Wat je even kwijt wil #43

Hahaha een van die knappe stellage boys vroeg of ik iets voor hem wou opladen. Ik dacht ja natuurlijk hottie voor jou doe ik alles.
Nu zit ik hier met een mega ding wat facking veel lawaai maakt…

7 likes

Weet iemand hier of spotify een melding stuurt als je uit een family abonnement wordt verwijderd? Mijn ex zit nog in mijn family en ik wil hem eigenlijk verwijderen, maar krijgt hij daar bericht van? En wat voor bericht dan :thinking:

Nou gats heb nog geen reactie ontvangen. Vind dat dan zo naar! Zal morgen nog wel even bellen als ik de uitslag heb maar kan er dan zo nerveus van worden.

Ben overigens nu ook in twijfel of ik daar toch wil beginnen of niet… ben begonnen met personal training en merk dat ik al beter in mijn vel zit als eerst. Toch een beetje bang dat ik te veel hooi op mijn vork neem anders. Mijn therapie zal ook snel beginnen dus :fearful:

Ik ga overigens wel gewoon proefdraaien hoor. Alleen gaat dat zaterdag denk ik niet lukken…

Succes bij de huisarts! Klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden

Stellage hmm?

10 likes

Zou je het erg vinden als hij een bericht kreeg?

Denk dat hij er vanzelf achter komt als hij reclame krijgt of alleen kan shufflen op z’n mobiel.

2 likes

Ja denk het wel, hij valt me al een tijdje lastig steeds dus dat zou dan een nieuwe trigger kunnen zijn voor hem. Misschien maar beter niet doen. Al ‘gun’ ik het hem niet. Als ie een vage melding krijgt kan het ook nog zijn dat spotify adrescontrole heeft gedaan ofzo.

@anon42392789 hoe was t bij de dokter?

Ik was iets te enthousiast met water drinken vandaag en voel me misselijk.

Een van de voordelen van thuiswerken is dat je eerder kan beginnen aan het avondeten. De tofu ligt nu onder een boekentoren (bij gebrek aan ekte tofu pers) uit te lekken.

4 likes

Ik kreeg geen melding maar had gewoon ineens geen premium meer

1 like

Dankje!

Nee volgens mij is dan gewoon ineens je premium weg. Het enige bericht wat hij zou kunnen krijgen is reclame voor premium.
Al is " Mar22 heeft je uit de familie premium getyft jij bloedhond" natuurlijk wel een leuker bericht.

24 likes

Volgens mij krijg je geen notificatie! Dus lekker eruit kicken.

Hahahaha ja dag zou fantastisch zijn :joy:

1 like

Toen mijn moeder uit een family abonnement werd verwijderd, kreeg ze een mail. Daarin stond dat ze geen deel meer uit maakte van die family.

2 likes

Mijn kat is echt al 20x door het beeld gelopen tijdens m’n werkgroep. Zou bijna denken dat hij verder nooit aandacht krijgt

Edit: nu ligt hij op de stoel tegenover me met zijn poot op mijn knie, voel me wel gesteund zo

8 likes

Net een telefoontje van m’n moeder. M’n opa ligt er heel slecht bij en zit zeer waarschijnlijk in zijn laatste dagen, misschien zelfs uren…

Nu hoop ik morgen nog langs te kunnen gaan maar dat moet dan én alleen, én met mondkapje en handschoentjes en alles. Ik vind het zo naar om zo afscheid te moeten nemen. Ondanks dat opa al jaren niet meer weet wie ik ben vind ik het zo afstandelijk om zo naast zijn bed te moeten zitten :sob:

3 likes

Ah wat heftig zeg; mag/kan hij vandaag wel videobellen? Misschien helpt het als je iets uitschrijft zodat het voorgelezen kan worden… ik hoop dat het ondanks de bizar vreemde situatie toch nog een mooi samenzijn wordt :cherry_blossom:

Hij is niet bij bewust zijn dus dat kan helaas niet :cry: Uitschrijven is wel een goed idee, misschien dat ik morgen iets meeneem zodat ik toch nog tegen hem kan zeggen wat ik zou willen. Ben anders bang dat ik het vergeet

1 like