Ah ja, ik heb nu ook stress. Gelukkig werk ik thuis, dus niemand die het ziet. Maar het blijft altijd zo lang doorgaan…
Ik vond het zielig dat mn make up geen doel meer had nu ik geen leuke feestjes en etentjes meer heb. Dus ik heb me maar helemaal opgemaakt omdat ik vanavond bij vrienden ga eten…
Misschien laat ik mn bff ook even een foto maken zodat ik weer een nieuwe profiel foto heb want die is nu ook al veel te lang het zelfde haha.
Wat fijn dat je die baan hebt .
Zo even de stad in om cadeaus in te kopen en dan maar de rest van dit jaar daar wegblijven, sowieso als het straks een gevalletje lockdown wordt.
Hoe laat is het ongeveer helemaal donker? Ik kan het me even niet herinneren van de afgelopen dagen maar moet het nu ergens voor weten
Ik heb kaarsen gekocht, zachte dekentjes (jaja, meervoud ), een puzzel, een boek en een gezelschapsspel. Hapjes, sneukeling en chocolade en ik denk dat ik misschien nog ga kijken voor een nieuwe zachte chill-trui en een adventskalender voor november. Ik ben klaar voor een paar weken lockdown
, ik heb er zin in
.
Was da?
Die musical bij Dragrace Holland is echttt zo leuk
Ahja, hih, snoep (en koekjes of chips vallen daar ook wel onder).
in twijfel om naar de starbucks te gaan voor een grande pumkin spice
Ik zag gister op Facebook dat de psl alweer weg is. Maar dan moet je een white chocolate mocha met een pompje chai bestellen, lijkt op psl maar is zelfs nog lekkerder.
verkopen ze pompoenen (grote voor decoratie) bij de jumbo/ah?
Dus.
Ik zit bij de Tattoo shop.
Yolo
Gefeliciteerd!
Bij mijn AH wel.
Is het afval topic ook in het verborgen gedeelte of zoek ik verkeerd, kan het niet vinden haha
Ja in members only
Ik ben net verhuisd van een hele grote Europese stad naar een klein Nederlands dorp en wat een ruuuuuust, omg. Ben helemaal aan het landen. Geen geluiden 's nachts, geen feestjes, geen dronken mensen, geen mensen die met harde Griekse muziek aan om 01.30 's nachts staan te verhuizen (hoe dan?). Iedereen zegt hoi tegen elkaar, ik voel mezelf gewoon helemaal rustig worden.
Verschil per garage toch… Zou het heel goed met de garage zelf bespreken
Dat kan je even bespreken van tevoren, dat je zegt: als je iets tegenkomt, mag je het zonder toestemming repareren tot 200€, maar voor alles daarboven moet je even bellen. Zo doen wij het altijd
Enne ga je weg bij het hotel?