Wat je even kwijt wil #43

Ik zie dat ik de verkeerde had getagd, sorry

Er is zo’n kat of volgens mij is het nog een kitten, die steeds met zn voorpootjes over het stukje schutting van m’n dakterras mij aankijkt. Ik heb 2 kleine raamjes in de keuken en dan staart ie mij echt zo komisch aan. Zo :open_mouth: en dan bukt ie weer en komt ie weer omhoog. Zooo cute.

23 likes

Even huilen hoor. Mijn moeders vriend is veel te lief eigenlijk, ik zie en spreek die man eigenlijk nog maar zelden sinds mijn moeder is overleden maar krijg nog steeds wel ieder jaar zijn kerstpakket. Kreeg net weer een appje of ik hem wil hebben dit jaar. Heb die beste man dit jaar nog niet eens gezien. Moet toch maar eens vaker langs.

63 likes

Ik heb de hele dag gewerkt met slettendisco op de achtergrond en nu heb ik weekend :dancer:t3:

8 likes

Ik ging vandaag patat halen voor lunch en ze hadden daar van die digitale schermen waar reclame op uitgezonden werd en soms kwam er ineens een reclame van viruswaanzin voorbij :flushed::flushed::flushed:???

2 likes

Ooh echt bedankt voor het noemen van deze lijst. Dit maakt mijn scriptieleven er een stuk beter op.

1 like

Ik heb een tweede gesprek te pakken voor een nieuwe baan!!! Beetje beangstigend na een jaar thuis en gezien mijn arts me liever niet meteen voltijds aan de slag ziet gaan maar a girl needs money en ik wil heel graag mijn haar laten verven.

102 likes

Bel de pliesie :devilish:

1 like

Dit is het nieuwe stokpaardje van FVD / de rechterhand van Thierry BaudeT. Het is ontzettend erg wat er in Nice is gebeurd, maar mensen zoals zij veinzen enkel medeleven om hun islamofobische of racistische mening te onderstrepen. Ik weet niet of dit verhaal helemaal echt gebeurd is of niet, maar je kan het meestal beter met een flinke emmer zout nemen. Ik zou het niet direct als bron gebruiken of überhaupt haar woorden ergens verspreiden.

Sorry dit is overigens geen aanval toe naar jou hoor haha, mensen zoals zij zitten gewoon heel erg in mijn allergie. Bah.

10 likes

Ik had eerst een ‘crush’ op een collega (vond hem wel interessant) en nu vind ik hem bloedirritant. Er kan veel veranderen in een week :joy:.
Ben helemaal gefrustreerd thuis gekomen door die gast.

Er is wel een andere leuke collega waar ik als het goed is dinsdag naar toe ga / wat mee ga eten.

Thank u, next!

12 likes

Voor iedereen die vannacht niet kan slapen of gewoon iets leuks wil zien drop ik even deze vast hier. Het is heel lief en hartverwarmend en vooral ook heel grappig (vind ik)

9 likes

Haat en liefde liggen dicht bij elkaar haha! Leuk dat je dinsdag met een andere collega wat gaat eten, veel plezier!

1 like

Ik baal echt dat er geen Halloween is dit jaar, m’n allerlievelingsfeestdag.

In other news heb ik de gigantische conifeer voor m’n huis vandaag staan snoeien met een klein snoeischaartje en een keukenkrukje. Unsuccesful adulting want de onderkant is nu mooi slank maar vanaf 2 meter ontploft het. Soort oubollige groene poedel in de voortuin nu.

6 likes

Ik heb morgen een deadline, en ik moet nog aardig wat maar heb precies 0,0 procent concentratie vandaag

Mijn tablet heeft bij het opladen een screensaver met mijn foto’s.
En nu zie ik van alles voorbij komen van de afgelopen 5+ jaar.
Weekendjes weg, mijn oude konijn, fotoshoot van een visagiste (damn I look fucking hot)
Zo blij mee :slight_smile:
O ja, en ik aan bier. Ik drink nooit bier, behalve in Gent. Ik was lam na 5 bier, hehe

6 likes

Lam na 5 bier is best normaal hoor, goed bezig

1 like

Ook als het Radler is? :rofl:

1 like

0.0? Ja dan is het wel gek hahah

5 likes

Nee geen 0.0 :rofl:
Iets van 2% ofzo

1 like

Ik ben keihard geïnfluenced door het forum en zit nu te genieten in m’n badje van bol :heart_eyes::heart_eyes:

11 likes