drie maaltijdpakketten bij de Jumbo gekocht voor komende week, ik moet weer besparen op boodschappen.

27 likes

Normaal ben ik echt minimaal 6x per jaar verkouden, maar nu heb ik nog steeds niets gehad (even afkloppen). Heel effectief dus, al die maatregelen en adviezen.

18 likes

Ik heb een vriendin die helemaal in die coach-scène zit en dus nu ook webinars en cursussen voor heel veel geld aanbiedt. Het is echt bizar, want voor de goede gesprekken die we als vrienden hadden, vraagt ze €99.-. Ik snap het gewoon niet! Want ze heeft geen opleiding, niet eens een cursus gedaan!

3 likes

Ik vind het ook echt opvallend, vanaf maart geen een keer mijn neus gesnoten, haha. :sneezing_face:

1 like

Mijn vriend heeft tot en met net gedacht dat het lurpen ipv lurken is. Bijvoorbeeld: aan een rietje lurpen. Hij heeft dit ook actief gebruikt al die jaren hahaha.

Ik ga zo stuk dat hij er nu op z’n 27e achter komt en ga ook stuk om dat woord…lurpen

22 likes

Ik ben normaal altijd 1x per jaar verkouden en dat is na carnaval. Dit jaar GELUKKIG niet.

1 like

Gaat het bij hem wel goed met het woord ‘lurven’? :stuck_out_tongue:

1 like

Zal hem eens even bij z’n lurven grijpen en vragen of hij kan uitleggen wat ik zojuist deed

4 likes

Een echte dierhard gaat gewoon 24/7 aan de ramen. :wink:

2 likes

Ik ben al sinds 9 uur bij de kapper maar ben de voor foto vergeten!!!

Ik dacht in VS bioscopen nog wel open zouden zijn. Alsnog zijn het weinig ratings als ze wel draaien in Europa of alleen al Nederland.

Ahja, dan heb ik geen idee!

Ah jammer :rofl:
deel je de Na-foto zo?

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben zo verdrietig.
Mijn opa is gisteren weer opgenomen met een infectie in het ziekenhuis. En hij heeft dus nu ook nog corona.
Kan mijn moeder tien dagen niet zien want zij heeft hem gisteren nog gezien.
Ben zo bang, alleen wonen is nu echt niet leuk.

1 like

Misschien dat ik wel een voor selfie onherkenbaar durf te maken

1 like

Dagboek post: ik heb vanochtend toch een beetje kunnen uitslapen, daarna lekker lang gedoucht, gestofzuigd, afwas gedaan en mijn kantoor opgeruimd.

Nu heb ik net mijn ontbijt/brunch op en het is pas 13:00 uur. Nu even chillen en straks nog een paar uurtjes werken. Heerlijk zo een rommeldagje

2 likes