Wat je even kwijt wil #43

De geur van een net geverfde woonkamer :heart_eyes:

4 likes

Ik drink paar keer per jaar een cappuccino en dat is het wel qua melk, maar nu voor mijn vriend koeienmelk gebruikt en ik heb zo nu en dan krampen. Hoe lang gaat dit duren :sob:
Wel ironisch want vorige keer van sojamelk kreeg hij krampen (en opgezwollen gezicht etc).

Net een pizza in de oven gegooid en nu kijken welke kerstfilm het gaat worden op Netflix. En ik lig lekker in bed, precies hoe een zondag moet zijn.

12 likes

Ik wil nieuwe grote theemokken dus leek me een goed moment om de sostrene grene webshop leeg te kopen maar alle mokken zijn uitverkocht. :sob:

@macaron lekker!! Ik heb gisteren ook al kerstsfilms gekeken, echt genieten (en slecht). Wil nu ook pizza maar ik heb heel volwassen voor vandaag en morgen al eten in huis :cry:. Waar ik echt nog veel voor moet doen ook

Blijft dat eten niet goed tot maandag en dinsdag? Dan zou ik lekker pizza eten vanavond!

Zo. Mijn hoofd tolt na een heel weekend assessment voorbereiden. Ik ben klaar voor morgen :sunglasses:

23 likes

Haha nee het was al op het randje vandaag helaas :upside_down_face:. Bij jou ook niet uit te stellen? @SpeedOfSound

@boemboem negatieve faalangst/perfectionisme toch? Op mijn hbo opleiding had ik een vak over hoogbegaafde kinderen, daarbij zie je dit gedrag heel vaak. Het streven om het perfect te doen lijdt tot zo veel stress dat ze het liever uit de weg gaan, uitstellen, of beneden hun kunnen gaan werken, zodat ze niet kunnen falen (omdat ze het perfecte niet hoeven uit te voeren). Tegenovergestelde is positieve faalangst/perfectionisme, waarin mensen zich juist uit de naad werken om niet te falen (wat zich dan weer uit kan monden in extra stress door de werkdruk en later burnout)

6 likes

Nou mijn avondeten was echt lekker!! Hoop bij jou ook :slight_smile:

Bleh zo donker al

2 likes

Ik ben begonnen aan Erik in de verdeelde Staten op videoland, vind het tot nu toe heel interessant en best heftig.

2 likes

Er is waarachter een nieuwe en interessante catfish op mtv

Ben vandaag op de felyx ergens heen geweest en met geurkaarsen thuisgekomen ole :motor_scooter:

1 like

Ik heb geen boeken tips afgezien van lesboeken die ik op het hbo kreeg haha, sorry. Maar als je googlet op hoogbegaafd, perfectionisme, faalangst, volwassenen, krijg je al een hoop. Misschien staat hier wat tussen? https://stichtinghoogbegaafd.nl/tag/boeken-over-hoogbegaafde-volwassenen/

1 like

Heb mn nieuwe werk dus verteld over mn cvs en dat vond ik echt mega spannend, want wilde niet dat ze het idee hadden dat ik ze had voorgelogen. Was hun reactie dat ze het heel knap vonden dat ik dat zei en dat ze juist bewondering hadden voor hoe ik het deed en dat ze erg blij met me zijn :cry:

mn vertrouwen in de toekomst is weer een beetje hersteld

33 likes

Meer dan intelligent van Kieboom & Venderickx (ben ik nu zelf toevallig aan het lezen!)

2 likes

Vandaag is echt weer zo’n dag dat ik me moet inhouden om niet voor de 3e keer in bad te gaan

17 likes

Ik heb foe yong hai gemaakt en het was echt heerlijk

5 likes

Een jongen uit mijn oude flat verkoopt vis voor de inkoopprijs omdat ze niet veel verkopen door corona. Ik heb zo’n grote zalm, jammie

6 likes

Iemand laat net een recensie achter op mijn stuvia samenvatting met als aanmerking dat er “spel- en grammatiekafouten” in staan. Ik ben: ziedend

64 likes

Ik heb zo nu en dan nog contact met mijn ‘one that got away’ (heb al eens eerder over hem gepost) en elke keer blijf ik leeg en verdrietig achter. Eigenlijk is het gewoon best wel een botte eikel, maar ik blijf toch voor hem klaarstaan omdat hij iets bij mij losmaakt op de een of andere manier. Als hij iets van mij nodig heeft dan weet hij me te vinden, maar hij is verder duidelijk niet geïnteresseerd in mij of hoe het in mijn leven gaat. Ik zou hem gewoon moeten laten gaan en geen contact meer hebben, maar vind dat heel lastig merk ik. Terwijl het hem volgend mij geen reet boeit als hij me nooit meer zou zien. Weet niet zo goed wat ik wil met dit bericht, moest het gewoon even kwijt. Voel me er nogal ellendig om :disappointed: