Wat je even kwijt wil #43

Hahaha das een goeie :grin:

2 likes

Ahhh hier kan jij niets aan doen! Maar snap dat het idee rot is dat ze een tijdje zonder eten en drinken heeft gezeten. Gelukkig kan ze nu weer lekker in haar hok en is ze het vast alweer vergeten!

1 like

Wow wtf. Dit is echt bizar. Hopelijk komen er naar aanleiding van dit artikel eindelijk consequenties voor hem.

Zo random, mijn broer bestelt in een ‘Dutch food webshop’ allerlei sinterklaasmeuk. Kan je die (mega vieze imo) kikkers en muizen per stuk bestellen hahahah

7 likes

@kali ik ga zo een menstruatiecup halen nadat ik net weer het hele kastje overhoop heb gehaald naar het zoeken voor een tampon. Hoop dat het goed gaat. :no_mouth:

1 like

Ik heb echt trek in een lekker uitgebreid luxe ontbijten maar geen inspiratie wat ik kan maken.

Frogs and mice klinkt extra vies.

1 like

Wat een intens heftig verhaal. Zo fucking niet te doen dat talent belangrijker gevonden wordt dan fatsoen, al die mensen van scholen en ateliers
 Hoe laat je dat allemaal gebeuren? Hoe zeg je “ja we hebben een schotje getimmerd dus nu kan iedereen weer rustig werken” die verheerlijking ook van het kunstenaars imago :roll_eyes: fucking fubar

Brioche brood beetje bakken in boter en iets van clotted cream en fruit erbij

Wentelteefjes

American pancakes, slagroom (zo’n kant en klare in een plastic bak ipv spuitbus vind ik lekker) en fruit erover

Voor mij is dit wel luxe haha normaal eet ik crackers. Weet niet wat anderen luxe vinden :sweat_smile:

1 like

Pannenkoeken! Met vers fruit en een goede espresso of grote kop thee erbij :heart_eyes:

Ik ben baked oats aan het maken, vind ik altijd mega lekker en makkelijk. 40 gram havermout in een ovenschaaltje, met een geprakte banaan, diepvriesfruit en 100 ml amandelmelk. Bovenop kokossnippers en pecannoten en dan 20-30 min in de oven op 180 graden. Kaneel ben ik dit keer vergeten huilen

Ik heb de vanille latte van DG om eens te proberen. Maar nee hoor, smaakt gewoon naar oploskoffie. Je moet ook geen poedermelk met water maken, I know. Maar heb toch ook die toffee nut van starbucks besteld want je girl heeft geen psl gehad dit jaar (whyyyy) maar dat gaat natuurlijk net zo hard tegenvallen uit de DG. Wellicht zit het smaakje in de koffie en niet in de melk zodat ik het gewoon met eigen melk kan drinken

1 like

Waarom is er geen goede vertaling voor ‘doe ff normaal man’ in het Engels? Of is dat er wel? Act normal man bekt niet zo lekker.

Kater aanwezig :joy: maar dat maakt niet uit. Ga maar even een raam open gooien, want ik ruik echt een enorme alcoholwalm. En nu tijd voor een pantosti :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Zoveel zin om nu kunstenaar te worden zodat ik in m’n vrije tijd kan doen en laten met die gast wat ik wil

9 likes

Daar is zuurdesem voor bedoeld, zeker als hij nog warm is! Ook lekker met gewone roomboter en dan maldon zout er overheen strooien, dat zijn van die grote vlokken!

1 like

N.a.v. jouw bericht ben ik pannenkoeken aan het bakken :heart:

1 like

alles schoooon. niet boos. leven is chill. Nu even een rondje lopen en dan is mijn dag compleet

6 likes

Aub hahahahaha

16 likes

Ik kijk 5 min emily in paris maar wat kut :joy: ik ben vijf trappen opgelopen, dit is de vijfde verdieping. Nou meid sla daar lekker je kamp op.

En die koffersjouwvent is een glijer, dat zie je meteen.

Oh get dat werd wel heel snel heel glijerig. Oke tot zover mijn voiceover.

9 likes

Ik vind het zo grappig als mensen hier zeggen dat ze iets van bol.com hebben en 20 mensen klikken op de link die automatisch wordt gemaakt.

Joke’s on me als iemand daadwerkelijk de moeite heeft gedaan om het product achter de link te plakken.

4 likes