Het nieuwe album van Kati e M elua is zo fucking zen
Ik vind het zo raar om in oudere video’s (YT of tv bv.) mensen te zien die geen afstand houden (en geen mondmasker dragen) .
Jeetje ik was een rondje lopen en sochtends ga ik altijd richting het station hier en dan via centrum terug. Kom je hier en daar nog wat mensen tegen, vind ik fijn nu het donker is. Ik loop door het centrum en zie bij de juwelier lamp aan, rolluik kapot wat er voor de deur zit en een auto voor de deur. Foto gemaakt van de auto. Maja die mensen waren gewoon met normale kleding aan, dus dacht al wellicht de eigenaren. Politie gebeld en was indd vannacht ingebroken en waren de eigenaren. Blij dat hun het waren en niet de inbrekers.
Ohnee de horror
Geen percolator, maar ik gebruik een french press en vind dat ideaal! Koffie en heet water er in, roeren, 4 minuutjes laten staan, doordrukken en klaar! Ik haal zelf altijd gemalen koffie bij Simon Levelt maar je kan ook gewoon een pak in de supermarkt kopen. Ik heb er een waar je precies één kopje uithaalt, super handig, maar je hebt ook grotere. Kan je gewoon kopen bij de kringloop of IKEA, Hema etc.
Ik neem ‘s ochtends altijd dezelfde trein naar mijn (vitale) werk en dat traject is de laatste maanden vrijwel leeg geweest. Maar vandaag zit hij ineens stampvol? Ik denk letterlijk 10x zoveel als normaal. Waar gaan al die mensen heen joh
Bijna weekend . Ik tel de uren af vandaag.
Even een late reactie haha, maar hoe dik wordt de icing van dit recept? Zou je het op kunnen spuiten?
Ah google heeft weer dat verslavende Halloween spelletje.
Oke ik ga nu de badkamer poetsen, stofzuigen en bed verschonen. Dan nog naar 2 winkels die totaal uit elkaar liggen qua afstand en dan hoop ik om 12 uur klaar te zijn.
Bedankt voor deze opmerking. Had niet gezien dat ze een nieuw album heeft maar wow. Idd heerlijk zen
Ik kende dit spel niet, maar ben hem net gelijk gaan spelen. Moet wachten tot 09:15 en ben nu gelijk wakker haha
Haha leuk spel he. Je hebt hem toch niet al uitgespeeld?
Niet uitgespeeld, ben net af bij level middernachtzone hahaa, maar leuk spel!
IK HEB DE BAAN OMG. Sta nog te trillen
Yasss, gefeliciteerd!
Ik zeg dik vieren vanavond. Tenzij je morgenochtend moet beginnen.
YESSSSSSS GEFELICITEERD!
Jaa goed gedaan!!!
Yesss wat goed!! Gefeliciteerd!!
Ik heb moeite met opstaan, maar vandaag is mijn schoonmaakdag en ik moet naar de stomerij asap
JAAAAAAAAA!