Er komen twee vrienden eten vanavond en ik heb zo’n zin om uitgebreid te koken!!! Krijg sinds corona eigenlijk nooit meer mensen over de vloer. Ik moet zelf wel op de grond zitten want aan mijn tafel passen maar twee mensen op 1,5 meter afstand maar dat mag de pret niet drukken haha
oke ik ga naar de film heujj! Lekker naar Jude Law op groot scherm kijken
Ik verveel me ook echt heeeeeeelemaal de pleuris. Heb vakantie en een lijst gemaakt met dingen die ik in huis moet doen (keer de keuken een grote schoonmaak geven ofzo) maar daar heb ik dus écht geen zin in. Morgen weer een dag.
Jaaaa same, heb ook alleen van die kutklusjes te doen die ik al nooit wil doen. Vandaag dus ook niet hè. Liggen er morgen, en de rest van de dagen , ook nog wel
Ik heb net al pasta met zalm en spinazie gegeten… had ook zo’n honger!
Ik ben om. Heb Michael Bublés Christmas album opgezet. Misschien dit jaar thuis toch maar uitpakken met lichtjes enzo, genoeg tijd om zelf dingen te maken
Ik wil je alleen maar beschermen hoor
Films die wel spannend en goed zijn: Split, Se7en (maar die heb je vast al gezien), Man from U.N.C.L.E., Nocturnal Animals, Shawshank Redemption (als je die nog nooit hebt gezien moet je m echt kijken), the prestige, sinister, Creep, Creep 2
Misschien inspiratie?
Ik heb vanmorgen een kunstkerstboom gekocht en ook al zin om die op te zetten. Mag het al?
Dat mag altijd.
Vorig jaar wel! Dus denk dit jaar ook wel. Volgens mij was het 20 of 25% korting
Ben overigens benieuwd of het in de winkels ook zal zijn dit jaar vanwege rona. Of meer online. Hoop het laatste.
Ik moet eigenlijk even mijn pony knippen want ik begin mij een Arnie van gtst te voelen :’ Maar geen goede schaar in de buurt.
Wij hebben high tea opgehaald en zitten dat nu thuis te eten. Grootste voordeel hiervan is dat je zelf de thee in grote glazen kan schenken ipv die kleine kopjes die je in de horeca vaak bij high tea krijgt
Retorische vraag dit natuurlijk
Ik heb nog wel een kortingscode voor 10% van rituals als je wilt
Uiteraard
Ik had gisteravond A Simple Favor gekeken op Netflix en die vond ik best tof (en ook best spannend), dus als je nog niet genoeg tips had
Ik heb net wat dingen aan mijn gezicht laten doen en ik vind die cosmetisch artsen (de mannen) altijd zo stug en onaardig? Vind dat echt apart. Pas 1 keer een leuke spontane jongen gehad.
Misschien zijn ze chronisch chagrijnig omdat het ze niet gelukt is plastisch chirurg te worden en nu cosmetisch arts zijn voor een > in hun ogen < mager uurloontje.
Ik leef al de hele dag volgens de oude tijd, zodat ik morgen een uurtje langer kan blijven liggen
Ahja die heb ik laatst gezien en vond ik ook tof idd