Waarom kun je niet anoniem stories op instagram bekijken. Zoooooo nieuwsgierig maar ik kan echt niet kijken 
Ohja die wil ik ook zien, lijkt me fantastisch
JA! Alleen wat komt er dan te staan want normaal kan je zien dat je stories bekeken is toch?
Weggestuurd? Zonder te kopen?
Merci beaucoup 
Ik zit het nu ook te kijken. Wordt het ergens op het forum besproken? Ik vind het zo super indrukwekkend.
Moeten hun ook niet om 20:00 sluiten zoals iedere andere winkel? (Op supermarkten na dan?)
Wat stom! En niet fijn!! Hopelijk heb je nog een restje liggen, anders de straat op 
Die kon ik laatst niets eens meer vinden 
Waaaaaar zit ik nu in godsnaam weer naar te kijken @ de grote klimaatkwis
al deze deelnemers ook
(behalve Merel)
KlimaatKWIS bedoel je (echt why)
Haha oja nog erger
Ik vind merel juist om te janken. Onze planeet een super gave plek noemen, ze lijkt de vrouwelijke markie wel
Maar ze lijkt als enige nog om het klimaat te geven, de rest daarentegen, zo onwetend ook. Oke behalve die jongen met die zonnepanelen dan
Jƶrgen Raymann 
Die vent is al-tijd walgelijk
Mijn vader is gevallen en kan zijn goede hand niet gebruiken. Hij wilt wel zelf blijven koken, dus geweldige dochter die ik ben, ik heb groente gesneden en in vrieszakjes gedaan en knoflook fijn gemalen en 2 kilo !! uien gesneden en in porties voor hem in de vriezer gedaan.
Ik zit even buiten en het is echt nog super warm? Ik zit hier nog wel even chill.
*voor herfst? Ik had het idee dat het de afgelopen dagen overdag kouder was
Wat een dag! Zojuist fiets ik naar huis en waren er een paar kinderen tiktok filmpjes aan het maken naast het fietspad. Het moment dat ik voorbij fiets schiet ze zo voor me neus langs. Ik slaakte gewoon een kreet!
Gelukkig ben ik niet tegen haar aan gebotst en stiekem hoop ik dat het op beeld sta en ik mezelf ineens op dumpert voorbij zie fietsen. Hoop overigens wel dat ze er van heeft geleerd. Als ik een scooter had gehad zou het sowieso anders zijn afgelopen.
Jammer dat ze dan iemand hebben gecast die niet kan acteren
Ik kijk Rebecca op Netflix voor Armie Hammer (want hot) maar de hoofdrolspeelster is zo tyfusirritant I canāt