Wat je even kwijt wil #43

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: is dat niet je nieuwe baan waar je die app van kreeg: morgen bakken 7 u (oid)

4 likes

Ik weet niet hoe spannend jullie zaterdagavond is, maar ik ben uitgenodigd door mijn nichtje van vijf om haar nieuwe roze plakbandhouder te bekijken. Hij is inderdaad roze. En er zit plakband in. Nu gaan we tekeningen van eenhoorns bekijken :+1:t3:.

65 likes

Mijn auto is zo oud heb ook geen airbag :thinking:

Bohemian Rhapsody staat op Prime! :star_struck::heart_eyes:

8 likes

Ik ben te skeer voor een auto met wel airbags
Wellicht als deze ooit stuk is !
Gewoon voorzichtig rijden :grin:

Hahaha ja! Was vandaag mijn tweede keer :joy: Had het wel aangegeven maar zei zeiden ook dat we er nu niets meer aan kunnen doen.

Ik zapte langs RTL 4 en heb een man in een piratenkostuum zien vioolspelen, diabolo gooien, en breakdancen op baby shark allemaal in รฉรฉn act.

Ali B vindt hem een inspiratie. Nederlandse tv yโ€™all :netherlands:

15 likes

Dekentje, thee, chocola, koekjes en WIDM. :heart_eyes:

10 likes

Waarom kun je niet anoniem stories op instagram bekijken. Zoooooo nieuwsgierig maar ik kan echt niet kijken :exploding_head:

Ohja die wil ik ook zien, lijkt me fantastisch

JA! Alleen wat komt er dan te staan want normaal kan je zien dat je stories bekeken is toch?

Weggestuurd? Zonder te kopen?

Merci beaucoup :smirk:

1 like

Ik zit het nu ook te kijken. Wordt het ergens op het forum besproken? Ik vind het zo super indrukwekkend.

Moeten hun ook niet om 20:00 sluiten zoals iedere andere winkel? (Op supermarkten na dan?)

Wat stom! En niet fijn!! Hopelijk heb je nog een restje liggen, anders de straat op :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die kon ik laatst niets eens meer vinden :sob:

Waaaaaar zit ik nu in godsnaam weer naar te kijken @ de grote klimaatkwis
al deze deelnemers ook :confused: :confused: (behalve Merel)

1 like

KlimaatKWIS bedoel je (echt why)

1 like

Haha oja nog erger

1 like