Wat je even kwijt wil #43

Wat een lange avond dit… heb net uit verveling maar een dutje gedaan maar het is alsnog maar half 9😅

1 like

Herkenbaar, vanmiddag ook dutje gedaan.

1 like

Het duurde nog even, nu supermoe dus lig al weer in bed. Laatste keer dat ik deze edibles eet!

1 like

Doe het

Ik hoorde zojuist iemand op tiktok een asmr uitspreken als Assmàààr :joy:

2 likes

Vandaag naar het strand gewandeld door de duinen en bos en intotaal 14 km gelopen! Gisteren in een ander bos ookal 14 km gewandeld. Echt een lekker begin van mijn vakantie :slight_smile:

7 likes

Ahhh mijn oma vroeg of mijn kat kwam logeren omdat ze ook vakantie verdient en dan kan ze mijn kat aaien(dit zei ze letterlijk!:smiling_face_with_three_hearts:). Dus nu is mijn kat daar en ze heeft helemaal extra snoepjes gekocht en nu wil mijn kat niet bij mij zitten, maar alleen bij mijn oma… :frowning:

54 likes

Godver er rende een muis door de kamer :sob::sob::sob::sob:

1 like

Fris gebadderd in een vers opgemaakt bed is echt één van de allerbeste dingen in de wereld :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Het logo van de LinkedIn app is paar tinten donkerder geworden. Nu staat hij net wat minder mooi tussen m’n andere blauwe apps :pensive:

4 likes

Ik moet de hele tijd mijn rij instructeur achter zijn broek aan zitten voor het inplannen van nieuwe lessen en om te vragen of hij kan kijken welke examendatums vrij zijn bij het CBR. Naast dat ik dat al belachelijk vind (en er meer dingen spelen die ik dubieus vind) irriteert het me ook want heb zelf nu ook wel even genoeg aan mn hoofd

Tijd voor de film the polar express! Blijft een leuke!

4 likes

Oh bah dit is echt mijn grootste nachtmerrie.

1 like

Dat kan! Als je je naam hier bedoelt. Berichtje aan moderators sturen.

1 like

Dit is ook m’n nachtmerrie :frowning:

Ik moet naar bed maar ik heb geen zin. Ugh zo geen zin in deze werkweek. Sprak net iemand dat ze maar een week echt geen zin in jaar werk had en het verder altijd naar haar zin heeft. Jaloers.

1 like

Ik heb laatst een t-shirt geleend van een jongen omdat mijn eigen shirt vies was en ik heb dat shirt netjes gewassen natuurlijk, maar er zit echt zo’n mannenstank in de nek van dat shirt. Of ja mijn eigen kleren ruiken nooit zo en laat staan na een halve avond dragen. Wat zouden jullie doen?

• Gewoon teruggeven joejoe
  • Nog een keer wassen
  • Houden (boef)

0 stemmers

Ja hij is de huisgenoot van een goede vriend van me

Nog een keer wassen, misschien wat warmer dan je de eerste keer hebt gedaan, en als het er dan nog niet uit is gewoon zo teruggeven.

Misschien in een badje leggen van azijn gemengd met water, dan nog een keer wassen en teruggeven? Maar misschien is dat ook wel te veel moeite haha