Nee maar mijn familie wel. Al opgezocht waar het ligt. Prima op de route zelfs
In iedergeval tot eind deze maand staan ze er, maar hopen langer! In afwachting van de gemeente. Je kunt trouwens ook gewoon uit stappen en bij de kraam bestellen als het rustig is!
Omg ik wist niet dat dit bestond. Dit is best dichtbij mij, misschien ga ik er komende week wel heen!
M’n vriend wilde per se baantjes zwemmen vandaag (terwijl we gister ook al zijn geweest ). En het enige mogelijke tijdstip is veel te vroeg voor hem, maar nee, hij wilde echt.
Nu moet ik m dus uit bed slepen en z’n chagrijnige koppie een beetje opvangen. ZIN IN
en en en?
Waarom is online werken in google docs zo fucking langzaam, ligt dat aan mn internetverbinding? Hij gaat ook elke paar sec opslaan, laat gewoon ff zodat ik door kan werken (ja dat is het hele idee, wauw such technology, maar het irriteert me)
@Diamonds wil je wel ff zijn treinkaartje en de rozen terug betalen? Want je kan niet verwachten dat hij daarvoor betaald.
@Banananana hier geen problemen mee.
Mijn onproductiviteit wordt nu juist uitvergroot; bedenken wat ik allemaal met dit extra uur had kunnen doen en in werkelijkheid op de bank hangen en Youtubefilmpjes kijken.
Ik ben bijna een beetje jaloers op iedereen die uit zichzelf vroeg wakker is ik moest vanochtend vroeg opstaan en was ondanks dat extra uurtje totaal niet uitgerust.
Zo raar hoe je na zo’n droom met zo’n gevoel wakker kan worden
Ik droomde vannacht dat ik vreemdging en voelde me vanochtend echt schuldig tegenover m’n vriend die naast me lag
Croissants, suikerbollen, strik van Ganshoren, boterkoeken met rozijnen en voor straks een zanddeegtaartje met aardbeien
Wow voor het eerst in jaren uitgeslapen.
Het is Decleir in Ganshoren en ik woon in Aalst dus een tripje van 18 min enkel.
Echt de beste bakker in Brussel.
Ik heb zo slecht geslapen vannacht door de storm. Voel me nu echt niet fit.
Ik had gister migraine en de ergste hoofdpijn is nu wel weg maar ik voel ik me altijd zo raar daarna, alsof ik zweef en niet helemaal op aarde ben. Heel akelig
Ik heb gereserveerd voor de sportschool, maar ga liever op de bank van die slechte kerstfilms kijken.
Ugh er slaapt een vriend van mn vriend in de logeerkamer en ik voel me zo niet thuis in mn eigen huis. Ga zo maar wandelen en hoop dat hij weg is als ik weer terug ben maar vrees ervoor want ze slapen beide nog
Ik kan niet geloven dat ik dit echt kom vragen maar kan iemand me even zeggen hoe laat het is?
Mijn laptop en telefoon passen zichzelf normaal altijd automatisch aan en die zeggen 12 uur, maar op internet zie ik nu ineens staan dat het 11u is?
Is het echt 11 uur?
Ik sta echt op het punt de deur uit te gaan maar volgens mij sta ik dan voor een gesloten deur?
11 uur!
ja
Oh die rubriek ‘je kan het maar er keer doen’ in Volkskrant magazine iedere week, waarin een nabestaande over het overlijden van een dierbare vertelt, zo mooi maar deze week kwam ik 'm echt niet droog door, volgens mij was dit het liefste oudere echtpaar ooit god wat zielig