Ik heb mazzel vandaag; het regende met wandelen hond, het regende op de fiets en straks moet ik hardlopen en regent het vast weer.
De mazzel is; ik ben blijkbaar niet van suiker want ben nog steeds niet gesmolten
#omdenken ?
Hartstikke goed juist
Ik gaf net een lamp weg aan iemand en ik kreeg er een reep chocolade voor terug. Dat is lief!
ik ben slecht in dialecten herkennen, waar spreek je dit zo uit?
@Luzarl, hiervoor geldt hetzelfde als voor alle andere fotoās waar mensen op staan. Ik heb het voor nu verwijderd. Als diegene laat weten dat het okĆ© is, prima. Dan kunnen we het terugplaatsen.
Oh nee, ik nam net heel kut de huistelefoon op terwijl het voor iets belangrijks was Normaal belt mijn tante alleen via de huistelefoon met allemaal onzin (heb geen nummerherkenning).
Eigenlijk wilde ik ook snel ophangen omdat het zo krakerig klonk en ik dacht dat het oplichters waren.
Nja ik kom uit gelderland en vergeet ook wel eens een T.
Mijn minivakantie volgende week komt ernstig in gevaar. Man + kind 1 + kind 2 ziek. Man aan de beterende hand en geen corona, kind 1 een longonsteking maar geen corona, kind 2 verkouden, snot, hoesten en onder de 4 jaar dus niet getest. Zul je zien dat ik ergens de komende dagen ziek word en we het park niet op mogen. Of dat het herstel van de longontsteking vet lang gaat duren. Of dat kind 2 ook koorts krijgt. WƔt een kutjaar.
Dacht dat ik het dieptepunt in mijn tijdcapsule had bereikt met Teleromeo. Maarr nu is hier ochtendgymnastiek van Samson&Gert
Ik ben mezelf net aangemeld voor een bruiloft met een +0 en ik vind mezelf even te grappig.
Hahaha een van die knappe stellage boys vroeg of ik iets voor hem wou opladen. Ik dacht ja natuurlijk hottie voor jou doe ik alles.
Nu zit ik hier met een mega ding wat facking veel lawaai maaktā¦
Weet iemand hier of spotify een melding stuurt als je uit een family abonnement wordt verwijderd? Mijn ex zit nog in mijn family en ik wil hem eigenlijk verwijderen, maar krijgt hij daar bericht van? En wat voor bericht dan
Nou gats heb nog geen reactie ontvangen. Vind dat dan zo naar! Zal morgen nog wel even bellen als ik de uitslag heb maar kan er dan zo nerveus van worden.
Ben overigens nu ook in twijfel of ik daar toch wil beginnen of niet⦠ben begonnen met personal training en merk dat ik al beter in mijn vel zit als eerst. Toch een beetje bang dat ik te veel hooi op mijn vork neem anders. Mijn therapie zal ook snel beginnen dus
Ik ga overigens wel gewoon proefdraaien hoor. Alleen gaat dat zaterdag denk ik niet lukkenā¦
Succes bij de huisarts! Klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden
Zou je het erg vinden als hij een bericht kreeg?
Denk dat hij er vanzelf achter komt als hij reclame krijgt of alleen kan shufflen op zān mobiel.
Ja denk het wel, hij valt me al een tijdje lastig steeds dus dat zou dan een nieuwe trigger kunnen zijn voor hem. Misschien maar beter niet doen. Al āgunā ik het hem niet. Als ie een vage melding krijgt kan het ook nog zijn dat spotify adrescontrole heeft gedaan ofzo.
Ik was iets te enthousiast met water drinken vandaag en voel me misselijk.
Een van de voordelen van thuiswerken is dat je eerder kan beginnen aan het avondeten. De tofu ligt nu onder een boekentoren (bij gebrek aan ekte tofu pers) uit te lekken.