Ik zit in een klassen groepsapp van mijn mentorklas en een leerling stuurt nu een foto van z’n dode konijn. Die heeft ie dus net dood gevonden. Waarom moet dit?!
Ik lees dit terwijl ik de coltrui aanheb die jij laatst postte (heerlijk ding trouwens)
Ik heb dat ook! In mijn hele woning gebruik ik maar één verwarming en die staat ook niet eens alle dagen aan en je betaald gewoon iedere dag leveringskosten of je er gebruik van maakt of niet.
Zo heb ik ook alleen maar kookgas en ik kook misschien 3 x per week wat neerkomt op nog geen 15 m3 gas per jaar maar betaal er wel de hoofdprijs voor omdat ik dus iedere dag leveringskosten en dergelijke betaal.
Hahaha fijn is 'ie hè!
Ik geloof dat sinds ik hem heb ik hem nog maar 1 dag niet aangehad heb (en toen zat hij in de was), vind het echt zo’n fijn ding. Wil nu eigenlijk ook de kleur die jij hebt (was niet meer in mijn maat), heb 'm nu in het wit.
hahahahahah ik moet een toets maken vanavond en nu leer ik over de wetten van newton hahahahaha snap er niks ha ha ha
Zoiets is gewoon een voorziening. Hier heb je toevallig geen keuze in, maar het is er altijd als je het nodig hebt. Daar betaal je gewoon voor. Zoals met zoveel in het leven, zoals verzekeringen (verschil is dat die vaak optioneel zijn). Je betaalt wss ook je leven lang de autoverzekering maar met wat geluk hoef je er nooit/weinig aanspraak op te maken. Maar als het nodig is, is het er!
Wow, mijn bestelling van H&M wordt vandaag al bezorgd! Gisteren besteld. Normaal moet ik een week wachten.
Voel me totaal niet lekker maar toch aan het werk want ach we werken thuis blabla. Halverwege dacht ik dit is raar 8 maanden geleden was ik niet naar kantoor gegaan. Dus nu toch ziekgemeld en ga mijn bed in.
Wow wat heftig weer in nice
Even dom hoor: maar ze is erna onthoofd bedoel je? Voor omstanders?
Ik heb iets via vinted verkocht en de koper heeft gekozen voor Postnl. Maar nu moet ik het label eerst zelf betalen? Dat heb ik nog nooit gehad.
Bleh… ik ga vanmiddag met mijn moeder naar het ziekenhuis waar ze een kunstgebit gaat krijgen. En ik ben zoo zenuwachtig voor haar! Ik zie er echt tegenop.
Ik heb een rommelkamer in huis waar ik de afgelopen 4 maanden alles in heb gegooid en snel de deur dicht heb getrokken en ik MOET dat echt opruimen vandaag. Maar heb ik daar zin in? Natuuuuuuurlijk niet.
zeker niet, maar daarna wel een voldaan gevoel. Rommel uit de kamer weg en ook uit je hoofd!
Vroeger zag ik ook echt op tegen dat soort dingen maar tegenwoordig kan ik er wel van genieten haha. alles weer lekker opgeruimd enzo.
Ik ben aan het wachten op een reactie van mijn manager op een mail die ik heb gestuurd over dat ik een bepaald iets weiger te doen op werk vanwege corona en veiligheid enz.
Stuurt ze wel een algemeen mailtje vanmorgen aan iedereen maar ze negeert dus mijn bericht. En ik maar zenuwachtig blijven
Net op de fiets kwam ik een oudere man tegemoet op de fiets bij een bruggetje, ik netjes gestopt op het bruggetje zodat hij de steile helling ervoor op kon zonder dat ik in de weg zou staan maar toen viel hij zo van de fiets. Hij mankeerde gelukkig niks en leerde mij nog snel dat je moet rollen als je valt i.p.v. jezelf opvangen maar mweh ik voelde me echt even kut haha.
De (semi) lockdown heeft de sociale skills van een collega niet zoveel goeds gedaan. "“Hey Max, je bent wat voller in je gezicht geworden! Ja, ik zag het direct”. Haha, hoe denk je dat dit een goed iets is om te zeggen?
Gelukkig zit ik redelijk goed in mijn vel de laatste tijd, dus kan het nu wel hebben, maar come on. Hij probeerde zich te verdedigen dat hij het ook wel eens tegen zijn vriendin zeg. Ja, dat maakt het beter vriend?
"oke ja dat valt nog te fixen, maar je gezicht niet doei "
Vind het echt zo onnodig altijd om dit soort dingen te benoemen. je weet nooit of er iets speelt bij iemand. urgh. en lullig voor zijn vriendin.