Het is mijn eerste grotemensenbaan haha, dus vandaar dat ik het niet zo goed kan peilen en ik heb zelf vooral te hoge verwachtingen denk ik. Uiteindelijk viel het dus hartstikke mee. Ik heb eerst een contract voor zes maanden inderdaad, dus ik wil gewoon over twee maanden weer eens zo’n gesprek doen zodat ik er zoveel mogelijk van leer.
Fleabag kijken!
Ik vind de meeste dus ook te groot. Alleen eentje handgemaakt van Etsy zat echt goed en die van Snurk zitten ook nog wel oké.
Ze stelde me wel gerust dat het waarschijnlijk niks is. Maar better safe than sorry.
Gotta love katten
Die van mij heeft de hele dag liggen slapen BEHALVE tijdens mijn werkoverleg van 30 minuten. Toen heeft ze luid schreeuwend naast mijn beeldscherm gezeten en over het toetsenbord gelopen.
Oh eindelijkkk een manier om deze tijd d0or te komennnn! (Sarcasme)
Pfffff mijn vader had al weken een gekke bult/zwelling in zijn nek en na de echo wouden ze toch ook een punctie doen, en ik hoor net dat er niks naars aan de hand is! Voelt echt alsof er een fysieke last van m’n schouders is gevallen, m’n lichaam was gewoon helemaal gespannen de hele tijd. En m’n eigen gynaecologische echo van deze week was ook helemaal goed
Edit: @anon42392789 ik lees nu je posts, wat shit dat die uitslag zo lang duurt! Ik duim voor je dat het inderdaad niks is
ah bah. Konden ze er iets over zeggen? Sterkte!!
Ik kreeg even een error ik wou zeggen ja tuurlijk stuur maar die link dan wil ik wel stemmen haha.
Hoe chill zou dat zijn als we hier konden stemmen dat jij de beste kandidaat bent voor die baan haha.
Emily in Paris is zo slecht maar zo vermakelijk, helemaal zin in vanavond als ik weer een aflevering mag kijken van mezelf haha
Haha alsof ze het erom doen he!
God nee geen moment gemist
Ah ik ben echt net klaar met kijken
waarom zit yt te kutten laat me monica kijken
Oh tele2 zit te kutten
Dat jullie het weten
Ik heb zin om te slapen maar als ik dat nu ga doen, slaap ik vanavond niet meer…
Like voor de herkenning, rot is dat schuldgevoel en gepieker he! Knap hoe je ermee omgaat!
Ik heb net gemaild naar twee verschillende medewerkers van een notariskantoor om te vragen of zij de blonde vrouw waren die ik een tijdje geleden (lees plus 1 jaar geleden) gezien heb aan het onthaal en die ik gecomplimenteerd heb met haar nagels. Om zo aan de gegevens van haar nagelstyliste te geraken. Ben beetje desperate blijkbaar. Hopelijk denken ze niet dat ik een raar, oud, vies ventje ben ofzo.