Wat je even kwijt wil #43

Het appartement onder ons stond iets van een jaar leeg en dat was heel chill maar nu zijn De Stampertjes erin getrokken :weary: Vraag me echt af wat die mensen aan het doen zijn de hele dag.

1 like

Succes!!

1 like

Ik heb de ellende met je vorige werkgevers altijd wel meegekregen in dit topic, dus hoop echt voor je dat dit een succes wordt! :crossed_fingers:

1 like

Dit gaat om een andere vrouw, een onthoofding is wanneer je hoofd letterlijk van je lichaam is gescheiden.

Ik zou sowieso niks van wat zij zegt woordelijk geloven als het om moslimextremisme gaat, zij geilt alleen maar op dit nieuws. Enge vrouw.

14 likes

Ik heb aliexpress weer ontdekt en vink eigenlijk niet zo cool van mezelf omdat ik vorig jaar een artikel had gelezen over de mensen die in de transport daarvan werken onder slechte omstandigheden.

Ja ik zag eens dit filmpje in een sorteringscentrum in China ten tijde van Black Friday
Wel knap dat er zoveel aankomt trouwens

Op de site van Eneco staat vanalles uitgelegd over stadswarmte en hoe het werkt!

Vaste leveringskosten, zijn eigenlijk de kosten die je betaald voor de levering van het gas en stroom. Denk hierbij aan de leidingen, de meterkast etc. Je betaald dit eigenlijk aan de netbeheerder en niet aan de leverancier. Dit staat ook volledig los van het verbruik. Wel is het zo dat er onderling, verschillende prijzen kunnen worden gehanteerd door de leveranciers voor vaste leveringskosten.

ik had dus bijna 2 weken geleden eten besteld en toen bleek het restaurant dicht te zijn, was blijkbaar een foutje in het systeem. Ik had gemaild en een mail teruggekregen dat ze het zouden terugstorten, maar ik heb nog steeds niets gekregen? Heb inmiddels ook weer een herinneringsmail gestuurd, krijg ik nu geen reactie op (maandag verstuurd). Echt heel apart dit

Hahaha ik ben echt te dom om te poepen :joy: Was m’n telefoon 3 kwartier kwijt, was echt nergens te vinden. Alles doorzocht, vader en schoonmaakster die hier nu zijn ook meegeholpen met zoeken. Toen bedacht ik me dat ik net een cadeau had ingepakt, die ik al weggelegd/verstopt had in m’n kledingkast. Dus ik dat cadeau weer uitpakken… ja hoor, zat gewoon m’n telefoon daarin gesandwicht :woman_facepalming: Echt hoe krijg ik het voor elkaar, bijna iemand m’n eigen telefoon cadeau gedaan hahaha. Echt jankend van het lachen verteld waar ie lag

81 likes

Hahahha just blame 2020

4 likes

Mijn werk gaat verhuizen en dit is mijn laatste ochtend en ik reed net met parkeren tegen de (huur)auto van mijn baas aan :flushed:

Ik kon geen schade zien gelukkig.

15 likes

Hooooiii! :raising_hand_woman:t3: Na jaren meelezen (vanaf EGF zelfs al #bettygate) heb ik van de week maar eens een account aangemaakt. Ik vind het nu al gezellig :smile:

44 likes

Joepie, doepie de poepie :grin::grin:

5 likes

Hahaha yes!

Mijn bovenburen stuurden net een berichtje dat ze morgen vrienden willen uitnodigen en dat er meer geluid/muziek te horen zal zijn dan normaal. Ze stuurt dit omdat er vorige keer 24 uur geluidsoverlast was en ik ga er nu vanuit dat ze dus net als toen ook veel mensen heeft uitgenodigd. Ik wil nu eigenlijk terugsturen dat het hopelijk niet meer dan drie mensen zijn. Helemaal geen zin in dit gedoe.

3 likes

Ik heb een doos bonbons voor mezelf gekocht. Love it. Heb niet gekeken wat ze er in gedaan hebben dus het word een wilde avond

47 likes

Omg ik had een paar nachten terug zo’n heftige seksdroom over een collega. Ik voel(de) me echt totaal niet aangetrokken tot hem, hij is veel ouder en echt zo’n burgerlijke hockeypapa maar zie hem ineens helemaal anders?!? Waar slaat dit nou toch weer op, word er gewoon ongemakkelijk van als ik hem zie. Waarom werken hersenen zo :joy:

13 likes

Hahahaha ik heb dit jaar echt meerdere seksdromen over verschillende collega’s gehad. Echt whyyyy?

3 likes

I know, heb op de klantenservice van een energiemaatschappij gewerkt. Vertelde het meer dat ze niet de enige is. Over die kosten weet ik alles :sweat_smile: