Ik mag binnenkort weer een echo laten maken maar moet wachten tot het maandelijkse feest weer aanvangt. Dus ik weet pas over 3 weken of zo of het niks ernstigs is.
Jeeej mn salsa schoenen zijn net voor mn les binnen en ze zitten goed! Thank joe ome aliii
Ik heb mijn avb examen (voertuigbeheersing) voor mijn motor gehaald Dus nu mag ik op de weg gaan lessen, dat wordt het leukste!
Huh! Heel vreemd en wat goed dat je het al direct teruggaf, loopt hij zo een commissie mis ofzo?
Haha ik kom net van rijles, kapot. Sta ik in de lift met een andere jongen. Boy gaat de lift uit en zegt āfijne avondā. Wat zeg ik ādankjewel. Tot ziensā.
Vriendinnen en ik hadden het over onze kledingstijl en die van mij werd vooral netjes (iehh) genoemd. En daarna kwam de ergste: degelijk.
Dat is niet mijn bedoeling
Beterschap!
Ik heb me bijna een maand zitten op te vreten dat ik ondermaats presteerde op mijn nieuwe werk, heb ik gisteren eindelijk de moed verzameld om zelf een evaluatiegesprek aan te vragen, blijkt er gewoon niks aan de hand te zijn en zien ze op wat kleine dingetjes na vooral goed werk en vooruitgang
Voel ik me beter? Iets. Is er nog steeds een stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat mijn leidinggevende me stiekem toch incapabel vindt maar het zielig vindt om dat tegen mij te zeggen? Ja. WHY AM I LIKE THIS.
Ach hier vandaag ook. Iemand zei āveel plezier ermeeā (ik kocht iets) en daarop reageerde ik metā jij ookā.
Ah shitā¦
Roep dit " Halloo ik moet poepen als die troep hier niet heel gauw weg gehaald word schijt ik het helemaal onder"
Op die manier hoef je je er ook niet voor te schamen als ze wc geluiden horen.
Veel succes.
Mis je toch stiekem je oude werk?
Wat goed dat je dat aanvroeg! Is het een nieuw soort terrrein of werk voor je? Logisch dat je moet wennen en wat opstart problemen kent misschien. Helpt het als je gewoon aan de slag gaat met de verbeterpunten en dan nog weer eens een gesprek aanvraagt (is het een 1e tijdelijk contract?). Tja dat stemmetje - hoe sterk ook maar gewoon niet de overhand laten hebben!
Ik kan langzamerhand een mondkapjesrecensiesite beginnen.
Draag comfort
Prijs- kwaliteitsverhouding
Geschikt voor klein/middel/groot hoofd
Tip van de stylist: match je ondergoed met je mondkapje voor een spannende finishing touch
Binnenkort andere emojis voor je review!
Heb je tips voor een klein hoofd? . Zo ongeveer elk kapje is veel te groot voor mijn smalle kop.
Zijn er reviews online? Facebook checken?
Mijn ervaring is dst zulke plekken er meestal zo uitzien, niet heel negatief hoor maar gewoon focus op de core business (naaien of reinigen) en niet enorm veel poespas of ieder jaar flashy interieur (vaak beetje gedateerd)
Hoeft dus niets te zeggen!
Ja klopt je hebt prime alleen op de site waar je hem hebt afgesloten, dus als dat op .de is heb je alleen daar prime. Maar de streaming zit er altijd bij als het goed is.
Yay! Freddie verovert de wereld.
Aahw like voor herkenbaarheid! Heb dat ook zo erg. Heb er wel eens iets over gelezen, veel vrouwen schijnen dat te hebben. Heet het imposter syndroom geloof ik. Maar je doet het waarschijnlijk gewoon echt hartstikke goed!