Ik kreeg geen melding maar had gewoon ineens geen premium meer
Dankje!
Nee volgens mij is dan gewoon ineens je premium weg. Het enige bericht wat hij zou kunnen krijgen is reclame voor premium.
Al is " Mar22 heeft je uit de familie premium getyft jij bloedhond" natuurlijk wel een leuker bericht.
Volgens mij krijg je geen notificatie! Dus lekker eruit kicken.
Hahahaha ja dag zou fantastisch zijn
Toen mijn moeder uit een family abonnement werd verwijderd, kreeg ze een mail. Daarin stond dat ze geen deel meer uit maakte van die family.
Mijn kat is echt al 20x door het beeld gelopen tijdens mân werkgroep. Zou bijna denken dat hij verder nooit aandacht krijgt
Edit: nu ligt hij op de stoel tegenover me met zijn poot op mijn knie, voel me wel gesteund zo
Net een telefoontje van mân moeder. Mân opa ligt er heel slecht bij en zit zeer waarschijnlijk in zijn laatste dagen, misschien zelfs urenâŠ
Nu hoop ik morgen nog langs te kunnen gaan maar dat moet dan én alleen, én met mondkapje en handschoentjes en alles. Ik vind het zo naar om zo afscheid te moeten nemen. Ondanks dat opa al jaren niet meer weet wie ik ben vind ik het zo afstandelijk om zo naast zijn bed te moeten zitten
Ah wat heftig zeg; mag/kan hij vandaag wel videobellen? Misschien helpt het als je iets uitschrijft zodat het voorgelezen kan worden⊠ik hoop dat het ondanks de bizar vreemde situatie toch nog een mooi samenzijn wordt
Hij is niet bij bewust zijn dus dat kan helaas niet Uitschrijven is wel een goed idee, misschien dat ik morgen iets meeneem zodat ik toch nog tegen hem kan zeggen wat ik zou willen. Ben anders bang dat ik het vergeet
Ik mag binnenkort weer een echo laten maken maar moet wachten tot het maandelijkse feest weer aanvangt. Dus ik weet pas over 3 weken of zo of het niks ernstigs is.
Jeeej mn salsa schoenen zijn net voor mn les binnen en ze zitten goed! Thank joe ome aliii
Ik heb mijn avb examen (voertuigbeheersing) voor mijn motor gehaald Dus nu mag ik op de weg gaan lessen, dat wordt het leukste!
Huh! Heel vreemd en wat goed dat je het al direct teruggaf, loopt hij zo een commissie mis ofzo?
Haha ik kom net van rijles, kapot. Sta ik in de lift met een andere jongen. Boy gaat de lift uit en zegt âfijne avondâ. Wat zeg ik âdankjewel. Tot ziensâ.
Vriendinnen en ik hadden het over onze kledingstijl en die van mij werd vooral netjes (iehh) genoemd. En daarna kwam de ergste: degelijk.
Dat is niet mijn bedoeling
Beterschap!
Ik heb me bijna een maand zitten op te vreten dat ik ondermaats presteerde op mijn nieuwe werk, heb ik gisteren eindelijk de moed verzameld om zelf een evaluatiegesprek aan te vragen, blijkt er gewoon niks aan de hand te zijn en zien ze op wat kleine dingetjes na vooral goed werk en vooruitgang
Voel ik me beter? Iets. Is er nog steeds een stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat mijn leidinggevende me stiekem toch incapabel vindt maar het zielig vindt om dat tegen mij te zeggen? Ja. WHY AM I LIKE THIS.
Ach hier vandaag ook. Iemand zei âveel plezier ermeeâ (ik kocht iets) en daarop reageerde ik metâ jij ookâ.
Ah shitâŠ