@nonsens @Huismus @Alicante @anon89918470 Lief, dankjewel! Heb gelukkig een heel aantal lieve vrienden die heel veel voor me (willen) doen en helpen. En waar ik leuke dingen mee kan doen maar ook hysterisch bij kan huilen. Dus dat is echt heel fijn! Ik ga volgende week starten, dus het komt nu echt heel dichtbij. Maar ja, ik zal het maar ondergaan en zien.
Heel veel sterkte de komende tijd! Ontzettend fijn dat je lieve vrienden hebt, daar moet je zeker gebruik van maken.
Ik moet bestanden uploaden op de site van uwv, maar als ik dat wil doen dan staat er âBestand naam niet geldigâ terwijl er geen aparte tekens instaan⊠heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. Iemand hier toevallig dit ook al eens gehad? Uwv snapt er zelf ook niks van
To go to the sportschool or not to go to the sportschoolâŠ
Ik heb van een collega een âgoed gedaanâ feedback gekregen op ons feedback portal. Het ging om iets super kleins, maar ben er echt blij mee.
Klinkt meer alsof het geen Word mag zijn maar PDF bijvoorbeeld. Dat het type bestand niet herkent word.
Je komt echt pareltjes tegen met zoân zoektocht op Marktplaats
Kas ook echt ahhaah zo lekker dialect
Nee is een website, veganchallenge.nl.
Staan veel goede tips op, ik vind het wel een fijn start punt voor informatie. Het idee is dat je een maand lang veganistisch eet maar dat hoeft natuurlijk niet.
Waarom smaakt en ruikt mijn kalfskroket naar vis? :S
Ik had iets besteld en op die website moest je in dollars betalen, dusja prima. Nou heb ik het terug gestuurd en krijg ik het ook in dollars terug, maar dat is âŹ6 minder dan ik heb betaald. Is maar âŹ6 maar toch, wel irritant.
Nou dat is het dus ook niet⊠er staat welke bestanden het mogen zijn en alles wat ik heb geprobeerd staat daar gewoon tussen snap er niks van haha
wieeeeeeeeeeee of wil ze dat niet
Zou hem dan niet opeten
Ah ik heb een uur pauze, echt heerlijk. Lekker broodje gehaald en toen de rest van de tijd in de auto gezeten de kardashians gekeken met de stoelverwarming aan
Te laat haha maar heb ze net gekocht in de supermarkt en deze nooit eerder gehad dus zal wel gewoon horen.
Hopelijk heb je ervan genoten haha
Durf niet meer op Facebook en insta te kijken, heb net een berichtje gepost over #ikbenopen en nu denk ik aahh waarom ook?
Ik eet op werk ook het liefst in mân auto. Lekker ongegeneerd vreten. Ben altijd nog een keer bang dat een collega langs loopt en me ziet zitten.
Ik heb mijn deken trui aan, dekentje over mijn benen, lig lang uit op de bank en kijk Gilmore Girls. Kan ik niet voor altijd vrij zijn?