Ik zit even buiten en het is echt nog super warm? Ik zit hier nog wel even chill.
*voor herfst? Ik had het idee dat het de afgelopen dagen overdag kouder was
Ik zit even buiten en het is echt nog super warm? Ik zit hier nog wel even chill.
*voor herfst? Ik had het idee dat het de afgelopen dagen overdag kouder was
Wat een dag! Zojuist fiets ik naar huis en waren er een paar kinderen tiktok filmpjes aan het maken naast het fietspad. Het moment dat ik voorbij fiets schiet ze zo voor me neus langs. Ik slaakte gewoon een kreet! Gelukkig ben ik niet tegen haar aan gebotst en stiekem hoop ik dat het op beeld sta en ik mezelf ineens op dumpert voorbij zie fietsen. Hoop overigens wel dat ze er van heeft geleerd. Als ik een scooter had gehad zou het sowieso anders zijn afgelopen.
Jammer dat ze dan iemand hebben gecast die niet kan acteren
Ik kijk Rebecca op Netflix voor Armie Hammer (want hot) maar de hoofdrolspeelster is zo tyfusirritant I can’t
Zij is echt toonbeeld van white privilege. Kan niet acteren, krijgt goeie rollen en is Chanel-ambassadrice.
Alle saaie wijven zijn Chanel model
Ook die doodsaaie dochter van Johnny Depp
Jemig wanneer gaan ze stoppen met die Geordie show their story afleveringen te herhalen. Heb die van Gary nu echt al zes keer voorbij zien komen
wel toevallig dat die ook lily heet
Lily depp, Lilly Collins, Lilly James
Wow ik zie een patroon
Er zijn 2 vrienden van mijn vriend hier en ik had gevraagd of ze rond middernacht weg willen gaan naar het huis van die 2 jongens. Ons huis is zo klein is dat ik nu niet kan slapen van het geluid en zij wonen samen dus daar ligt niemand op bed die probeert te slapen.
Ze reageerden daar een beetje stom op dus nu voel ik me echt een muts in mijn pyjama in bed op 2 meter afstand van de eettafel
Ik zie dit voor het eerst voorbij komen en ik hoop nu alleen maar dat ze de eerste drie seizoenen nog een x uitzenden. Dat waren echt mn faves, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan (met als dieptepunt mexico met vicky en ricci ugh)
Younger is echt zooooooo leuk, baal echt dat het volgende seizoen pas in 2021 komt
Ik ga ineens totaal niet goed op edibles. Voelt alsof mn keel wordt dichtgeknepen en alsof er iets vast zit in mn keel. En nu durf ik niet te slapen.
Wat ik vandaag heb gegeten (tussen 11:00 en 04:30 hahaha)
4 kaiserbroodjes met rookkaas
Een donut, een gevulde koek en een pastel de nata
Handje chips
En maar zeuren dat ik misselijk en moe ben
Is het goed gegaan? Hoop dat je ondertussen lekker slaapt.
Zucht. Al klaarwakker
Oh ik ben niet de enige die dus klaarwakker is lees ik
Mensen die zeggen: “lekker uur langer slapen nu de klok wordt verzet”, en ik ben gewoon een uur eerder wakker😑
Goedemorgen