Wat je even kwijt wil #43

dankjewel!! Ik heb het inmiddels zo goed mogelijk opgelost en ik merk inderdaad dat iedereen een stuk minder in paniek was dan ikzelf. leermomenten, dit.

5 likes

Net heb ik voor het eerst iemand irl de term ‘muilkorf’ op een serieuze manier horen gebruiken. Echt, je weet niet wat je hoort en je denkt eerst dat het een grapje is :exploding_head:
En ‘mij krijge ze er niet aan tot het verplicht wordt!!’. Nou, kom maar door met die verplichting.

3 likes

Iemand ging laatst blaffen tegen mijn vriend. Hij dacht echt huuuuh wat gebeurt hier. Dus toen zat die man: ja je draagt een muilkorf

1 like

Wtf :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: wat zei je vriend?
Mensen zijn echt helemaal gek geworden. Ik zou echt met stomheid geslagen zijn als iemand dat naar mij zou doen.

14 likes

wat zei je? “In je gezicht blaffen betekent iets anders. zou jij als man moeten weten”

15 likes

Ik ging googlen op gebreid zwart vest dames en de eerste hit op Asos is dit:

Nee. Dit is niet wat ik bedoel. Toch bedankt voor de totaal waardeloze suggestie.

81 likes

Oleeeeeee eindelijk een fucking kut opdracht gehaald bij een docent die me echt niet moest maar nu blijkbaar ook genoeg had van de situatie en me gewoon een 6 gegeven heeft. Joe joe, bedankt voor het lachen en tot nooit!

22 likes

ulgh van Otrivin krijg ik elke keer weer gekke nies buien :sneezing_face: maar het opent wel weer gelijk mijn neus :sweat_smile: :sweat_smile:

Nou hij had gereedschap vast en was er klaar mee dus zei iets van ga je even heel gauw weg anders krijg je een klap.

Zou hij nooit doen hoor, maar echt zo’n aso gast die zichzelf heel wat vond

2 likes

Lekker warm het najaar en de winter door :+1:

@MrsCarr en @MevrouwMand jullie ook gefeliciteerd! :tada::tada::tada:

3 likes

Nou ik kan me de reactie wel voorstellen inderdaad.

Gewoon interne woede krijg je ervan.

1 like

nee dit moet je vertellen, dit kan echt niet, dit is mensenrechtenschennis

26 likes

Slide in mn dm anders. Ik moet het weten nu

3 likes

Ik heb nu al heel veel zin in avondeten, maar vind het nog te vroeg. Merk wel dat de klok terug is gezet.

4 likes

Oh wow! Dat verklaard dat ik nu mijn eten al maak.

2 likes

Haha, ik zit al te eten

1 like

Ik ben al de hele dag door aan het snacken en ik wil ook het liefst nu al mijn avond eten, ik heb echt onstilbare honger. Hoop dat dit snel weer stopt want dit is niet goed voor me haha

2 likes

Het is ook allemaal oneerlijk :heart:

Ik had een heftige middag bij de psycholoog en wilde zometeen pizza eten, want had ik verdiend.
Haal ik net vast de pizza uit de vriezer zit er spinazie op (had ik niet gezien in de winkel). Als ik iets goor vind is dat het wel :sob: dus dan ga ik toch maar gewoon koken

2 likes

Hallo, nu kan ik straks ook niet meer slapen! Gedeelde smart is halve smart, dus vertel ons je leed zodat we eventjes onze eigen cringemomenten kunnen vergeten.

Ik heb zin om een openbaar instagram account te makken waarop ik foto’s van mensen post die weigeren hun mondkapje te dragen in het ov. Lekker shamen die hap. Maar ja dat is niet netjes en PrIvAcY.

10 likes