Wat je even kwijt wil #43

Ja dat automatisch aanpassen staat aan, superraar?

Enige wat ik mis aan mijn Vlaamse ex zijn de koffiekoeken, vooral die vierkante met room erin en chocoladeglazuur erop :drooling_face:

6 likes

Ik had echt even de illusie toen ik om 2 uur ging slapen dat ik lekker uitgerust en vroeg wakker zou worden door dat extra uurtje, nou heb blijkbaar al m’n wekkers uitgezet en kwam kwart voor 11 er pas uit. Niet dat ik iets van plan was behalve bankhangen en real housewives kijken, maar een extra uur is toch een extra aflevering.

4 likes

Ik ben wakker geworden met het gevoel dat ik iets moet doen, maar er is helemaal niks wat ik vandaag heb gepland. Voel me heel onrustig nu

1 like

M’n vriend en ik zingen dagelijks het baby shark liedje tegen de hond (sorry voor iedereen die het nu in z’n hoofd heeft) en laatst was m’n vriend jarig en kreeg hij ā€œvan de hondā€ een baby shark bruisbal voor in Het Badje. Zojuist heeft de badsessie plaatsgevonden en ik heb nog steeds kramp in m’n buik van 2 meter man, in een roze badje met groen glitter water en een speelgoedhaaitje die in die bruisbal zat.

57 likes

Klaar met werken en lunchen en dan zo lekker wandelen in de duinen :slight_smile:

2 likes

Ik ga zo lekker op drum & bass muziek bij het studeren, ik zit echt te dansen in mn stoeltje

7 likes

heb net een literatuur review paper geschreven en 9 van m’n 10 bronnen zijn geschreven door vrouwelijke wetenschappers :mermaid:

64 likes

Ik ga zo met een vriendin naar het bos(was ik gisteren ook) maar ik hoop dat ze een wandeling wil doen, want ik haat gewoon maar een beetje struinen… en ik wil gewoon graag mijn zin :stuck_out_tongue:

2 likes

Hardlopen ging zoo lekker!! Ik ben blij!

16 likes

Ik heb zin om iets leuks te doen, maar heb even totaal geen inspiratie wat. Tentoonstellingen in de musea trekken me niet heel erg, voor wandelen vind ik het weer niet mooi genoeg. Liefst zou ik naar de sauna gaan, maar ivm corona toch maar even niet

Weet iemand of Rituals met black friday korting heeft? En dan voornamelijk op die luxe lijn geurstokjes, andere producten van de ā€œgewoneā€ lijnen hebben regelmatig korting, maar ik wil geen €45 betalen voor fucking stokjes. :sob:

Ik word gek van het binnen zitten inmiddels. Zeker omdat ik me weer goed voel. Maarja het moet nog even.

Ik ging vanochtend voor het eerst alleen in mijn auto rijden en ik zei tegen mijn vriend dat ik me vet volwassen voelde. Zegt ie: moet je de volgende keer een prei meenemen en uit het raam steken, dan kan je de hele wereld aan. Hahaha :joy: hij maakt ook altijd een opmerking als ik met een prei thuis kom

43 likes

Het is echt chaos in mijn hoofd.
Waarom ben ik een prestatiegerichte controlfreak met ontwijkend gedrag en een talent voor uitstellen? Wat een ongelukkige combinatie van eigenschappen.
Ik weet echt al het hele weekend niet wat ik met mezelf aan moet :sweat_smile:. Die onrust.
Misschien moet ik maar ff gaan wandelen of zo.

2 likes

Ik zou bijna denken dat wij hetzelfde hoofd delen. Alleen zit er bij mij het wandelen niet in omdat ik nog veel moet nakijken. :’)

Niks heerlijker dan op zondag met tegenzin oude spullen uitzoeken en dan 30 ekkies vinden

giphy (1)

42 likes

Vandaag eerst lang in bed liggen stinken, en het enige wat ik vandaag heb gedaan is mezelf verplaatst naar de bank. Alleen wonen is soms zo fijn, maar tegelijkertijd soms ook zo stil en kut en saaaaai.

3 likes

Welke film heb jij gekozen? Ik zit een beetje te scrollen door de lijst, maar kan nog niet echt iets vinden.

Het jachtseizoen voor Secret Santa cadeautjes is officieel geopend. :slightly_smiling_face:

11 likes