Pizzeria is dicht op maandag had ik al gekeken (en vind het heel kut dat ik dab voor 15 euro moet bestellen, terwijl ik maar 1 pizza wil)
Ik heb van het weekend een docu op Videoland gekeken over de verkiezingen. Was er echt beetje naar vanâŠ
Succes daar!
Heb ik wat gemist?
Kan je ook overspannen zijn van gewoon een hele hoop gebeurtenissen/dingen om te verwerken en niet per se overwerkt zijn? Want ik denk dat ik dat misschien heb
En @LizzyBennet jij kan misschien mijn leed verzachten (ja, ik speel deze kaart echt, met maar een beetje schaamte), door ons te vertellen wat er gebeurd is.
Was dit die Jews for trump tocht?
Welke?
Jews for Trump was geloof ik in NYC?
Ik weet niet wat dit precies was maar volgens mij âgewoonâ een trump vehicle parade.
Ik denk dat dat zeker kan! Werken is maar een deel waarvan je overspannen kan raken. Andere gebeurtenissen kunnen ook erg veel invloed hebben op jezelf. Ik hoop dat je rust kan nemen en blijf jezelf in de gaten houden! En je kan altijd langs de huisarts gaan
voel me echt een oude taart maar heb last van dat verzetten van de tijd hele dag honger en moe
Zeker weten!
Ja, ik heb eigenlijk tentamens deze weken. En ik heb eigenlijk ook veel gedaan afgelopen half jaar. Op een gegeven moment deed ik twee opleidingen. En ik heb geen vakantie gehad daarna, ben meteen met mijn master begonnen. Het voelt alleen zo stom om nu met een nieuwe opleiding meteen zo binnen te komen als probleemgeval. Het liefste zou ik nu deze tentamens niet maken en voor het eerst sinds Kerst even twee weten vakantie hebben.
Ik heb al gemaild dat ik er maar twee ga maken van de vier, maar misschien vraag ik wel of er nog andere opties zijn.
Ah ja, ik zag daar beelden van dat Long Islanders naar Manhattan kwamen en de NYPD hen beschermde maar niet de anti trump mensen.
Echt eng wel met al die kut autoâs, vlaggen en leuzen. Hoop dat het bij jou meevalt, ben bang voor verkiezingsnacht tbh.
Ik woon in dezelfde stad als jij en bij ons staan die groene bakjes/containers gewoon naast de vuilniszakken.
Pfoe, ja dat klinkt allemaal als heel veel. Geen wonder dat het dan ook als te veel voelt. Goed van je dat je in ieder geval al aan hebt gegeven dat je twee van de vier tentamens gaat maken. En wees niet bang voor wat anderen denken/vinden! Het is jouw leerproces en als anderen je dan als âprobleemgevalâ zouden zien, tja dat is niet van belang (denk ook niet dat mensen dat denken). En als het niet gaat, is het alleen maar knap als je daar vervolgens naar luistert.
Ja ik had dit (hiervoor) ook alleen maar op tv gezien, het was echt raar want ik voelde me opeens onveilig. Gelukkig bleef het bij een beetje dingen roepen. Ik ben ook een beetje bang voor verkiezingsnacht want ik kan me bij beide uitslagen voorstellen dat er misschien rellen komen.
Ja, klopt zeker. Ik ga denk ik morgen even de studie adviseur bellen of mailen (wordt sowieso mailen haha) met wat er gebeurt als ik de tentamens niet zou doen.
Ik heb al een keer een burn out gehad, zo ver ben ik nu nog niet, maar dat wil ik echt nooit nooit nooit meer.
Als ik niet van mijn opleiding gekickt word, denk ik niet dat ik deze tentamens moet doen.
Erik in de verdeelde Staten! Vind het wel een aanrader. Vind hem heel goed zo in een docu ipv alleen in het nieuws.
Het is dat ik al (online) plannen heb, anders graag! Zoân leuk spel
Dankje! Ik ga hem binnenkort kijken. Ik had laatst ook âGod, Jesus, Trumpâ gezien op de NPO, op zich ook interessant maar ik vond hem wel heel religieus getint. Wat natuurlijk logisch is gezien de naam haha, maar de presentator is ook heel christelijk dus je merkt toch wel dat hij niet echt objectief er over kan praten. Dat vond ik wel jammer.
Van mij had hij ook wel kritischer gemogen. Ik denk dat ik al die interviewees wat meer aan de tand had gevoeld over waarom ze dan dingen denken.