Wat je even kwijt wil #43

Verkopen? Der zijn hier alleen denk al genoeg mensen die m graag zouden willen hebben.

1.83 en te dik en ik paste prima!

1 like

Jaa door de suggesties hier net lekker pannenkoeken gemaakt! Wasje is al gedraaid, keuken schoongemaakt nu lekker chillleeennn.

Tweedehands badje verkopen, i don’t know :no_mouth: Nog los van de vraag hoe ik hem dan in vredesnaam zou moeten gaan versturen haha

Volgens mij is de hele hype hier begonnen omdat Bonnie haar badje ging verkopen! Verzenden is wel wat lastiger ja.

1 like

Polsen of iemand in dezelfde regio woont en gewoon wil ophalen? Bij Bonnie wilde men haar badje ook overkopen dus vast geen probleem tegen het gegeven tweedehands

1 like

Mij lijkt het ook echt kut, weet eigenlijk al zeker dat ik het niks ga vinden en ben ook verbaasd dat mensen zo lovend erover zijn. Misschien zit het even lekker, maar je kan je kont er niet in keren/ff strekken.

2 likes

Die heb ik! De noise cancelling functie doet het alleen niet goed genoeg om het geluid te overstemmen :’) Misschien eens sparen voor zo’n overpriced Boise ding.

1 like

De mquiet II (iets ouder model tegenwoordig) is vaak rond de 200 euro nu, nu het nieuwe model uit is. zou amazon, coolblue etc in de gaten houden. misschien kan je hem scoren met blackfriday kortingen.

1 like

Collega is positief getest.
Moet je maar niet naar van die huisfeestjes gaan in het weekend.

Wilde dat ik wat chiller kon zijn maar hoor net dat m’n vader m’n oude laptop zo bij het afval heeft gezet en nu ben ik helemaal gestrest want straks kan iemand bij al m’n gegevens :sob:

Best leuk geworden vind ik, geen gips maar wel playdoh en kleurplaten :sweat_smile:

29 likes

Wat lief en leukšŸ˜

1 like

Er is alweer een bus tegen onze plantenbak in de voortuin gereden waardoor hij helemaal kapot is. Is al de vierde keer in een jaar en ben er helemaal klaar mee😭

@OhMyGosh zo leuk en lief!!

ik ben de laatste garen aan het wikkelen en daarna gaat de hel los. het sorteren op nummer… (van 4 bakken en wellicht meer nu ik deze nieuwe kleuren moet toevoegen. OOF)

2 likes

Zou ik ook doen als ik zo’n onderbuurman had.

*sorry boyfriend :innocent:

Noooooo Sean Connery :wilted_flower::broken_heart:

7 likes

Food is important! Ook mijn enige lichtpuntjes in deze tijd als we bij een goed restaurant afhalen hoor…

1 like

Qua slechtere kwaliteit merk ik niks, vind de foto’s juist heel scherp en duidelijk.
Qua uitsnijding snap ik wat je bedoelt. Maar dat komt vooral door de lengte van het scherm. Maar dat vind ik niet heel storend haha

wat :eek: