Wat je even kwijt wil #43

Ah kan me voorstellen dat het heel rot is. Ik geloof dat je in sommige gevallen nog wel een begeleider mee mag nemen, of is dat helemaal uitgesloten? Zou denken dat het uiteindelijk wel los zal lopen met die trombose, maar het is veel spanning en onzekerheid natuurlijk en ik vind het heel invoelbaar dat je dat liever niet alleen wil doen.

Haha ik vind het al knap dat je het een kans hebt gegeven!

1 like

Dat vind ik echt zo heerlijk huiselijk, als iedereen in dezelfde ruimte iets voor zichzelf aan het doen is. Heb dat ook wel eens met vriendinnen gehad, love it.

2 likes

Misschien dat je je mam op speaker kan zetten, dan is ze er toch nog een beetje bij. Succes morgen, hopelijk valt het mee.

1 like

Ik zou bij jouw situatie niet heiliger dan de paus zijn en iemand meenemen. Vind ik heel goed te verantwoorden bij zo’n onverwachte, zeldzame diagnose.

7 likes

Ik heb dit best vaak als ik ergens geconcentreerd aan zit te werken (dat gebeurt meestal vlak voor de deadline). Dan schrik ik na 6 uur non-stop dit:

image

Ineens zo wakker:

23 likes

Mijn zus vroeg me om volgend jaar in de zomervakantie te roadtrippen richting Italiƫ/Sloveniƫ/Kroatiƫ en ik heb gezegd dat ik mee wil als we dan een tussenstop in Wenen kunnen maken en we naar de Spaanse Rijschool gaan. Moet je daar tickets voor kopen en die zijn voor heel 2021 al uitverkocht :sob::sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes

Van kleding of eten? Nee kleding juist helemaaal niet deze periode. Omdat ik het toch nergens echt kan aan doen… ben net verhuisd en toen ook weer geconfronteerd hoeveel ik heb pff

Eten bestel ik denk ik iets minder dan pre-Corona, maar nog wel af en toe.
Vaak al thuis iets zelf gemaakt of om 17u nog een bami soepie gepakt.

1 like

Door dit moet ik ineens denken aan The Pirates of Dark Water. Vond dat vroeger zo’n toffe serie. Ook water dat je niet binnen wil krijgen, maar dan anders

Is zo’n waterkan met filter niet iets voor je? Die filtert je kraanwater en kan je in de koelkast bewaren zodat je altijd koud en schoon water hebt.

Zoiets bedoel ik: https://www.bol.com/nl/p/zerowater-waterkan-met-tds-meter-1-7-l/9200000084829667?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Ik word al drie nachten achter elkaar wakker rond 4 uur, zo irritant. Nu ben ik ook bang dat het een vicieuze cirkel wordt.

Hier nog een :sob: gewoon een uur te vroeg

Jeetje wat is dit voor een onzin, we hebben dit jaar tot nu toe 90 euro aan kosten gehad voor warmte maar de totale rekening voor warmte is bijna 400 euro door vaste kosten en dergelijke van stadsverwarming? Dit terwijl de verwarming nooit aan staat omdat het nu nog steeds binnen 22 graden is zonder verwarming aan?

Oh, dan heb ik niks gezegd. Al vind ik dit wel alsnog bizar veel geld.

Ik moet vandaag het gesprek aangaan met een collega waarmee in in conflict ligt en ik kijk er niet naar uit.

3 likes

Havermout met vanille sojayogurt, amandelmelk, appel en speculaaskruiden is mn favoriet.

2 likes

Oh dat is niet leuk, heel veel succes.

You can do it! Fuck hem… en zn moeder.

Ik moet vandaag een toets maken met proctorio en ik haat dat echt. Hoe indringend kan je zijn, achterlijk dat ik verplicht word een toets te maken met zulke verregaande spyware.

4 likes

Ik heb vier maanden ofzo de pil doorgeslikt en heb nu eindelijk weer een stopweek en ik ben toch een partij ongesteld

Hoofdpijn buikpijn rugpijn BLOED OVERAL

Echt een zielig hoopje leven

1 like