Elke keer als ik op Facebook kijk kan ik me niet inhouden en moet en zal ik weer die discussie aangaan met mensen die corona ontkennen.
When do I learn
Elke keer als ik op Facebook kijk kan ik me niet inhouden en moet en zal ik weer die discussie aangaan met mensen die corona ontkennen.
When do I learn
Screenshot lukt helaas niet! Heb er uiteindelijk maar een foto van gemaakt haha.
Je kan die afschriften downloaden op je computer maar dat moet je inderdaad 1 voor 1 doenâŠ
Jaaa ik kreeg hem net!! Heel erg lief, heel erg bedankt!! <3
Je kunt in de app onder âzelf regelenâ en dan "betaal en spaarrekening en dan âdownload transacties/afschriftâ pdfs krijgen. Misschien kun je daar specifiek aangeven waarvan je het wilt?
Soms zou ik willen dat ik koffie wel lekker vond
Bijzonder⊠ik ging net de pil halen en kreeg hem gewoon mee zonder te betalen? :S Moet normaal altijd 10 euro betalen.
wellicht dat het dan eerst naar je zorgverzekering gaat en dan via daar de rekening krijgt. had ik eerst ook met de prikpil.
Het is volgens mij vandaag; hoe snel kan ik SoonSoonThings laten exploderen dag? Deze dag is een en al
Anders misschien thee met extra cafeĂŻne of club mate?
Had net nog gecheckt maar is normaal niet zo zie ik.
Ik ben echt de queen in verkeerd lezen. Net een tentamen gemaakt en daarna besproken met anderen. Kom ik erachter dat ik juist en onjuist door elkaar heb gehaald, en dat is niet de eerste keer.
Volgens mij kan je dit ook zelf instellen in de app, dan zou het wel moeten lukken. Maar foto lijkt me helemaal goed
De kogel is door de kerk. Ik heb besloten nu geen tentamens te maken en heb dus twee weekjes vakantie!!! Nog mensen covidproof tips om te doen in de studentenstad in het noorden? Woon er nog maar te kort om dingen te weten haha
Of gewoon binnen natuurlijk. Meest covidproof
Na een halfjaar zeuren heb ik eindelijk voor elkaar gekregen dat mijn diploma op de post gaat
Goed van je dat je hiervoor hebt gekozen! Wandelen in de bossen, die zijn nu erg mooi.
Ik kom net terug van de kapper. En mân haar zit zo goed. Love it.
Hierbij kan je helaas alleen alle transacties per periode maar wel van een hele betaalrekening, maar niet alleen transactie van een specifiek iets zoals de sportschool!
Oh nee! En nu?
Kun je het bestand dat je van je bank hebt exporteren naar Excel? Dan zou je hem wel kunnen sorteren op je sportschool.
Naar het forum! Is echt zo leuk en mooi geworden die bibliotheek. En die bioscoop is ook erg Nice en draaien goede films.
En verder is wandelen of fietsen door de stad natuurlijk ook heel leuk, zelfs nu er geen kip op straat is bijna.