Wat je even kwijt wil #43

Eigenlijk lijkt dit me heerlijk als je zoveel schijt hebt haha. Als je de hele dag geen zin hebt om te verhuizen en snachts ineens wel dat je het dan gewoon doet haha.

5 likes

Oh god er zijn hier 2 RGK die naar de trein komen kijken met opa. Helemaal leuk maar het geluid wat er uit die 2 blonde rakkers komt is niet te harde.

7 likes

Ha, de koffie was op, maar ik had geen zin om in dit kutweer naar de supermarkt te lopen, dus ik heb bonen bij een branderij hier in de stad besteld, en het is gewoon net al bezorgd?! Gratis ook nog, top dit!

14 likes

Kreeg net mn wake up light met wifi functie binnen naar natuurlijk geen connectie mee te krijgen. Heb al van alles gereset en instellingen veranderd in de modem etc. Laat maar weer.

Omg wat een dag.

Had vanochtend eerst een sollicitatiegesprek, blijkbaar vond ik het zo spannend dat ik erna helemaal stijf was en trilde dat mijn vriend ervan schrok.

Daarna moest ik door naar een afspraak, kwam ik 10 minuten voordat ik arriveerde dat ik mijn portemonnee in mijn andere tas had liggen en natuurlijk was het lampje al even aan het branden. Zou het ziekenhuis niet eens halen zo. Mijn vriend in paniek gebeld en die was al bereid om mijn portemonnee te komen brengen (ruim 100km verderop). Maar dat maakte niet uit want ik moest naar mijn afspraak en hij zou er pas veel later zijn.

Ben ik toch gestopt bij het tankstation, uitgelegd aan de kassa of ze niet iets van een tikkie naar me konden sturen, nee kon echt niet en toen kreeg ik van een wildvreemde vrouw 10 euro :cry:

Nu ben ik weer thuis, lukte echt precies met de kilometers en is mijn hoofd nog helemaal ontploft en ga ik het bedrag doneren aan de egelopvang, haar idee.

Echt dat zulke mensen nog bestaan.

81 likes

Een jongen wie ik laatst had ontmoet bij een gemeenschappelijke vriend heeft mij een linkedin verzoek gestuurd. Tsja weer eens wat anders dan facebook of insta he

8 likes

Ik heb hoofdpijn dus ben lekker weer op bed gaan liggen. Het is ook zulk grauw weer en ik hoor het regenen dus ik lig hier prima.

2 likes

Ik ben dus vergeten om iets van pumpkin meuk te halen bij de Starbucks. Net nu ik voorlopig niet meer in de buurt kom en het hele jaar daar niks heb gehaald en ook niet echt thuis de mogelijkheid heb om uit te pakken. Wel voor anderen alles halen maar jezelf helemaal vergeten. :rofl:

5 likes

Ben net doorweekt door de regen maar het maakt me helemaal niks uit. Ik heb heel veel wijn en chips gehaald.

31 likes

Faith in humanity restored! Wat een dag zeg :dizzy_face:. Hopelijk krijg je de baan! Lekker uitrusten nu, welverdiend!! En lief van je vriend dat hij dat wilde doen :smile:

1 like

Iewww mandarijntjes zijn écht nog niet lekker nu!!

Ik dacht echt dat ik geen last kreeg van al 8 maanden werken op een houten stoel aan de eettafel
Helaas

4 likes

Ik heb net telefonisch eten besteld. De beste man was de Nederlandse taal niet heel erg eigen.
Hij kon me niet goed verstaan, ik hoop dat mijn eten zo komt.
Hij zou een tikkie sturen, maar heb nog niks gehad. Ben benieuwd hoe laat dat komt.

Jawel, lekker zurig!
Die hele zoete vind ik niks.
Haha

1 like

Ik vind dat zurige echt niet te pruimen haha ik wacht nog wel even tot sinterklaas met ze opnieuw te kopen :sweat_smile:

2 likes

Ik steek nooit zelf vuurwerk af en er moeite mee hebben is een groot woord, maar ik vind het opzich wel jammer!

Denk vooral vanwege goede herinneringen? Vroeger toen ik thuis woonde had de hele straat vuurwerk, dus om 12 uur werd er overal siervuurwerk afgestoken. Zo mooi en dat was altijd heel gezellig. En vuurwerk is ook de reden dat mensen naar buiten gaan. Oké met corona moet je dat sowieso niet doen. Maar als corona ooit weer voorbij is, gaan denk ik weinig mensen om 12 uur nog naar buiten als je geen vuurwerk meer mag afsteken. Dus dan heb je ook niet meer dat je alle buren gelukkig Nieuwjaar wenst en proost.

Dus dat is het vooral voor mij denk ik, het idee dat dat dan niet meer zo is.

Als het door de gemeente wordt afgestoken is dat toch anders dan als je het vanuit huis zo dichtbij kunt zien.

Het valt nu ook heel erg mee met de feestjes en geluiden 's nachts (woon vlak bij Kotti, is normaal 24/7 herrie), die sperrstunde is best wel fijn :grimacing:

Edit: maar fijn dat het zo goed bevalt natuurlijk! Ik moet er (nog) niet aan denken, alhoewel een rustiger plekje in de(ze) stad me vaak wel heel fijn lijkt.

1 like

Ik ben helemaal into aardappels poffen zo lkkr

2 likes

Altijd als ik weer ongesteld word denk ik, nu alweer wtf?!! Ik heb een koperspiraal dus gewoon mn natuurlijke cyclus en die is 26-28 dagen. Ook gewoon normaal dus, maar ik ben wel weer 6 a 7 dagen ongesteld. Dat is dus eigenlijk best veel maandelijks gezien. En ik heb zelden tampons op voorraad. Zo slecht.

3 likes

Ik haat het dat het zo vroeg donker is. Echt nul zin om boodschappen te gaan doen. En het waait/regent ook al de hele week. Tegen wind en weer in voor iets stoms. Echt een onderneming en dat ik dan pas over een uur thuis ben. Zo weinig zin in.

2 likes