Ah jammer
Dank je wel!
En ik weet het niet, het enige wat ze ons vertelden is dat een operatie en anesthesie altijd een risico is en dat het soms in zeldzame gevallen dus mis kan gaan. Verder heb ik ook geen details gevraagd omdat ik dat te pijnlijk vond.
wajoooooooooooooow het weer be like; ik trek even de beerput open.
Dikke hagel, onweer, wind, regen.
beter is het nou eens afgelopen. wil naar buiten na werk.
hond moet alweer naar buiten (ben al keer natgeregend met wandelen net) en ik moet nog hardlopen. Zo geen zin meer opeens. Bah, terwijl het me eigenlijk niet veel boeit. Het is gewoon dat je er zo koud van word.
Snap ik ik wil zo ook echt naar buiten (Naja zo… met een uur dan ben ik klaar met werken) ben nog niet buiten geweest vandaag en ik snak er gewoon even naar om de beentjes te strekken.
Nou ja, wel lekker als je daarna niet meer hoeft (lekker kan douchen en opwarmen), nu is het na zo’n regen ding weer een droge broek aan en wachten tot die weer doorweekt is door wandelen of sporten.
Ik zet me er wel overheen hoor (hond moet toch echt) en ben niet van suiker gelukkig.
/klaagmodus uit/aanstelleritis uit
Dus misschien is het vooruitzicht dat je daarna lekker kan douchen en niet meer hoeft wel fijn? Maar 1x natgeregend worden, teken ik voor vandaag.
Het gaat gelukkig om een paar vragen dus ik hoop dat ik de rest goed genoeg gemaakt heb. even afwachten dus!
Een klein buitje vind ik niet erg, maar zn stortbui als net; no way dat ik dan naar buiten ga hahaha.
Ik heb echt een wattenhoofd vandaag. Ik ga zo direct weer naar bed.
Ik liep daar in Dikke klap onweer ook echt. Nu lekker met thee op de bank.
noooooooooooo hetttyyyyyyyy Ja het ging er echt even goed op. met kwartiertje ofzo volgens buienalarm weer…
OMG waar?! Ik hou niet van kerstdecoratie maar hier wil ik graag een uitzondering voor maken
Deze heeft ze bij de Action gevonden. Er is ook een zilveren variant.
Waarom doe je geen regenbroek aan? Scheelt weer een beetje nattigheid.
Ja, die ligt in de schuur, wel goed idee. Regenbroek koppel ik aan fietsen maar kan met wandelen ook natuurlijk!
In de winter ook heel lekker warm als het vriest
Blijft een mooi woord voor een minder gevoel. Doet me altijd denken aan dat liedje van Maaike Ouboter.
Nou ben helemaal van de huidhonger af na 2 uur babyknuffelen .
En heb net voor 130 euro joggingpakken en sweaterdresses bij H&M besteld. Thanks for the inspo @Lula vorige keer was er alleen een kotsbeige en die was lellekkkk
Ik vind deze uitspraak bij jou grappiger dan dat ik zou moeten.
Geniet er vooral van! komende dagen wordt het wat beter weer dus lekker in een park of de natuur wandelen zou ik zeggen.