Waarom smaakt en ruikt mijn kalfskroket naar vis? :S
Ik had iets besteld en op die website moest je in dollars betalen, dusja prima. Nou heb ik het terug gestuurd en krijg ik het ook in dollars terug, maar dat is ā¬6 minder dan ik heb betaald. Is maar ā¬6 maar toch, wel irritant.
Nou dat is het dus ook niet⦠er staat welke bestanden het mogen zijn en alles wat ik heb geprobeerd staat daar gewoon tussen snap er niks van haha
wieeeeeeeeeeee of wil ze dat niet
Zou hem dan niet opeten
Ah ik heb een uur pauze, echt heerlijk. Lekker broodje gehaald en toen de rest van de tijd in de auto gezeten de kardashians gekeken met de stoelverwarming aan
Te laat haha maar heb ze net gekocht in de supermarkt en deze nooit eerder gehad dus zal wel gewoon horen.
Hopelijk heb je ervan genoten haha
Durf niet meer op Facebook en insta te kijken, heb net een berichtje gepost over #ikbenopen en nu denk ik aahh waarom ook?
Ik eet op werk ook het liefst in mān auto. Lekker ongegeneerd vreten. Ben altijd nog een keer bang dat een collega langs loopt en me ziet zitten.
Ik heb mijn deken trui aan, dekentje over mijn benen, lig lang uit op de bank en kijk Gilmore Girls. Kan ik niet voor altijd vrij zijn?
Ik heb mazzel vandaag; het regende met wandelen hond, het regende op de fiets en straks moet ik hardlopen en regent het vast weer.
De mazzel is; ik ben blijkbaar niet van suiker want ben nog steeds niet gesmolten
#omdenken ?
Hartstikke goed juist
Ik gaf net een lamp weg aan iemand en ik kreeg er een reep chocolade voor terug. Dat is lief!
ik ben slecht in dialecten herkennen, waar spreek je dit zo uit?
Oh nee, ik nam net heel kut de huistelefoon op terwijl het voor iets belangrijks was Normaal belt mijn tante alleen via de huistelefoon met allemaal onzin (heb geen nummerherkenning).
Eigenlijk wilde ik ook snel ophangen omdat het zo krakerig klonk en ik dacht dat het oplichters waren.
Nja ik kom uit gelderland en vergeet ook wel eens een T.
Mijn minivakantie volgende week komt ernstig in gevaar. Man + kind 1 + kind 2 ziek. Man aan de beterende hand en geen corona, kind 1 een longonsteking maar geen corona, kind 2 verkouden, snot, hoesten en onder de 4 jaar dus niet getest. Zul je zien dat ik ergens de komende dagen ziek word en we het park niet op mogen. Of dat het herstel van de longontsteking vet lang gaat duren. Of dat kind 2 ook koorts krijgt. WƔt een kutjaar.
Dacht dat ik het dieptepunt in mijn tijdcapsule had bereikt met Teleromeo. Maarr nu is hier ochtendgymnastiek van Samson&Gert
Ik ben mezelf net aangemeld voor een bruiloft met een +0 en ik vind mezelf even te grappig.