Wat je even kwijt wil #43

Weet niet of je een Dolce Gusto hebt maar ze hebben een kerst special voor de Dolce Gusto nu. Kwam hem tegen toen ik de normale cups wilde bestellen

Geen idee hoe die smaakt maar komt wel op :joy:

4 likes

Ik doe aan yoga en ik lig dan een uur op de grond, braaf alle oefeningen te doen. Tegelijkertijd zou ik moeten ontspannen, maar gaan mijn gedachtes echt all over. Van ‘hoelang moeten aardappelen koken’ tot ‘wat zijn tien overeenkomsten tussen Trump en Wilders’. Aan het eind sta ik weer op met heel veel moeite en vragen we aan elkaar of het fijn was. Ik antwoord dan altijd maar ‘ja, heel’.

28 likes

Ik denk ik wel. Moet ik wel even zoeken. Zal ik je pb sturen met wat ik heb? Doe het wel pas morgen.

Ooooh wauw! Ik wist niet dat Bol dit verkocht :scream:

Ik ook niet (naja de normale cups wist ik wel, zijn ietsjes goedkoper maar, maar hey wat scheelt dat scheelt) volgens mij is dat kerst ding ook nieuw?

1 like

Ohh is 't zo kut? Wilde al zeggen kom bij mij werken maar of je daar zin in hebt is een tweede haha :joy:

1 like

De grap is dat ik normaal geen koffie en thee drink en hooguit twee keer per jaar iets met ziets haal. :stuck_out_tongue: Maar thanks, andere FF’ers zullen er wel heel blij van worden :smiley:

En er stond een te lange rij bij de mcdrive. Hallo ik wil comfort food??? :rage:

1 like

Ik had van de week gympen gezien met zo’n rits maar dan laag en volgens mij van nike. Weet iemand welke schoenen ik bedoel? Kan ze nergens meer vinden

Love alle mondkapjes hoor, maar ik glimlach blijkbaar zo vaak naar mensen in de supermarkt??? Als ze opzij gaan, of als we bij hetzelfde schap moeten of weet ik wanneer. En nu grijns ik dus de hele tijd en denk ik ‘ohja kut niemand ziet het’. Valt me echt op haha

34 likes

Air Jordan?

Ik heb zoveel stress weggestopt dat ik inmiddels echt heel verdrietig ben. Gelukkig komt alles nu wel een beetje goed.

1 like

Mijn oma heeft Corona en ik ben zo gespannen nu. Niemand mag natuurlijk bij haar komen, alleen mijn oom, omdat die er al was. En zelfs de thuiszorg komt nu niet meer dus mijn oom moet alles alleen gaan doen. Tot nu toe heeft ze gelukkig alleen milde klachten, maar ze is wel de 90 al gepasseerd, dus ik ben best wel bang. Mijn oma is echt mijn heldin en ik wil haar echt niet kwijt. Zeker niet nu ik haar al een half jaar niet geknuffeld heb.

7 likes

Haha herkenbaar. Merk dat ik dan glimlach en dan dus bedenk dat diegene dat niet ziet maar mij wel de hele tijd ziet kijken. Vervolgens ga ik maar heel hard smizen met mijn ogen, maar volgens mij wordt het daar niet echt beter van.

2 likes

Welke bedoel je? Er zijn super veel jordans toch?

Ach wat mega rot! Ik hoop dat het bij milde klachten blijft
 Ik ga nu net een waxinelichtje aansteken, ik zal 'm voor haar branden :kissing_heart:

3 likes

Hij keek vandaag weer een paar keer toen ik in de keuken stond en het is zo schattig. Dus ik probeer dan voorzichtig mijn mobiel te pakken want ik wil zo graag een foto van dat koppie maar volgens mij is hij (hoezo ga ik er vanuit dat het een mannetje is?) Nog wat bang/verlegen. Dan gaat ie weer snel naar beneden. Ik zat al helemaal te fantaseren dat als hij dan groter is en meer durft hij af en toe op bezoek komt. PLEASE DO

4 likes

Wtf ik blijf echt domme dingen doen deze week, net mezelf in de regen buitengesloten zonder sleutel en telefoon tijdens de vuilnisbak binnenhalen. Thank god voor een oma op loopafstand :scream:

Wat lief! Dank je wel! :two_hearts:

Sorry als je niet op zweefteefreacties zit te wachten, maar één van mijn yogadocenten geeft soms als tip om een rivier voor je te zien en om als er dan een gedachte in je hoofd schiet, die ‘weg te laten drijven’ op die rivier. Helpt soms best goed bij mij! Of op je ademhaling focussen of een fijne plek voor je zien, waar je op vakantie bent geweest bijvoorbeeld, en bedenken hoe het er daar allemaal uitziet. Dan hoef je niet aan ‘niks’ te denken want dat is ook gewoon vet moeilijk, maar ben je in ieder geval even niet met je boodschappenlijstje bezig :blush:

10 likes

Ik vertrouw mezelf oprecht niet met zo’n ei. Maar proberen kan altijd. Ik denk gewoon bijna zeker dat ik alles er langs laat lopen als ik hem uit haal. En tmi maar zelfs andere mensen denken dat bij mij. Kan wel een goedkope aanschaffen om te proberen.