Wat je even kwijt wil #43

zucht het is weer een van die dagen dat iok tegen een berg werk zit aan te hikken en niks ook gewoon mee werkt. gisteren ook al. ondertussen valt iedereen en zn moeder me lastig. Heb er geen trek meer in. maar goed, klagen heeft ook weinig zin natuurlijk en hier rond hangen heeft al helemaal geen zin. al kan ik wel even wat afleiding gebruiken om mijn brein weer op te laden.

We hebben sinds begin dit jaar een nieuwe manager op ons kleine team (3 dames en een stagiair) en dat blijft maar niet soepel lopen. Nu gister een grote meeting gehad voor 2021 en ik voel gewoon al alles dat het management hem wil behouden en er alles aan doet om dit recht te trekken. Allemaal complimenten en shit om ons zogenaamd te motiveren. Maarja, als het niet klikt, dan klikt het niet. Kun je aan corona en alles toeschrijven, maar dat is het gewoon niet.
En ik vind mijn andere collega’s dus allemaal fantastisch, kan met iedereen goed, zit na 3 jaar echt helemaal lekker op mijn plek maar ik kom iedere dag chagerijnig thuis door mijn incompetente manager. Ik word een zure kantoortrut en daar heb ik zo geen zin in. En nu komt er een toffe managementfunctie bij mij om de hoek vrij (vrij knap want ik woon in een dorp :joy:) dus ik ben toch maar vrij serieus aan het overwegen te gaan solliciteren. Vind het zo heftig, want eigenlijk komt het door 1 persoon en komt ook echt kut over op mijn collega’s als ik ga. Maar ik ben te jong om zuur te worden :wink:

1 like

Je kunt altijd proberen te solliciteren toch
(Daarna paar jaar ervaring als manager daar en weer terug naar je huidige werk om de job van die incompetente over te nemen)

9 likes

Echt jammer hoe één persoon zoveel impact kan hebben op je werkende leven he. Ik zou sowieso solliciteren: ik zie solliciteren ook als het zoeken van een match van zowel werkgever als werknemer en als het niets is dan ben je niks verplicht. Maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd!

1 like

Wow ik kwam ook net hier om dit te posten, ben net klaar met eerste proctorio tentamen :face_vomiting: Direct weer van PC af gedonderd

Wat een vervelend situatie, één persoon kan soms inderdaad heel erg je werkplezier vergallen. :unamused: Hebben je collega’s hier ook last?

1 like

Ja precies, vind het ook veel te ver gaan. Er gingen de afgelopen dagen ook allemaal screenshots rond van slechte ervaringen en slechte proctorio recensies en het enige waar de hogeschool vervolgens mee kwam was ‘het is Ă©cht veilig hoor we hebben het uitgebreid gecheckt!1!1!’ Je hebt gewoon geen keus als je je studiepunten wil.

1 like

Ja dat vind ik ook heel heftig, echt zonde. Maar sowieso proberen inderdaad :slight_smile:

Ja de sfeer is dus met regelmaat heel kut omdat iedereen niet met hem matcht. Ik denk ik nog het beste omdat ik ook tegen em in ga, maar zo zonde.
Sowieso redden we ons met zn 3’en prima, we zijn een soort zelfsturend schip haha dat die kapitein helemaal niet nodig heeft :joy:

Wat gaat de tijd langzaam pffff. En ik haat zenuwen.

2 likes

:partying_face: Ik ben een halfjaar aanval vrij van een eenmalig epileptisch insult. NU MAG IK WEER AUTORIJDEN. Ben er heel blij mee!

Nog 2 weekjes en dan mag ik afrijden voor mijn motor rijbewijs waar ik mee bezig was voor het insult. M’n weken kunnen niet meer stuk :partying_face: :partying_face:

78 likes

Ik moest gisteren zo hard lachen met mijn vriend. We lagen in bed en ik moest ineens denken aan iets dat mijn collega zei. Dus ik zeg:
’ ohhhh ja W dropte vandaag echt een bom op ons’.
Hij:’ ohhh serieus?! Wat is er gebeurd? Niks ernstigs toch?’.
Dus ik zeg:’ ohhh nou hij zei vandaag dat ie er waarschijnlijk mee gaat stoppen en met pensioen gaat
over 3 jaar’.
Dus mijn vriend was echt met stomheid geslagen en zegt:
’ Dat is de bom die hij gedropt heeft? Dat hij over drie jaar misschien niet meer bij jullie werkt?!
Ik:
Ehmm
ja :sweat_smile:’.
Hij: ‘Ik dacht hij heeft a la minuut ontslag genomen of hij is ziek geworden of weet ik veel. Nee
 Hij gaat over 3 jaar
3 fucking jaar er eventueel mee stoppen? Wow wát een bom otzi Jezus. Ik weet niet hoe je dat gaat regelen in 3 jaar vanaf nu. Wát een fucking BOM echt een BOM die gedropt is’. Echt een noodgeval dit!:. Hij bleef er zo hard op doorgaan ik zeek echt in mijn broek van het lachen gewoon :rofl:

38 likes

Ja een training vind ik ook goed, maakt me allemaal niet uit als ik er maar naar binnen kan haha. Als ik de data invul van de zomervakantie dan krijg ik dat er niks beschikbaar is, de paarden hebben ook iets van 6 weken zomervakantie dus zal waarschijnlijk net in die periode zijn. :upside_down_face: Dan moet ik maar een andere keer naar Wenen, ook heel vervelend natuurlijk.

1 like

Hoelaat moet je? Dit gaat om een gesprek toch?

1 like

Ja klopt, ik moet om 13:30. Heb net van ellende mijn huis schoongemaakt :joy:

8 likes

Zenuwen doen echt gekke dingen met je

Succes!!!

1 like

Ahh ja spannend! Maar succes zometeen, you can do it!!

1 like

Ik ben echt zo beĂŻnvloedbaar. Laatst las ik het hele piercingtopic door: ik wilde een piercing. Gisteren het show je tattoo-topic gelezen: ik wil een tattoo.
Nu is het wachten op de dag dat ik het zwangerschapstopic in ga duiken.

31 likes

Onze bovenburen zijn aan het verbouwen en ze maken zoveel herrie dat m’n vriend (moet thuiswerken) en ik (ziek, gelukkig negatief getest) nu in het huis van een vriendinnetje zitten.

Leuk ben ik hĂš

8 likes