Wat je even kwijt wil #43

Ik doe een online training informatiebeveiliging en die instructeur heeft het over indentiteitsfraude :roll_eyes:
Moet ik dit nog serieus nemen??
De training heet ook nog eens DIEV, dus ik had sowieso al kromme tenen.

13 likes

Ik had mijn neus niet goed uitgespoeld dus toen ik net de kat ging aaien viel er een straal zout water op hem. Oops. Hij zal vast wel wraak nemen door iets chemisch in de bak achter te laten.

9 likes

Nou dan moet je jezelf maar even goed tegenspreken want soms heb je dat gewoon nodig en mag het gewoon

29 likes

Had gister een verkoper van Vattenval aan de deur.
Die ging helemaal stuk om ons stroom en gas verbruik.
We hebben nu Oxxio en kunnen inzien wat we verbruiken per maand.
En we verbruiken met zijn twee in één eengezinswoning minder stroom en gas dan een 1 persoonshuishouden midden in een flat.
Vond ie heel grappig, o, en of we even wilden switchen want het kon ons veel geld schelen.
We hebben bedankt want het scheelde niet veel en ons contract loopt nog een paar maanden

1 like

Wat verschrikkelijk dat die hond na een sterilisatie is overleden. Jullie hebben een hart van goud omdat je het dier wilde adopteren en die ene ontmoeting al zoveel indruk had gemaakt. :kissing_heart:

1 like

:heart:

1 like

Ik denk dat ik nu officieel toegetreden ben tot de vereniging van huisvrouwen. Ik haalde net mijn fiets van het slot af in het winkelcentrum en opeens begon een vrouw tegen mij te praten dat er een Blokker was. Ik had eerst niet door dat ze het tegen mij had en kon daarna niet direct zien waar De Blokker zich had gevestigd in het nieuwe winkelcentrum. Toen maar gezegd ‘handig dat die na jaren weer terug is’. Al kom ik nooit bij de Blokker. :upside_down_face:

15 likes

Is het mogelijk om bij de Rabobank een overzicht te downloaden dat iets structureel wordt afgeschreven zonder dat je al je in-en uitgaven tentoonstelt? Ik moet voor declaratie van mijn sportschoolkosten door werk een overzicht sturen dat ik elke maand hen betaal, maar ik kom er niet uit.

Als je in de app bij zoeken de naam intypt (bijv Basic Fit) krijg je een overzicht van alle afschrijvingen. Dat wil ik eigenlijk downloaden, maar lukt niet. Printscreen kan niet ivm beveiligde app. Hilfeeee

De digifoob oplossing: foto maken van je laptopscherm?

Hahah jaaa dat had ik ook als uiterste redmiddel bedacht maar ik dacht kan dit nou echt niet makkelijker :joy: dank voor meedenken in ieder geval!

Haha ja hoop ook dat een handiger persoon wel alsnog een betere optie heeft voor je!

1 like

Heb je het programma Snipping Tool op je laptop? Wellicht dat dat niet beveiligd is.

1 like

Via knipprogramma? Is ook een soort screenshot maar dan knip je alleen t benodigde deel uit, evt andere uitgaven kan je uitgummen/doorstrepen met dat programma

1 like

Als het goed is moet je het wel kunnen downloaden als printscreen. Maar weet niet of je ze dan allemaal individueel moet downloaden.

1 like

Ja ik had dat ook een keer nodig, vraag het aan ze via de chatfunctie, ze kunnen je dan een overzichtje sturen van alleen die transacties

1 like

Je kan ook zoeken op bedrag, is dat een optie? Tenzij er van andere instanties precies hetzelfde bedrag wordt afgeschreven natuurlijk, dan werkt het weer niet.

Ik word al 2 dagen achtervolgd door een vlieg thuis en ik word heeeelemaal gek. Hij zit de hele tijd op mijn scherm, op mijn laptop, op mijn borduurwerk, of gewoon bij me in de buurt. Ik zit nu steeds met het raam wagenwijd open te koukleumen in de hoop dat hij naar buiten gaat maar het werkt niet. Ik heb hem al gevangen met een glas en een papiertje en geprobeerd naar buiten te laten maar hij vloog gewoon weer door het open raam naar binnen. Wat moet je van me?!

1 like

Ja, precies! Ik had laatst alleen wel dat ik zelf werd gebeld door Green Choice (waar ik bij zit). Ik vertrouwde dat ook niet en vroeg om een aanbod per mail (ik moest/kon verlengen). Dat heeft ze toen gedaan en kwam wel echt van een Green Choice mailadres. Vandaar mijn vraag/twijfel.

Ja snap ik helemaal, let inderdaad altijd even goed op het e-mail adres. Dat is de beste trick, en let altijd even goed op of er wordt gesproken over een andere partij in het contract,

1 like

De ‘mijn hond moet uit’ en het gaat stortregenen, het is dat ik een goede jas heb, moest alleen maar droge broek aan doen :rofl:

In 1 dag tijd is de boom naast mijn huis zo ongeveer al zijn blaadjes verloren. Sad.