Wat je even kwijt wil #43

Mijn (Britse) vriend is jarig en hij probeert heel lief aan de Nederlandse culturele verjaardagsstandaarden te voldoen en ik heb het hart niet om hem te vertellen dat “Congratulations with my birthday!” niet helemaal klopt hahahaha.

40 likes

Ik vind dat heel erg liggen aan de helderheid van je scherm het het True Tone! Die zorgt dat het aangepast wordt naar je omgevingslicht. Misschien dat dat wat uitmaakt?

Ik zat even heel erg krap, en had m’n moeder gevraagd of ze het wilde voorschieten. M’n moeder had vervolgens een tienvoud van dat bedrag overgemaakt, zodat ik ook een reparatie kon laten uitvoeren van iets anders.

Dit heb ik per direct terug gestuurd met de mededeling dat ik het lief vind, maar los van dat voorschieten m’n eigen zaken regel. Dat vind ik echt ontzettend volwassen van mezelf if I may say so.

8 likes

Ik wil m’n haar showen maar ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe ik een foto upload

En dan op bestanden

2 likes

Dit was niet in 1 dag maar toevallig weer zelfde shirtje aan

M’n haar heeft wel een beetje geleden dus stuk eraf maar ben blij (zoals je ziet op de foto lol)

49 likes

Heel gaaf! :star_struck:

1 like

Ahhh zo lief van je moeder tho! Ik ben 32 maar als mijn ouders mij geld cadeau doen steek ik dat in mn zak hoor. Denk ook niet dat ze het leuk vinden als ik dat teruggeef

3 likes

Ik heb net een uur moeten fietsen voor een coronatest. Ik denk dat dit de meeste beweging is geweest voor mij in 2020 :whistling:

3 likes

Ah lief dat ze dat doet! Mijn moeder doet dat ook wel eens en als ik het dan terug overmaak, met de mededeling dat ik het NIET wil, dan maakt zij het weer terug over. Zo gaat dat dan 10 keer door en uiteindelijk denk ik dan joeeeee je wil wel heel graag dat ik het hou, bedankt. :joy:

2 likes

Ik ben zo blij met m’n paarse haar. Wil dit echt al jaren maar durfde niet vanwege werk. Nu ik al 7 maanden zo goed als thuis werk (op die paar weken een beetje om en om) en we nog wel even thuis zitten… HUPPP erin.

15 likes

Ik heb een oogontsteking, waardoor het me biet lukt om lang naar een beeldscherm te staren want dan wordt het wazig en krijg ik hoofdpijn.

Nu moet ik vandaag werken en ik had het al met m’n teammanager besproken, ze wist er al van af. Heb 6 uurtjes gewerkt maae het wou echt niet meer. Ik dacht eigenlijk dat ze best wel moeilijk zouden doen.

Net toch gemaild of ik 2 uurtjes eerder kon stoppen omdat het niet meer gaat, met die teammanager in de cc.

Stuurt ze terug:

“Groot gelijk heb je! Nu even rustig aan doen jij! Fijne avond en dan spreken we elkaar morgen weer.”

Echt zo lief, had ik zo niet verwacht. Nu voel ik me wat minder schuldig gelukkig.

22 likes

Vorige week precies hetzelfde gedaan. Maar dan blauw/groen :partying_face:

1 like

Ik vind Dropfruit Duo best een middelmatige snack maar als ik een zak heb kan ik echt niet stoppen met eten. De combinatie van de zoete winegum en dan drop doet het hem echt. Zo irritant want in de winkel denk ik: ah ik kan wel 1/3 eten. Nope. Blij dat ik niet zo’n extra grote zak heb gekocht.

9 likes

Hahaha dit is herkenbaar ja​:joy::joy:

Waar woon jij :grin::grin::grin:

ik ben zooooo moe, slaap ook al de hele week echt extreem diep (+heftig gesnurk volgens mijn vriend :joy:) en word vervolgens wakker alsof ik ben overreden door een vrachtwagen

Same. Soms heb ik er ook zin in maar dan ook echt maar in een paar. (Terwijl ik over chips of choco wel denk van jaaa ik wil er veeeeel van). Maar dan toch uiteindelijk iets te veel eten. Nu wil er ook een paar :stuck_out_tongue:

1 like

Echt hele leuke wandeling gemaakt met mijn moeder. We waren naar het geboortedorp gegaan van mijn overleden grootmoeder en daar naar het kerkhof geweest + grote wandeling gemaakt. We zijn verschillende huizen gepasseerd waar vroeger mijn grootmoeder woonde + haar familie en veel herinneringen opgehaald. Denk dat mijn grootmoeder dat echt heel mooi had gevonden. :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Deze dag is echt voorbij gevlogen. Mijn ouders zijn een bakkie komen doen en ik heb een taart gebakken, verder heb ik precies niks gedaan. Nu op de bank met wijn en vanavond wordt er een 3 gangen diner bezorgd :partying_face:

8 likes