Wat je even kwijt wil #43

Ik werk nu niet meer op zaterdag :sunglasses: hahaha. Vanaf december begin ik dus heb nog heerlijk een maand vrij, echt heel chill.

En thanks allemaal :heart:!!!

47 likes

Yessss, helemaal verdiend! :sparkles:

1 like

Gefeliciteerd!!
Hopelijk krijg je nu ook eens een keer normale werkgevers

1 like

@mikselke

Marije Berkelaar vind ik zo fascinerend. In september had ze via een Instagram filmpje ontslag genomen bij de huisartsen post en haar oude werkgever hoefde zich vooral geen zorgen te maken om haar financiële situatie want met haar essential oils zou ze goed verdienen. 1 (!!) maand later: een Instagram filmpje waarin ze paniekerig is en ontzettend hard huilt en haar volgers oproept haar financieel te steunen omdat ze geen geld meer heeft, haar spaarrekening leeg is en haar man haar ook niet steunt. :woman_shrugging: :woman_shrugging: :woman_shrugging:

Edit: voor wie zich ook wil verwonderen, de filmpjes zijn van 3 september en 10 oktober en staan op haar Instagram (igtv)

13 likes

Die meid is niet lekker hoor.

1 like

Best wel dik, geloof dat je het prima kan opspuiten! Ik voeg zelf bijna nooit icing toe, dus weet niet precies hoe dik

1 like

Omg. Ook hoe ze haar familie en partner afvalt met dramatische tranen omdat ze een elleboogje geven

2 likes

@Shadina Nou ik ben heel blij dat ze geen huisarts meer is, maar inderdaad zo ondoordacht zonder spaargeld en ze had gewoon een andere fatsoenlijke baan moeten neme

@TheOne Ja heftig he! Kon me oren niet geloven. Ook al die mensen in de comments die zeggen dat ze maar afstand van haar ouders en man moet nemen omdat zij ‘niet wakker willen worden’.

Ik heb zojuist de deur achter me dicht getrokken zonder een sleutel mee te nemen :+1:

Uit egoïstische redenen hoop ik echt heel erg dat een eventueel complete of verdere lockdown pas dinsdag wordt aangekondigd en dan vanaf woensdagavond ingaat. Mijn man heeft woensdag zijn rijexamen en hij is er al een jaar mee bezig. Eerst het inplannen van het theorie-examen, die had hij eigenlijk eind maart. Ging niet door. Toen dat weer kon zijn we het halve land doorgereisd zodat hij zijn theorie ergens kon doen want in onze stad was pas in oktober weer plek. En nu heeft hij dus na een paar maanden pas zijn rijexamen kunnen inplannen omdat alle vervallen examens natuurlijk eerst moesten. Stel je voor dat de lockdown direct op dinsdag ingaat of eerder, dan moet hij dus weer maanden wachten. Ik zou het zo sneu vinden, ook al zie ik 100% het nut van een lockdown hoop ik toch echt dat die pas vanaf woensdagmiddag ingaat.

10 likes

Weet niet waarom maar ik verwachte iets in het limburgs.

4 likes

Wat moeten we horen? Geluid vol open en ik hoor niks (definieerbaars)
@Soy.peor ik dacht baby gebrabbel

1 like

Ohh ik zie geen filmpje, alleen een geluidsfragment. Rare telefoon.

2 likes

Ik zie ook alleen dat hoor @Oprah

1 like

@Oprah ik verwachte het knigtrider deuntje.

2 likes

:disappointed: wat klote dat je je nu al zorgen maakt hierover! Kun je niet een zoom-party op touw zetten met een groep vrienden? Spelletjes doen, hapjes en drankjes erbij etc?

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen, wij geven meestal zelf een feestje maar dat gaat ‘m niet worden natuurlijk.

Gefeliciteerd!!! :sparkles:

1 like

De server had storing dus nu zit ik lekker op kantoor. Zo fijn dat ik er even uit ben!

Kan die trillende spier naast m’n oog a.u.b. kappen? :angry:

Mijn vriend is een brood aan het bakken en het huis ruikt zoooo lekker nu

7 likes