Gezellig wel dit
Het is dat ik moet werken anders had ik nu nog lekker liggen snurken.
Gelukkig een korte dag.
Goeiemorgen! Hahaha ik vind het eigenlijk wel chill want moet aan de studie en nu kan ik lekker half 8 beginnen ipv half 9
Ik snapte ook al niet waarom ik nog vroeger dan normaal klaarwakker ben in tha weekend. Maar snap hem nu. Wel jammer weer
Lig ook al sinds 6.30 klaar wakker te zijn, uitgerust en al en vroeg mij al af waarom ik in het weekend wel uitgerust ben op dat tijdstip en doordeweeks niet. Realiseer me nu pas dat dat door de klok die achteruit ging komt
Ik doe met je mee!
Het is aan het regenen en half aan het stormen. Tijd om de ringfit uit de kast te pakken. (inpv sportschool) Hopelijk klaart het vanmiddag iets op dan kan ik nog lekker een stuk nog gaan lopen.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik heb echt een héle intensieve droom over André Rieu gehad (we hadden een geheime affaire in een hotel 4 weken lang) en nu word ik wakker met een heel leeg/verdrietig gevoel alsof we het hebben uitgemaakt en ik hem nooit meer ga zien omg wat is dit
Hier precies hetzelfde
Het is hier droog, maar ja hoe lang?
Ik ga zo al de deur uit om hard te lopen.
Mn smartwatch doet niet mee met wintertijd
Oh ik vind dit denk ik de fijnste dag van het jaar. Bijna elke dag denk ik: oh wat zou het chill zijn als ik de tijd kon stilzetten om nog ff te chillen en dingen uit te stellen. En vandaag komt het dichts in de buurt.
Ik snap dat het allemaal heel vervelend is, maar die shop kan daar toch niet zo veel aan doen? Je benoemt het nu zo vaak dat het lijkt alsof zij de schuldige zijn:p Het is gewoon best wel risky om 5 minuten voor sluiting nog ergens heen te gaan.
Nouja ik hoop dat je er zo heen kan gaan en je straks een stuk minder last heb!
Ik sta in de rij voor mijn lievelingsbakker en er zijn nog 15 personen voor mij. Hopelijk hebben ze genoeg croissants gebakken.
Ik snapte maar niet dat ik zo vroeg wakker was. Maar de klok is natuurlijk achteruit gegaan. Heerlijk, maar wat moet ik nu opeens doen met dit extra uur dag.
Oh en heb hiervoor 20 minuten gereden.
Gaat weer een lange werkdag worden vandaag Hopelijk gedragen de klanten zich dit keer meer, maar ik betwijfel het
Ik gister 20 min enkele reis gereden voor een Dunkin Donuts drive inn. I feel you!
Volgens mij heb je zojuist mijn leven compleet gemaakt.
Woon je in Brabant?