Zit je nog in de speeltuin?
Ik heb straks een tentamen en kom helemaal niet in die tentamen concentratie flow, heb er het hele weekend al last van. Ben het niet meer gewend ook
Mijn nieuwe dekbedovertrek is van katoenflanel en tering wat is dat aangenaam
lekker een weekend weggeweest in een fabuleus Haags hotel. Vrette, zuipen, slapen, nøken, in bad met te dure bruisballen, naar het strand, nog meer vretten.
en vandaag ook vrij genomen. echt het beste ooit, want ik HAAT maandagen zo erg met al die KUToverleggen en iedereen mot iets van je.
Aan de telefoon net met een collega schreeuwt ze opeens âJA, BEDANKT HĂ!!!â. Ik schrik me de vinkentering. Was het de schoonmaakster die ze gedag schreeuwde?!?
ohh, welk hotel was dat? Dit is precies wat ik wil
Ze komen binnenkort zonnepanelen plaatsen en ik heb goede hoop dat het een hele knap man is die dat komt doen. âZonnepanelenmeneer wat doet u nuâ
Dankjewel!
Jullie ook gefeliciteerd @MrsCarr @Rozevarken
Moge ons komende levensjaar fabuleus worden
Altijd als ik bij mijn oma en opa ben dan gaan ze al mijn scharrels af, haha. âHeb je pietjes nog gezien? En henkie? Werkt hij nog in Eindhoven? Wel handig dat hij dan jou kan zien onderweg naar zijn ouders he! Oh zijn ze verhuist? Oh heeft hij tussendoor een relatie gehad! En nog wat van jantje gehoord?â
Wat leuk om dit zo te lezen!! Onze eigen memories op het forum idd!
Ik heb mezelf weer overtroffen: ik wil over een half uur vertrekken op vakantie en ga zo beginnen met pakken
oh my god ik kon een meisje niet toelaten op mijn werk omdat er wat problemen waren met betaling en ze had echt een full mental breakdown, vond t zo zielig! Ze zei âsorry ik heb echt zoân KUTJAARâ en ik wilde haar echt knuffelen
Een van de redenen waarom ik heel weinig los laat over mn âââliefdes levenâ"""
Haha, ik ben juist super open en vertel alles! Ik vind het ook fijner ok met mijn opa en oma over seks en daten te praten dan mijn moeder, want die praten er veel relaxter over
Ik ging net de ramen zemen want ik heb toch niks beters te doen. Maar het ziet er niet uit allemaal strepen etc. En ik had geen zin meer dus nu lig ik weer in bed
@monkeyslut het is wel lekker weer! Hier in ieder geval erg zonnig
Doe gewoon badslippers aan, dan kun je je sokken aanhouden
Ik ben ziek naar huis gegaan en nu voel ik me schuldig omdat mijn hond wel nog op de opvang is maar als ik de 30+ fotoâs mag geloven heeft hij het wel naar zân zin
Ikea, blauw met rode ruitjes
Pfff herkenbaar. âHoe gaat het met die jongen waar je vroeger zo verliefd op was?â
Oma, geen idee. Ik was toen 11 en heb hem daarna niet meer gezien.