Ja alle vegadingen van de jumbo hebben een nieuw recept en vind tot nu toe alles wat ik heb geproefd veel viezer geworden, echt kut. Die falafel vond ik ook echt smerig.
Dankjewel lief! Was gelukkig met mijn vriend hier dus die had gebeld en met me gereden. Gaat nu alweer stukken beter gelukkig
Whooops bijna vergeten aflossingsvrije maanden weer aan te vragen voor studieschuld. What do we say to duo, not today!
Gadver eng is dat he. Konden ze je wel verstaan daar in de Randstadj?
Ja, mijn man zei; het smaakt alsof je het bij de chinees gehaald hebt.
En dat is geen compliment want ik vind chinees echt bah.
Mijn hele modderige adidasjes zitten in de wasmachine. Ik ben nog niet bekend met mijn wasmachine qua tijd enzo dus hoop dat ze er goed uitkomen.
Nee de vrouw van de nightcare zei ook ‘mevrouw ik versta u heel slecht’ misschien dacht ze wel
woowwww hoe praat zij, laat dr maar snel komen want zal neurologisch zijn
Gelukkig!
gister m’n haar laten knippen en het is KORT voor mijn doen maar love it. nu lekker chill dagje op de bank en straks komt een vriendin en gaan we nachos en enchiladas eten en cocktails maken. heerlijke dag
Ik heb ook een vriendin die sinds dit jaar into coaching is en zonder opleiding/ervaring dit werk wilt gaan doen. Vind het ook vrij bizar hoe dat allemaal werkt en vooral ook hoe overtuigd zij is van haar eigen kunnen haar en intuïtie (en vooral daar dan veel €€€€ voor vragen).
Ik heb wat dingen op FB gezet om gratis opgehaald te worden maar nu reageren er mensen die als profieelfoto ’ weg met de 1,5 meter samenleving!!!’ of ’ STEM PVV’ hebben en hen negeer ik nu. Maar ik vrees nu al voor de boze beheerders op die fb pagina’s. Oh nog erger, een van die mensen is zelfs een persoon waarvan ik een aantal weken geleden een aantal zwarte pieten foto’ s op zijn fb pagina had gerapporteerd.
Heb je de auto nu echt nodig?
Als ik het zo uit je verhaal haal niet, dan is het best wel janmer geld als je 'm nu koopt en je er ook gewoon belasting en verzekering voor moet betalen.
Vanaf midden november mag ik waarschijnlijk voor het eerst sinds maart weer naar de uni! Het is maar 1 uur per week maar toch haha ik ben echt excited
Het klinkt alsof je nu niet echt een auto nodig hebt. In dat geval zou ik de aankoop zo lang mogelijk uitstellen, want anders zou ik het zonde van de belasting en verzekering vinden. Ook zonde van de brandstof overigens, omdat je nu nog gratis ov hebt.
Ja als je nu in de nabije toekomst geen auto nodig hebt zou ik er lekker mee wachten. Over een aantal maanden kun je net zo goed een prima deal vinden, het lijkt me niet zoooo’n buitenkans dat je het nu móet doen.
Dikke vette afasie, oh nee is Limburgs.
Mijn vriend heeft voor het eerst een pantalon gekocht. En wow wat staat hem dat mooi. Echt heet.
Echt fuck my life, waarom ben ik zo lompppppp
Exact een jaar geleden ben ik van de trap gevallen en heb me toen serieus pijn gedaan. Vermoedelijk is er toen een botje gebroken in mijn bekken, maar de dokter vond het toen niet nodig om er foto’s van te nemen omdat je er toch weinig aan kan doen. De behandeling is gewoon rusten. Ik bleef echter pijn hebben, en in maart ben ik doorverwezen naar een osteopaat voor een behandeling. Dat was nét de dag dat we holderdebolder in lockdown gingen, dus de behandeling is niet verder gezet.
Nu had ik ein-de-lijk deze week opnieuw een afspraak en was de behandeling opnieuw gestart. Inmiddels had ik veel uitstralende pijn (ook in mijn bovenrug en voeten) en deze osteopaat had alles los gemaakt. Ik voelde me na één behandeling al zoveel beter! En nu val ik toch wel niet OPNIEUW van de trap zeker?? Ik ben op exact dezelfde plaats gevallen en exact dezelfde plaatsen doen nu opnieuw keiveel pijn.
Ik denk echt dat dat mijn doodsoorzaak zal zijn: van de trap vallen (niet op een spies ;))
Ik kan geen cijferreeksen meer zien. Meine gute, heel mijn hoofd tolt
L misschien? Romeins cijfer voor 50, alle andere romeinse lettercijfers tussen de A en P hebben een hogere waarde dan 123 (op I na maar dat is 1)…
oke nvm C is 100 oeps
Grote borsten zijn leuk enzo. Totdat je een volle schep couscous je shirt in mikt…