Wat je even kwijt wil #43

Lol ik wilde in november al beginnen met een adventskalender maar dat is dus al bijna… in mijn hoofd is t april

2 likes

God door die blik lijkt ie op chloë

afbeelding

12 likes

Ik wil zo graag slapen maar het lukt me gewoon niet om langer dan 5 minuten stil te liggen/zitten :tired_face:

1 like

Wilde aan mijn dagelijkse rondje lopen gaan beginnen komt het met bakken naar beneden. Jammer. :pensive: (Als het een beetje regende was ik nog wel gegaan maar als het stort regent no way)

Edit; bedenk me nu dat ik ook ringfit weer kan aanzetten

Ik ga straks op kraamvisite bij een vriendin op een uurtje rijden. Ligt op de route richting mijn oude kantoorlocatie. Heb het autorijden gewoon gemist, echt sneu XD… Vind het alleen kut dat ik haar geen knuffel kan geven :pleading_face:

2 likes

Ik heb vandaag een afspraak met de studieadviseur of ik een vak kan laten vallen deze periode omdat ik het niet goed kan combineren met werk. Dat zou betekenen dat ik niet nominaal kan afstuderen en daardoor voel ik me echt gefaald ook al weet ik rationeel gezien dat het meer dan logisch is. Pfffff

Heb vandaag vrij, maar er zijn van 8-17u schilders in huis en ze moeten zowel boven als beneden zijn, dus dit wordt een kutdag, waarin ik de hele dag aan het vluchten ben uit m’n eigen huis. Ik haat het.

3 likes

Waarom kunnen bedrijven niet gewoon uniforme mondkapjes maken. Is toch massaproductie. Van de zeeman en nu weer hema, allemaal verschillende maten. Nu een die redelijker strak zit maar die met takkie gaapt als een mf aan de zijkant

2 likes

Nooooo!!! Ik hoorde geluiden onder m’n raam dus schoof m’n gordijn iets opzij. Zijn ze bezig steigers te bouwen :cry: Dat wordt voorlopig leven met de gordijnen dicht :cry:
En niet meer in alleen een string naar de koelkast lopen want de keuken heeft geen gordijnen

3 likes

Yess het is 8 uur, de zon schijnt en ik heb net alweer een geïrriteerde mail ontvangen.

Ahh dit is zo’n lieve video

3 likes

Als je in het verleden klant bent geweest van die leverancier kunnen ze dat vaak wel zien. Alleen zijn er ontzettend veel shady bedrijven, die zich voordoen als je eigen leverancier maar eigenlijk een collectief zijn en contracten van verschillende leveranciers aanbieden. Dan doen ze zich voor als jou leverancier maar zijn ze dat eigenlijk niet. Als ik jou was zou ik om die reden alleen iets in overweging nemen als je zeker weet dat je te maken hebt met de leverancier zelf en niet met een of andere tussenpartij.

Hoe aantrekkelijk het ook klinkt, er zit een addertje onder het gras.

Wie bel je als je hele leven een mess is? Weet niet waar te beginnen met opruimen.

Is er iets gebeurd? Misschien kan ik meedenken

1 like

Alles kan kapot he!

@Echo veel sterkte :heart: Aan jouw bericht te lezen, zouden jullie hele lieve baasjes geweest zijn.

1 like

Beginnen bij de huisarts? Die kan je ergens anders naar doorverwijzen als het nodig is. Sterkte :sunflower:

1 like

@Echo wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte :heart:

1 like

Mij helpt het altijd om het allemaal van me af te schijven ergens. Dat is misschien confronterend, maar dan is het wel even uit je gedachten. Op papier kan je dan even “van bovenaf” kijken welke problemen er zijn en het in stukjes ophakken. Soms helpt het om maar gewoon ergens te beginnen, al is het maar iets kleins als de afwas doen. Of iets anders waar je al heel lang tegenaan hikt, maar wat je niet doet omdat het zo nietig lijkt in vergelijking met “de grote problemen” die je hebt. Misschien is er hier een topic waar je het kwijt kan? Je mag mij ook pb’en als je dat fijn vind.

En inderdaad, de huisarts bellen en vragen waar diegene je kan ondersteunen of doorverwijzen omdat je het niet meer weet kan ook een goede eerste stap zijn.

1 like

Mijn nieuwe ‘blauwe’ mondkapje ruikt naar een warme rijst maaltijd… dit is echt comforting haha?

4 likes

Wow ik had mijn bureaustoel ter reparatie aangeboden bij Coolblue, al aangegeven van ik denk niet dat het gemaakt kan worden. Krijg ik net mail dat het inderdaad niet gemaakt kan worden en ik een nieuwe mag uitzoeken door middel van shop te goed. Super chill. Hopelijk staat dat te goed snel in mijn account en kan ik een nieuwe bestellen. Mijn IKEA stoel was leuk voor even maar ik mis chairemy. Nu moet ik natuurlijk een nieuwe naam… chairome.

16 likes