en daarna lekker in je rode/beige joggingpakje?
En hoe smaakte de eekhoorn?
VVD vist nog even in de gele hesjes poule
Jaa hallo tis ook al de zorg hun schuld dat we niet meer mogen feestuh met zn alle. Want zij lopen de heletijd te zeiken dat ze het niet aan kunnen. En dan gaan ze ook nog vuurwerk afpakken.
is grap ik bid al jaren dat vuurwerk verboden word.
Ik ben blij. Dit weekend ga ik echt verhuizen maar bijna al mijn spullen staan al in mijn nieuwe huis (op een matras, een tafel en twee stoelen na praktisch) dankzij lieve vrienden en vriendinnen die me hebben geholpen en heb nu lekker een avondje voor mezelf, morgen kan ik een beetje uitslapen en worden bij mijn nieuwe huis mijn nieuwe meubels bezorgd en aahh blij dat het einde eindelijk in zicht komt haha
Met Zumba gingen we buikdansen. Geloof dat dat echt motorisch te moeilijk is voor mij
Beste Zangers is echt niet mijn programma. Het is een aaneenschakeling van ergernissen.
Jawel hoor, ik heb prima een boek kunnen lezen! Ik heb het water eruit laten lopen in het doucheputje en laat hem vannacht op zân kop uitdrogen.
@Karl_Lagerfeld denk dat ik een trend gemist heb
Ik ben weer boos op een collega, 2e keer al de. e week. Heb haar aangesproken, maar werd lachend afgedaan vanuit haar. Heb nu volgende week een gesprek met mijn leidinggevende waarbij ik dit ook ga aankaarten.
En net een uut gevideobeld met mijn zusje om haar te helpen met haar boekverslag. En toen zei ik ook dat ik boos was en hele verhaal verteld: zegt ze:ik sta aan jou kant, het is echt haar schuld.
Ik ga dit weekend uitgebreid nu al zin in haha
hahaha deze fanfare ook
Ik heb gewerkt in de stromende regen en gehuild (zo ongemakkelijk) maar hard work pays off!! trots op mezelf nu
Ik ben 1.83 en te dik en ik paste! Mocht dat je helpen, haha
Ik was een paar dagen geleden in het zwembad en het kindje in het hokje naast me kreeg na het zwemmen een eierkoek. Daar had hij of zij zoveel zin in dat ik steeds âeierkoek eierkoekâ hoorde in het meest schattige stemmetje ooit. Toen had ik dus meteen zin in eierkoeken, en die heb ik meteen gekocht omdat ik na het zwemmen boodschappen ging doen. Ik ben zo beĂŻnvloedbaar.
Die van de versafdeling bij AH zijn ook nog serieus best goed te doen trouwens. Ook niet zo gezond als de Sonja Bakker-trend deed vermoeden.
Marije Berkelaar? in het kwadraat
Ik heb vakantie en heb natuurlijk niks te doen dus ik verveel me echt de pleeeeeeuris. Lig al dagen op de bank de hele tijd het forum te refreshen (plz post wat meer) en weet ook niet meer wat ik moet kijken of Netflix of Videoland of YouTube of waar dan ook. Iemand tips?
Waarom mag die tyfusidioot van een Fajah Laurens over Amerikaanse politiek praten bij op1?
Ze heeft nul kennis
Magnesium is de derde levensbehoefte.
Stress is doodsoorzaak nr 1
Normaalgesproken drink ik thuis geen koffie, maar nu ik veel thuis ben, heb ik toch wel behoefte aan een kopje koffie af en toe. Ik zit nu te kijken naar een percolator. Heeft iemand tips? Is dit handig en wat voor koffie gebruik je?