Over die mondkapjes, ik snap er niks van; bij mijn vriend gaat dat ding serieus hele tijd naar beneden, hoe hard je dat stukje bij de neus ook aandrukt. Hij lijkt dus vaak zo’n boomer met het masker onder zijn neus. Maar bij mij gaat dat ding na 2 minuten dragen tegen mijn ogen aan en als ik langer wacht zit hij voor mijn ogen :’)
Oké ja ik zie je punt haha
Waarom dacht ik dat het slim was om met mn sletten topje naar huis te gaan ipv de outfit waar ik in heen ging.
Zit me toch een partij sexy gekleed te rillen op t station.
Hugo werkt 100 uur per week
Hoe dan. Ik val na 40 uur al bijna om
Die ene aussie boy van holidate mag met zijn piratenpakkie mij wel de zeven zeeën laten zien. Waarom is ome coroon nog niet met pensioen. 
Haha ik heb nu ook zo’n lengte en ik vind het vreselijk dat mijn haar steeds naar buiten krult, ook al föhn ik het nog zo lang naar binnen ‘s ochtends😂
Haha ja ik heb zelf ook last van coupe corona part II en nu ook die lengte voel me verplicht elke dag er krullen of slag in te maken, omdat het zo kut zit. 
Dat programma love after lockup. Wat een onwaarschijnlijke verzameling white trash
Heel herkenbaar! Nu valt echt een stuk communicatie weg ofzo, best irritant.
Ik vind het niet kunnen dat ik op 30 oktober nog 8 muggen moet vermoorden alvorens rustig te kunnen slapen.
Na een prachtige zomerdag kan ik er nog enigszins mee leven (alhoewel), maar nu is het nat, donker en koud. Dat zijn genoeg kwellingen, daar hoeven niet nog die rotbeesten bij!
Ik heb opeens weer zoveel zin om uit te gaan en vies te dansen en van plan zijn om 02u naar huis te gaan en dan oepsie toch pas 05u eindelijk in mijn bed te liggen

Ik ook man, ik liep net buiten met twee wijn achter m’n kiezen met leuke muziek op om m’n stappen te halen en ik dacht alleen maar: wow zo veel zin in een feestje, om uit te gaan of iig ergens gewoon te dansen en te ouwehoeren en grappige dingen te beleven. 
Zullen we allemaal FF party slettendisco, op stap met z’n allen als alles weer open is ooit
Zooo jaa.
“Ik maak het niet te laat hoor”
“Nee ik ook niet”
5 uur sochtends
“Zullen we nog ergens gaan eten”
Oh lekker ja en dan naar zo’n gore snackbar in het tl-licht tussen de kutstudenten een broodje met veel te veel verlepte sla en knoflooksaus eten.
Echt zin in.
Wij zaten altijd in een gore döner tent met allemaal onbekende onze kipnuggets in het zelfde bakje chilisaus te porren. Elke keer met andere mensen. Heb nog ergens allemaal fotos. Ik ga die even nostalgies bekijken.
Ohhhmann ik mis dit ook zo erg 
Ja echt kut dat corona ons zelfs deze geneugten des levens heeft afgenomen, we mogen niet eens meer met vreemdelingen in hetzelfde bakje chilisaus dippen om 5 uur 's ochtends. Inperking van onze grondrechten roverheid!!!
Misschien was dat wel de echte oorsprong van carona wat je nu beschrijft
Jaa sws. Het begint al op de avond zelf waar 1 iemand een drankje kocht en je daar dan met zn alle van drinkt.