Wat goed hoelang heb je erover gedaan?
1 jaar en 2 maanden en nog lang niet klaar
@TheOne lief, wat dat betreft ben ik misschien te nuchter maar; heb het mezelf aangedaan.
dan is het nog steeds knap dat je er nu 40 kwijt bent!
Zelfs dan nog is dat een knappe prestatie, wow!
Lief dames dankjewel
Super knap gedaan, geniet van dit succes.
Wat leuk dat jullie daar mee bezig zijn! Ik ben zelf net begonnen aan een maand veganistisch eten. Misschien leuk om eens te kijken naar de vegan challenge voor tips.
Heeft Omroep Max GTST overgenomen? Een fucking Nordic Walkende Laura en Johnny Kraaijkamp (wist niet dat die er in zat, haha).
Oh Laura Selmers! Die gaat ook al lang mee zeg
Jaa het was echt een gratis circus show met knappe acrobaten.
De schilders zien mij meer als een show… het regende en ze schuilde even onder die stellage en staarde me heel lang aan. Mn moeder maakte het nog akwarder om vanuit de keuken te roepen " Ze zitten helemaal naar jou te gluren"
Ik kan niet wachten tot ze weg zijn
Zo een zin in lunch zometeen, want ga lunchen met pasta carbonara
heb ook letterlijk op alle social media kanelen dit bericht gedumpt. mwuahhha lekker opscheppen heur
Oh wat lief, maar dat gaat met V helaas niet lukken.
Ik zit weer eens zo
naar mezelf te kijken in een teams overleg omdat ik aan het wachten ben tot de ander inbelt
I am a clown
Ik heb een kater van 2 bier
Oh ik vond ze echt niet lekker Die van Unox dan.
Ik zit ziek thuis in afwachting van een coronatest dus heb alvast dat bakkertje waar ik zaterdag moet beginnen een appje gestuurd. Vreselijk vind ik dat maar ben zo beroerd dat ik zeker weet dat het geen goed idee is om daar te gaan staan. Ookal zou de uitslag negatief zijn.
Bert wenkies represent! Gelukkig is het Corona tijd en zie ik bijna niemand de komende 2 weken.
Mijn vriend heeft vandaag vrij geregeld en ik heb ook weinig verplichtingen vandaag. Heerlijk zo’n mini weekend midden in de week