Wat je even kwijt wil #43

Misschien in een badje leggen van azijn gemengd met water, dan nog een keer wassen en teruggeven? Maar misschien is dat ook wel te veel moeite haha

Als er azijn in de keuken staat kan ik dat wel doen ja!

Is het van een jongen onder de 28 die in een studentenhuis woont?

Dan ga ik er vanuit dat ie sowieso zelf nooit brandschone kleding heeft en zou ik het gewoon teruggeven. Echt niet die moeite gaan lopen doen.

20 likes

Hahaha ja en ja :joy: ik pleur hem denk ik ff met mn beddengoed in een 60 wasje en dan breng ik hem wel terug

1 like

Hahaha ja dit wilde ik net zeggen, waarschijnlijk denkt hij nu al wowwww wat ruikt mn shirt schoon.

6 likes

Ik was even vergeten dat ik altijd slecht slaap als de klok is verzet én morgen eerste werkdag na een weekje vakantie 🄲

2 likes

Hier exact hetzelfde… zit nu een cracker met kaas te eten want ja, dan heb je op een gegeven moment natuurlijk weer honger :roll_eyes:

1 like

Ik heb net een gekookt ei en crackers op
Dit was mn ontbijt voor morgen haha

1 like

@Rozevarken van harte gefeliciteerd met je verjaardag :partying_face::heart:

image

Hopelijk heb je ondanks alles toch een beetje een verjaardagsgevoel :heart:

13 likes

Wat een leuk gifje!!

@Rozevarken gefeliciteerd :hugs::hugs:
Ik zie dat er veel varkentjes zijn bij mn smileys;
:pig::pig2::pig_nose:
Zo schattig ik zie ze voor het eerst

6 likes

Ik heb net per ongeluk een mug doorgeslikt. Ofja ik ademde net in door mijn mond en ik zoog hem zo naar binnen en toen zat hij al in mijn keel.

Eindelijk rust

53 likes

Bah al wakker vanaf 4 uur omdat er weer allemaal beesten over mn dak liepen :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ga vandaag in opname in een eetkliniek. Ik weet dat het het beste is, heb ook zelf toegestemd maar ben zo bang. Enerzijds wil ik niet maar ik weet ook dat ik het niet alleen kan en hulp nodig heb. De eerste week mag ik in het weekend niet naar huis en door de Corona maatregelen is het nog niet zeker of ik wel bezoek mag krijgen dus daar ben ik wel bang voor. Maar het is hopelijk de juiste stap naar genezing…

87 likes

Ik zou zo graag even een paar dagen thuis willen werken, lekker in mijn bubbel.
Maar nee ik heb een vitaal beroep, dus helaas.
Wel vakantie vanaf donderdag gelukkig.

1 like

Sterkte en succes!

1 like

Het is heel knap dat je deze stap zet en inziet dat je hulp nodig hebt. Ik wens je heel veel succes de aankomende tijd. :blush:

1 like

Sterkte! Goed dat je deze stap genomen hebt.

1 like

Heel veel sterkte en zo goed dat je deze stap zet.

1 like

Heel veel succes en sterkte

1 like

gisteren de ringfit gedaan en blijkbaar heb ik het goed gedaan. spierpijnnnn. (Ik doe normaal alleen cardio in de sportschool, niet van dat soort spier oefeningen.)

9 likes