Wat je even kwijt wil #43

Oh wow dit is leuk hahaha. Het is dat ik geen kerstboom heb (en wil).

1 like

Ik geloof dat ik een stage heb :partying_face: :partying_face:.

41 likes

Het onweert gewoon!?

De PostNL bezorger zette dus altijd zijn bus bij mij op de stoep, voor het raam, neer. Vanaf maart zwaaiden we dagelijks naar elkaar, af en toe kort gesprekje, hij herkende me ook als ik hem later ergens anders zag rijden. Vond ik echt een heel leuk ritueeltje, en er zijn dagen geweest dat dat het hoogtepunt van mijn dag was (jep, heel sneu). Nu werk ik sinds een tijdje weer fulltime thuis, maar nu parkeert hij dus altijd zijn bus ergens anders omdat die hele stoep inmiddels volstaat met fietsen en (deel)scooters. Vind dat echt zo jammer dat ik bijna in staat ben alles te verplaatsen.

34 likes

Ik zou elke week wel naar de kapper willen, zo heerlijk dat gefreubel aan mijn haar en die lekkere warme föhn en warm water, ben helemaal zen :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Wooow mijn vriend en ik zijn aan het koken en opeens zien we in onze ooghoek de hoge krabpaal met mandje bovenin naar beneden vallen. Kat lag lekker te slapen in die mand. Gelukkig lijkt het goed met de kat te gaan, maar hoop niet dat hij zich pijn heeft gedaan.

2 likes

Mijn ex collega die met mij een affaire had begon me na maanden opeens te appen. Ik vond het echt super respectloos dat hij denkt dat hij na maanden opeens langs kan komen als ie seks wil, zonder ĂŒberhaupt verdere interesse te veinzen. Dus ik heb niet gereageerd op z’n berichten.

Vanochtend stond ie voor de deur. Had ik echt niet verwacht, schrok me wezenloos en voel me vandaag een beetje onveilig. Maar goed, verbrande billen en op de blaren zitten.

Je hebt niet gereageerd en iemand komt onaangekondigd aan je deur. Dat is nogal een inbreuk op je privacy. Neem dat jezelf alsjeblieft niet kwalijk. Hoop dat je je wat veiliger voelt nu, en het voor hem duidelijk is dit jiet nog een keer te doen.

17 likes

Lief, dankjewel

1 like

Hahaha oooh bij Lang leve de liefde, een vrouw tegen de dochters van haar date: “Jaaa, hij is me behoorlijk aan het uitwonen
”

Ik geloof dat ze toch echt uithoren bedoelde.

19 likes

Bedankt, heel fijn.

3 likes

Ik zit met mn dikke vingers op de verkeerde knoppen te drukken. Dus dit ging ineens keihard aan in de trein. Bedankt voor de hartaanval.

10 likes

Hahaha, leuk!
Ja, ben ik heel blij mee! Dit is echt het beste cadeautje dat ik mezelf kan geven. En dat het dan ook nog eens beter weer wordt, zie ik ook weer echt als een extra bevestiging en cadeautje!
Ik zie het leven ineens zoveel meer zitten. Ik heb weer ruimte om te ademen.
En thanks voor alle tips! Ik ga gewoon lekker een keertje in mijn eentje naar de bios. Een single date night! Heerlijk! Echt veel zin in.
Ik heb echt de goede keuze gemaakt, ben echt dankbaar.

18 likes

Voor mezelf weer een suite met jacuzzi voor mezelf geboekt alsof ik een rich bitch ben.

42 likes

Godver ik was vergeten dat catcallen bestond. Ik zei veel te vriendelijk hoi terug tegen een man. En ik dacht nog ah wat fijn dat er nog vriendelijke mensen zijn. En toen kwam meneer achter me aangerend of hij mn contact mocht
 NEIN AUFTYFEN.

5 likes

Ik ben normaal 5 maanden per jaar een blaffende zeehond en een snotfabriek en tot op heden ben ik een beetje snotterig geweest weken geleden, waardoor ik een coronatest liet doen en verder niet. :’)

Ik bedenk mij net dat ik best een cursus pottenbakken zou willen doen maar dat soort ideëen voorlopig nog maar even in de wachtrij plaatsen zolang corona er is.

1 like

Ik ga zo mijn forumtrend badje voor het eerst uitproberen :tada:

14 likes

Ik zit nog 5 uur op het werk en heb echt het gevoel dat ik straks moet huilen. Heb de hele week lopen janken thuis. Gadverdamme rot gedachten

1 like

Ik heb dit echt nog NOOIT gehad maar ik ben vandaag vergeten te lunchen en ik kom er nu pas achter? Ik had boterhammen gesmeerd en alles?

1 like

Ik geloof dit echt nooit :joy: Kan mij er zo niets bij voorstellen dat je dan niet omvalt rond drie uur.

4 likes