Wat je even kwijt wil #43

Ik ben ook echt helemaal van mn apropos, normaal kan ik mn dag niet eens normaal starten zonder te ontbijten of ik functioneer amper. En nu heb ik het gewoon ongemerkt overgeslagen.

1 like

Haha kan ik mij voorstellen. Soms doen hersenen rare dingen :woman_shrugging:

1 like

Sodeju wat voelen die nieuwe kartonnen rietjes van de mc donalds vies. Normaal bijt ik altijd op rietjes, maar ieuw. Nagels vs schoolbord is er niks bij :exploding_head:

2 likes

Spelen we daar nu eigenlijk allemaal in mee?

5 likes

Jaaa inderdaad!! Zo zonde want cola bij de mac is het allerlekkerste ever.

1 like

Het drinken is er gewoon zoveel minder lekker van ook

1 like

Oke ik denk dat ik gek begin te worden haha.

Is hier iemand die ook een MacBook Retina, 12-inch, 2017 heeft? Kan je trackpad klikken of niet als je drukt? Die van mij klikt niet en ik weet nu niet of dat altijd al zo is geweest of dat er wat aan mankeert haha.

Opgelost, harde reset en hij klikt weer. :raised_hands:t3:

Dacht al even dat ik gek werd.

3 likes

Wat rot. :revolving_hearts:
Sterkte met alles.

1 like

Zijn er hier nog meer die door de hele lockdown vibes weer helemaal verslaafd zijn geworden aan het online bestellen? Order nummer 3 is alweer geplaatst deze week…

9 likes

Ik wil slapen maar de buren aan beide kanten zijn aan het klussen. Om te janken dit.

Omg zijn jullie ook lekker op de bank het concert van hoop aan het kijken???
Ik ook niet :thumbsup:

8 likes

Ik zit nu in de gemeenschappelijke ruimte van mijn b&b met een stel en we zijn allemaal aan het lezen met het haardje aan en mijn hond loopt steeds even naar iedereen toe en dit voelt echt als de volwassen versie van een hostel, alleen nu hebben we eigen kamers en betalen we zo een 50 euro meer per nacht haha.

41 likes

Pfff volgend jaar ga ik gewoon meer dan 200 euro per maand aan zorg betalen :sob:

Ik zou echt graag een x zon ballonnenboog kapot willen knijpen. Gewoon een voor een heerlijk.

5 likes

Shit zeg, heb je een collega ofzo waar je even bij terecht kunt? :heart::heart:

1 like

Nee helaas niet en ik ben ook niet iemand die huilt in het bijzijn van andere. Ben al paar keer even weggelopen om een traantje te laten. Bedankt

Bedankt. Ik ga na het werk even kijken of een vriend open doet. Kan ik tenminste even me gedachten verzetten

Klinkt zo gemoedelijk! Ik mis dat het meeste van met m’n gezin wonen, dat we alle vier allen together waren in de woonkamer en dat mn zusje aan het tekenen was, m’n moeder en ik aan het lezen en m’n vader kruiswoordpuzzels deed aan tafel ofzo. En de hond dan lag te slapen op de mat. Vond ik altijd zo’n heerlijke sfeer en zo klinkt het bij jou ook.

26 likes

Ah dat klinkt ook heel fijn! Met drie(en uiteindelijk 4) vrouwen in huis was het bij ons alleen maar discussie :sweat_smile:

Ja, het is echt lief en nu gaan we ook nog voor elkaar thee zetten en op de achtergrond staat Franse muziek op :two_hearts:

3 likes