Ben erg jaloers op jouw productiviteitsniveau op de zaterdagochtend. Ik lig al 2 uur naar mijn telefoon te staren terwijl ik in die 2 uur heel veel nuttige dingen had kunnen doen…
ik heb altijd de afspraak met mij zelf, eerst doen wat je moet doen en daarna kan je de rest van de dag lamballen. Dat uurtje schoonmaken is niks tegenover de 8 a 9 uur die ik vandaag achter mijn PC zit. Als ik het ga uitstellen dat schoonmaken dan gaat het niet meer gebeuren. dus dan liever vroeg op de ochtend, dan heb ik het maar gehad ook ><
You were not lying, op 14:53 is het weer raak, rofl
Holy shit wat een verschrikkelijk verhaal. Ik wil die man echt graag in zijn gezicht stompen
Mijn wekker: 07 30
Planning: 8.00 productieve dag beginnen
Heb tot nu toe alleen vlogs gekeken en fora bijgelezen.
Lig toch weer net iets lekkerder in mijn bed door jouw post🥰
Bij de flying tiger hebben ze leuke spelletjes
Ik zit weer bij de kapper joejoe vorige keer was niet helemaal gelukt dus hopelijk nu wel
En krijg gelijk nieuwe nagels helemaal fresh
Jongens ik houd het niet meer, in minuut 1 van aflevering 2 belt die meid WEER bij de verkeerde deur aan
Kaarten, klein bordspelletje? Een boekje met puzzels?
Me op een werkdag: snoozed alarm helemaal de moeder
Also me op een vrije dag: staat nog eerder op dan een werkdag zonder te snoozen

Haha snap helemaal wat je bedoelt. Nu blijf ik meesral ook zitten maar dat is om de drukte (al is een filmhuis niet vaak super druk, maar ook bij een Pathé blijf ik zitten tijdens de aftiteling) en ik vind het wel zo ‘netjes’ om nog even alle namen te zien. Althans zien, poging want het is rete saai en ik herken bijna nooit een naam. Maar ja zonder hen had ik die mooie film niet gezien hè.
Edir;: oh en ik vind het altijd zo abrupt als een echt goede film gestopt is en je dan gelijk op moet staan. Moet eerst even landen en schakelen hoor. Behalve bij rocket man ik wist niet hoe snel ik op moest staan, wat een ellende.
Echt he! Door die film snap ik mijn ma’s obsessie met Australische mannen wel 
Ik haat kast opruimen, dat het altijd eerst tien keer erger wordt voordat het beter wordt
En door al dat stof krijg ik last van mn allergieën en kriebelt mn hele gezicht van binnen
Heeft iemand van 1.80+ al zo’n badje getest?
Ik haatte vroeger het geluid van de stofzuiger al, mijn moeder wachtte expres tot ik het huis uit was voordat ze begon. Heel verwend. Maar nu moet ik dus zelf stofzuigen en zie dan toch zo op tegen dat geluid. Wil gewoon een beetje chill schoonmaken ipv met die klere herrie erbij.
1.83m present! Gaat prima.
Ik ben nog steeds salty over dat badje man. Ik wil de hele tijd iedereen waarschuwen dat het echt wel kut zit maar iedereen hier vindt het wel een genot, zelfs als je boven de 180 bent, hoe dan??? Dat kutbadje staat hier nog steeds op de gang omdat ik niet weet wat ik ermee moet
Echt zonde van mijn 50 euro.
Tijd voor een noise cancelling koptelefoon!