Wat je even kwijt wil #43

Altijd handig voor als je 's avonds laat nog honger krikgt

10 likes

En wanneer gaat deze situatie spelen? Dan zou ik ook nog wachten. Tegen die tijd weer bekijken:
zoveel acties, mensen die hun auto inruilen, andere omstandigheden! Dan heb je tegen die tijd ook een auto met een recenter bouwjaar wellicht

1 like

Een vriendin heeft zich nu voor de vierde keer laten testen op corona. Dit keer met de reden omdat haar tante corona heeft en haar moeder met haar tante heeft gesproken. Je kan ook overdrijven…

of misschien zie ik het allemaal gewoon niet en ligt het aan mij - ja ik weet dat er mensen dood gaan

Ja, ik vind dit soort mensen eigenlijk behoorlijk aso. Je test je met klachten, klaar. Door dit soort Pipo’s zijn er weken dan wel niet maanden geweest waardoor mensen met serieuze redenen/ klachten geen plek hadden.

Edit: even los van het gegeven dat ze mss wel mentale problemen heeft oid dat dit verklaart. Las ook dat er mensen wekelijks (??) kwamen. Dan is er denk ik wel wat mis.

11 likes

Precies!

Ik begin een beetje in het quarantaine life te komen. Stoofvlees gemaakt, kruidnoten gebakken en we zitten aan een puzzel van 1000 stukjes.

19 likes

Heb je nooit Kim Possible gekeken :o

15 likes

honderddrieENtwintig, de letter N?

Tussen 1 EN 123

2 likes

Bah iemand zou via mp komen om iets op te halen, ik zeg kan je er om 7 zijn? Ze zegt ja, vervolgens is ze er nu nog niet :unamused: heb niet zoveel zin om hier de hele avond op te wachten dus heb gevraagd of ze er voor 8 uur kan zijn maar nu leest en reageert ze natuurlijk niet. Bah dit is waarom ik dingen verkopen via mp haat (die ook echt opgehaald moeten worden)

1 like

Things you can say to naakte molratten en Geert Wilders

13 likes

Nou ik dacht lekker support your local pizzeria ipv Domino’s. Gelijk half uur te laat… IK STERF.

Studenten moesten een opdracht maken over een artikel naar keuze, maar het artikel moest wel aansluiten op hun opleiding. Nu heb ik opdrachten gekregen over een orgie in een politieauto en vrouwen met kleine borsten. :upside_down_face:

18 likes

Wow dit is next level! Ik heb recentelijk kala namak ontdekt trouwens, echt topspul voor vegans en ook heel lekker als niet vegan.

Ja kroegboy vondt het geweldig, hij ging helemaal rustig iets zitten uitzoeken en elke keer iets bij me bestellen. Was echt een geslaagde avond, mede door deze onzin.

6 likes

Bij welke studie past dit? :joy:

Niet bij de opleiding van deze heren. Ik ben geen docent seksuologie. Het zullen de hormonen wel zijn of geisoleerd thuis lessen volgen. :wink:

6 likes

Wellicht film opleiding :joy:? Dadelijk nog een pizza bezorger en je bent compleet

1 like

Quarantine is hard on everybody

1 like

Nee helaas niet. Mijn studenten gaan voornamelijk de retailwereld in.
@SoonSoonThings Ik heb wel studenten die pizza’s bezorgen als bijbaan.

Misschien wil die jongen met interesse in borsten gewoon bh’s gaan verkopen. Die orgie is wat lastiger. Handel in glijmiddel, verkleedkleren, schoonmaakmiddelen, of autoverkoper?

1 like

omg jongens ik was aan het werk en sneed in mijn vinger… pleister er op geplakt en die ben ik kwijt geraakt tijdens het brood snijden :sob: Zo goor! Morgen is er wss iemand die hapje pleister heeft. Hopelijk is het tijdens mijn toiletbezoek kwijtgeraakt. Kan echt niet

4 likes