Roep dit " Halloo ik moet poepen als die troep hier niet heel gauw weg gehaald word schijt ik het helemaal onder"
Op die manier hoef je je er ook niet voor te schamen als ze wc geluiden horen.
Veel succes.
Mis je toch stiekem je oude werk?
Wat goed dat je dat aanvroeg! Is het een nieuw soort terrrein of werk voor je? Logisch dat je moet wennen en wat opstart problemen kent misschien. Helpt het als je gewoon aan de slag gaat met de verbeterpunten en dan nog weer eens een gesprek aanvraagt (is het een 1e tijdelijk contract?). Tja dat stemmetje - hoe sterk ook maar gewoon niet de overhand laten hebben!
Ik kan langzamerhand een mondkapjesrecensiesite beginnen.
Draag comfort
Prijs- kwaliteitsverhouding
Geschikt voor klein/middel/groot hoofd
Tip van de stylist: match je ondergoed met je mondkapje voor een spannende finishing touch
Binnenkort andere emojis voor je review!
Heb je tips voor een klein hoofd? . Zo ongeveer elk kapje is veel te groot voor mijn smalle kop.
Zijn er reviews online? Facebook checken?
Mijn ervaring is dst zulke plekken er meestal zo uitzien, niet heel negatief hoor maar gewoon focus op de core business (naaien of reinigen) en niet enorm veel poespas of ieder jaar flashy interieur (vaak beetje gedateerd)
Hoeft dus niets te zeggen!
Ja klopt je hebt prime alleen op de site waar je hem hebt afgesloten, dus als dat op .de is heb je alleen daar prime. Maar de streaming zit er altijd bij als het goed is.
Yay! Freddie verovert de wereld.
Aahw like voor herkenbaarheid! Heb dat ook zo erg. Heb er wel eens iets over gelezen, veel vrouwen schijnen dat te hebben. Heet het imposter syndroom geloof ik. Maar je doet het waarschijnlijk gewoon echt hartstikke goed!
Het is mijn eerste grotemensenbaan haha, dus vandaar dat ik het niet zo goed kan peilen en ik heb zelf vooral te hoge verwachtingen denk ik. Uiteindelijk viel het dus hartstikke mee. Ik heb eerst een contract voor zes maanden inderdaad, dus ik wil gewoon over twee maanden weer eens zo’n gesprek doen zodat ik er zoveel mogelijk van leer.
Fleabag kijken!
Ik vind de meeste dus ook te groot. Alleen eentje handgemaakt van Etsy zat echt goed en die van Snurk zitten ook nog wel oké.
Ze stelde me wel gerust dat het waarschijnlijk niks is. Maar better safe than sorry.
Gotta love katten
Die van mij heeft de hele dag liggen slapen BEHALVE tijdens mijn werkoverleg van 30 minuten. Toen heeft ze luid schreeuwend naast mijn beeldscherm gezeten en over het toetsenbord gelopen.
Oh eindelijkkk een manier om deze tijd d0or te komennnn! (Sarcasme)
Pfffff mijn vader had al weken een gekke bult/zwelling in zijn nek en na de echo wouden ze toch ook een punctie doen, en ik hoor net dat er niks naars aan de hand is! Voelt echt alsof er een fysieke last van m’n schouders is gevallen, m’n lichaam was gewoon helemaal gespannen de hele tijd. En m’n eigen gynaecologische echo van deze week was ook helemaal goed
Edit: @anon42392789 ik lees nu je posts, wat shit dat die uitslag zo lang duurt! Ik duim voor je dat het inderdaad niks is
ah bah. Konden ze er iets over zeggen? Sterkte!!
Ik kreeg even een error ik wou zeggen ja tuurlijk stuur maar die link dan wil ik wel stemmen haha.
Hoe chill zou dat zijn als we hier konden stemmen dat jij de beste kandidaat bent voor die baan haha.