@Rozevarken Gefeliciteerd! Geniet van je verjaardag vandaag!
Blijkbaar moet mijn slaapkamerlamp soms opwarmen voordat hij aangaat, werd midden in de nacht wakker door het licht
Ik ging net zwemmen en het is dan altijd net alsof ik een comedyserie zit te kijken. Iemand die aan de kant in zn (uiteraard zeer strakke en weinig verhullende) speedo yoga oefeningen gaat doen langs de kant. Een man die de “borstcrawl” doet maar eigenlijk vooral hulpeloos met zn armen spettert en zn benen niet gebruikt. Iemand die pull ups doet aan de springplank.
Na een week weer school
Mood
Ik heb een soort spijbeldag want toetsweek dus moet eigenlijk leren. Maar ik lig nog in bed en het is zo heerlijk. Ik ga zo een film kijken denk ik, doe ik echt nooit.
Het is gebeurd
Ik merkte dat afgelopen dagen 1 oog een beetje beurs voelde. Gisteren voelde ik ook dat het leek alsof er een heel dik adertjes op mijn oogbol zat, dus ik heb de hele avond even lekker gedrukt en gevoeld en nu word ik dus wakker met een dik oog!
Why???
Wat een moedige stap! Veel succes en sterkte!
In de buurt zit een speeltuin. Zal ik op zo een ronddraai ding gaan?
Collega is toch nog even bezig, heb zo een tien minuten om me weer even 8 te voelen
Ik heb net deze video gekeken en dit is zo… raar? Een actieheldin in een schietspel die in bikini en kapotte panty rondloopt. “She refuses to wear clothes” en dan die scene dat ze in halfnaakt wulps door een plas water rolt, wtf haha ik was bijna te verbaasd om verontwaardigd te zijn over hoe vrouwonvriendelijk dit is.
Lijkt me wel lekker verdienen voor de actrice. Ze zegt dat ze van 1 videogame 3 jaar kon leven in Japan en dat ze nu haar geld verdient met op conventies langsgaan. Best chill
In nog geen minuut twee studenten moeten aanspreken op het ontbreken van een mondkapje. En ik ben net binnen.
Lekker meid, cashing in on sexism
Meid het is maandag hate to burst your bubble
En niet zo judgy plz
Haha ik las gisteren dat je er zo van houdt dat jij maandag weekend hebt omdat het dan overal zo stil is. Voor de rest van de bevolking is het helaas dus wel een werkdag
Zucht. Alles op het werk is verstoord… Zo ken ik toch nie werreke!!!
Ik dacht voor de vakantie dat ik het wel lekker zou vinden om vandaag nog een extra dagje vrij te zijn en heb mijzelf vandaag dus vrijgeroosterd (voordeel van een flexpool).
En wat was dat een ontzettend goede keuze !
Ik dacht, aparte keuze een blauwe afzuigkap in het huis waar ik binnenkort in woon. Maarja, verder is de keuken nog heel nieuw en blijven we er waarschijnlijk niet langer dan een jaar dus boeiend. Kom ik er net achter dat die afzuigkap nog in het plastic zit en de vorige bewoners dus altijd hebben gekookt met dat plastic er nog om.
Als mijn collega even opschiet, kunnen we samen naar de laatste cliënt
Kan ik daarna weer mijn bed in.