Was het maar zo een feest.
Ik lig inmiddels thuis in bed
Ik ga vanmiddag of vanavond een cake bakken en ik vind het beetje spannend lol want nog nooit gedaan. Slaat ook nergens op eigenlijk.
Ok ik wil deze pantoffels zo graag hebben
Mijn sleutels zijn weer terecht!!! Dus ik kan eindelijk weer naar mijn kamer en alle kaartjes zien die zijn gestuurd voor mijn verjaardag, maar niet op mijn verjaardag zijn aangekomen!! Ben zo opgelucht
ben nog zo trots op mezelf, ben dat echt niet gewend ook
Ben mn kast aan het uitruimen (iemand interesse in monki broeken? maat 32 en 34) en ik kwam een sporttop tegen die mega mooi zat toen ik hem kocht. Kwijtgeraakt in de verhuizing en nu is hij te groot heb mn sexy window in die top gemist
Ik heb geloof ik een fout op m’n werk gemaakt en nu weet ik niet wat ik moet doen meeeeh
Tip voor de volgende keer (of misschien deed je dit al, dan heb ik niks gezegd): je kan het beste een raam zemen waar de zon niet op schijnt, dan heb je veel minder last van strepen. En ik zeem altijd met heet water met een scheut brandspiritus, dat helpt ook! Ruikt alleen niet lekker.
Ja de zon scheen wel fel inderdaad! Ik merkte ook dat het te snel opdroogde, voordat ik al kon zemen eigenlijk. Dus misschien was dat de fout. En ik gebruikte denk ik ook te veel glassex. Echt te veel schuim
Kun je het controleren? Of je de fout helaas gemaakt hebt?
Wie zou de fout kunnen oplossen? Jijzelf of een meerdere?
Vergeet niet dat iedereen fouten maakt. Succes!
Omg waar vandaan?!
Bij dit soort pantoffels denk ik altijd oeh ja leuk en dan besef ik mij weer dat de zolen altijd vet snel kapot gaan (want stof) en dat het niet eens super comfi zit omdat het zo lomp is.
Ze waren te krijgen bij amazon en bol.com maar ze zijn niet op meer op voorraad
@Fenayi Hahaha I know ik moet zeggen dat ik de ogen zag en dacht van… ik kan me best voorstellen dat je je nek kan breken in die sloffen
Ik mocht vroeger van mijn moeder nooit zulke pantoffels omdat ze dan bang was dat ik van de trap zou vallen. Toen begreep ik het niet, nu wel.
Ja en dit ook nog eens idd want ze zijn best wel glad ook door de stoffen onderkant.
Volgens mij is mijn lievelings kruidenboter niet meer verkrijgbaar… (van heksenkaas) en dat vind ik zó jammer! Gewoon echt nergens meer te krijgen
Ahh als ik deze zie ben ik nog steeds zo teleurgesteld dat mijn hond ooit mijn SpongeBob regenlaarzen heeft gesloopt.
Ik werk in een soortgelijke constructie en bij mij is het zo dat mijn loon altijd hetzelfde is, onafhankelijk van de opdracht. Mocht het zo zijn dat het loon voor een project lager zou zijn dan mijn salaris dan is dat het probleem van de opdrachtgever zeg maar, zij huren mij in en betalen een bepaald bedrag aan mijn bedrijf en dat is volgens mij gewoon een vast tarief. Ik zou het even bij je werkgever navragen of dit van invloed is. Ik werk nu bijv. voor een opdracht 32 uur terwijl ik normaal 36 werk. Ik krijg wel 36 uur betaald aangezien het niet mijn probleem is dat ze me maar voor 32 kunnen inhuren, ik kan mijn opdrachten namelijk niet zelf kiezen maar moet gewoon gaan waar ze me naartoe sturen even zogezegd (klinkt lekker maar het heeft op wat andere gebieden nadelen hoor hahah zoals verlof moet wel voor 36 uur opgenomen worden etc (niet meer dan logisch maar toch)).
Dus je hebt een arbeidsovereenkomst met het bedrijf (dat projecten uitvoert voor anderen).
Wat is er afgesproken?
Heb je een vast salaris, staat er iets over een basis en evt met aangevulde fees vanuit moeilijkheidsgraad of iets? Flexibele marges, of andere afwijkende afspraken gemaakt?
Zo nee, dan geldt gewoon het overeengekomen salaris standaard voor al jouw werk dat je voor het bedrijf verricht, ongeacht welk project (of complexiteit/inzet)
Je kunt me een PB sturen als je een foto hebt van de desbetreffende bepaling? Lees ik even mee als je dat fijn vindt
De mijne komt nog (sorry te laat dus :() heb hem net op de post gedaan