Wat je even kwijt wil #43

Dan kun jij toch gerichter zoeken :rofl:

Ik heb alle jordans bekeken net op internet maar ze zitten er helaas niet tussen

Dat mag he, dat verdwalen in gedachten, de kunst is het te accepteren en weer terug te keren naar het hier. En dat mag best lastig zijn, mijn yoga gaat soms ook zo. Dus herken het wel.

12 likes

Ik heb zo’n ding mn vorige menstruatie voor het eerst geprobeerd, en het is maar 1 x een beetje misgegaan, ondanks dat ik de grootste kluns ben én ik heb lange (En scherpe haha) nepnagels wat het ook niet perse handiger maakte. Ik had er een van 15 euro van de kruidvat gekocht en het viel me zooooo erg mee

2 likes

Ik was vanmiddag in een beetje ouderwetse mooie winkel in de stad, met servies en luxe kaarsen en dingen van kant enzo, inclusief winkelkat. Ik was er wel eens eerder geweest maar de eigenaresse nog nooit echt gesproken. Nu was het rustig in de winkel dus ze begon te kletsen en het was zo’n lieve mevrouw :heart: Rond haar 30e zou ze een Laura Ashley winkel openen maar nadat ze het pand al had geregeld zagen zij er toch vanaf. Toen heeft ze er maar gewoon haar eigen winkel met mooie spulletjes van gemaakt, en inmiddels is ze 43 jaar verder en zit ze er nog steeds :blush: Ze had het wel lastig met de winkel vanwege corona vertelde ze dus ik ga maar zoveel mogelijk feestdagen cadeautjes bij haar vandaan halen

Edit: vet dom ook dat ik niet zeg hoe haar winkel heet, Elizabeth Wakefield Styling in Utrecht is het! Ze verkoopt ook Yankee Candles enzo dus vet leuk voor cadeautjes

52 likes

Toen ik de schaar pakte dacht ik nog ABORT MISSION. Maar ik heb een pony bij mijzelf geknipt.

image

44 likes

En?? Blij met het resultaat?

Wat een emotionele achtbaan. Ik moest huilen omdat een klein meisje in 90 days the other way heel lief is tegen haar vader die met een man gaat trouwen en toen las ik dit en moest ik heel hard lachen

1 like

Dit is een blik in mijn toekomst :joy:

1 like

Sorry hebben jullie dit ook, ik heb zooooo vaak jeuk aan mn reet als ik een andere broek dan jeans aan heb en lang moet zitten???!!! Werd knettergek vandaag op school. Had een legging met een soort structuur aan en kreeg zo’n jeuk op mn zitvlak de hele tijd :flushed: met een panty had ik dat altijd al maar nu ook in een broej

9 likes

Ik kijk Holidate, een nieuwe xmasflix van Netflix, maar wat een vage film (in positieve zin). :rofl:

8 likes

Ik ben echt moe van een drukke werkweek en slecht slapen de afgelopen nachten en vind het echt even moeilijk mezelf te vermaken vanavond. Soms vind ik alleen wonen in 2020 echt stom.

5 likes

Ja! Maar ik heb ook een hele droge huid en eczeem. Als ik een niet-katoenen broek aan heb en moet zitten op een plastic stoel (niet gestoffeerd in ieder geval) kan ik wel janken van de jeuk

1 like

Heb hem ook net gekeken! Vond hem leuk.

1 like

Eerste kerstlampjes hangen

5 likes

Hahahah hardop gelachen
‘Zie je de tabel? Mooi’

10 likes

jinek’s blush zit echt scheef, kijkt echt vervelend

1 like

Keer wat anders om me aan te storen dan aan haar haar. Eva herinnert mij er elke dag aan dat ook mijn haar er kut en plat uit ziet van achteren.

5 likes

Haha wat is er mis met Eva’s haar? Heb er nooit op gelet maar wil me graag ergeren dus vertel het me @Krabsalade

1 like

Ik vind het heel vaak niet mooi zitten, in acht nemende dat professionals haar haren doen. “Vroeger” zat het veel mooier, toen ze het wat korter had. Zit nu vaak zo slap en volumeloos en het krult naar buiten aan de uiteindes en als je een shot van achter ziet, zit het achter heel plat.

Ik projecteer 100% mijn eigen haar-issues op haar kapsel. :joy:

3 likes