Wat je even kwijt wil #43

Arnon Grunberg op de radio terwijl ik probeerde te slapen :sos: :sos: :sos: :sos:

4 likes

Ik voel me echt dom, heb voor de tweede keer een pakketje bij mijn ouders laten bezorgen omdat ik dat adres overal nog als standaard adres heb staan.

Ik kom thuis en tref daar een verkeersboete aan :rage::rage: 149 euro voor stilstaan op een kruispunt. Het enige wat ik kan bedenken is de plek waar ik hem wel eens neerzet(en waar hij nu ook staat) die dan net op een andere weg zit… Ben er echt chagrijnig van ook omdat de boete voor binnen 5 meter van een kruispunt maar 95 euro is en ik die dan veel eerlijker vind

Ga er tegen in!!

Ik was naar de film en met de aftiteling weggegaan en loop natuurlijk thuis te googlen of er nog zo’n kutscene na de aftiteling was, maar gelukkig niet. Vind dat een trend die mag sterven, wat een verschrikking. En helemaal als je dan daarna NOG een scene hebt.

12 likes

Ja en als je dan opstaat en dan blijven sommige mensen zitten want die weten dat er nog wat komt en die kijken je dan zo aan alsof ze superieur zijn want zij wisten dat WEL. Nou nou

12 likes

Ik las een artikel dat kerstpakketten dit jaar uitgebreider en groter zijn dan voorgaande jaren ivm Corona, ik ben echt zo benieuwd wat mijn werkgever voor kerstpakket geeft.

5 likes

Het is zo lekker om de naam Laurent Berger (‘Lorrah Behrzjee’, serie Undercover) hardop te zeggen. Heette mijn huisdier maar zo.

18 likes

Gefeliciteerd! En haal die taart lekker alsnog, smakelijk :heartbeat::sparkles:

Snap dat het super kut is allemaal. Alsnog gefeliciteerd en hoop dat je ondanks alles een leuke dag hebt :heart:

Mijn zus en haar vriend zitten in quarantaine en ik wil een soort overlevingspakket maken voor ze. Met iets van snoep, tijdschriften etcetera. Heeft iemand nog een leuk idee voor iets?

@ezw dat klinkt echt kut en daar mag je best van balen

Kaarsen? Iets voor in bad?

1 like

Spelletje of een puzzel? (Veel in de aanbieding bij Kruidvat)

Ik moet van mezelf even de boel weer doen vandaag en kan daar altijd zo tegen op zien. Voornamelijk omdat ik dan zwaar obsessief ga schoonmaken en daarna als ik klaar ben eerst een uur pissig ben voor no reason. :sweat_smile:

1 like

Bedankt voor de tips zover!

1 like

Wtf ik lees net een mega lang artikel over een of andere kunstenaar in het NRC. Onze maatschappij is echt stuk???

Artikel bevat grafische omschrijvingen van misbruik

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/30/hoe-een-kunstenaar-carriere-maakt-onder-aanhoudende-beschuldigingen-van-aanranding-en-verkrachting-a4018047

3 likes

Maar zijn het dan ook jouw vrienden of die van hem? Gefeliciteerd nog!

Een (kinder) knutselpakket? Lekker nostalgisch gips gieten ofzo
Screenshot_2020-10-31-08-11-22-1

13 likes

Ik ben vannacht onverwachts bij een vriendin blijven slapen, kwam ik net thuis, was mijn konijn uit haar hok ontsnapt en ze kon er niet meer in​:sob: geen idee hoelang ze zonder eten en water gezeten heeft, zo zielig. Slechtste konijnenmoeder ooit :broken_heart:

Omg ik heb zoveel zin om hier mee te kliederen.

1 like