Heb net op m’n forumtrend spijkermatje gelegen. Het kussen vind ik heel chill. M’n rug ook wel maar dat doet nog wel beetje pijn. Maar meer als ik eraf ben dan wanneer ik erop lig. Im not mad
Ja, ze was pas 1 jaar maar ze is dus nooit binnen geweest en heeft nooit een eigen mandje gehad. Ze is uit iemands tuin weggehaald na verwaarlozing en mishandeling. En nu is ze dus ook nog alleen in de nacht in een betonnen hok gestorven
Jeetje heel erg sterkte
Was Juneau allergisch of iets, testen ze dat niet eerst?
Snap ik ook uiteraard als je er verder geen details over kwijt wil
Dat we dat jaar gewoon gewonnen hebben met een liedje over tap dansen maar ,bvooral omdat iedereen Ralf hot vond.
Als 14-jarige werd ik niet warm van 14-jarige Ralf, maar nu we allebei 11 jaar ouder zijn… oh how the tables have turned.
Hahaha ik was ook echt een beetje teleurgesteld door de post van @Luzarl dat hij blijkbaar met iemand aan het daten is. Dacht echt, nee daar gaat m’n kans. Terwijl ik gewoon een vriend heb
Haha zitten we nou serieus te geilen op Ralf Mackenbach? In mijn hoofd is hij forever dit, can’t unsee
Nee die fase is hij inmiddels uitgeLongbottomed
I mean
Kijk nou
Aged like fine wine
Ok ik voel me echt een boomer maar hoe zorg je dat hier een insta foto preview ding komt te staan ipv alleen de link?
https://www.instagram.com/p/CCJiS8aBSp3/?igshid=yvmlgv1y8z8w
Waarom hoor ik nu nog trekkers rijden? Gisteravond ookal.
Ja totdat je met hem in bed ligt en hij ineens “click clack” zegt
Door het coronapersmoment realiseerde ik me hoe dichtbij december alweer is ik dacht “maatregelen verlengd tot in december? Dat is echt 3 maanden ofzo ziek lang”
Het is over 5 weken al december
Goede voornemens 2020: niet behaald
Time flies when you dont do a shit
Haha ik heb nog best veel nieuwe dingen gedaan/gestart dit jaar! Maar het einde van het jaar gaat altijd zo snel
Ik heb zin in vegan dumplings
Hoe spreken jullie het woord “efficiënt” uit?
Korte e of eefficiënt ?
Korte e - net als in het woord: effen
(lange e klinkt beetje als evi-dent)
Ooo ik spreek evident indd ook uit als eeevident
Dikke discussie met mn vriend xd En ik spreek het uit als eeefficient hahha shit