Wat je even kwijt wil #43

Emily in Paris is zo slecht maar zo vermakelijk, helemaal zin in vanavond als ik weer een aflevering mag kijken van mezelf haha

@anon46421473

Summary

10 likes

Haha alsof ze het erom doen he!

1 like

God nee geen moment gemist :joy:

1 like

Ah ik ben echt net klaar met kijken :frowning_face:

1 like

waarom zit yt te kutten laat me monica kijken

Oh tele2 zit te kutten

1 like

Dat jullie het weten

9 likes

Ik heb zin om te slapen maar als ik dat nu ga doen, slaap ik vanavond niet meer…

Like voor de herkenning, rot is dat schuldgevoel en gepieker he! Knap hoe je ermee omgaat!

1 like

Ik heb net gemaild naar twee verschillende medewerkers van een notariskantoor om te vragen of zij de blonde vrouw waren die ik een tijdje geleden (lees plus 1 jaar geleden) gezien heb aan het onthaal en die ik gecomplimenteerd heb met haar nagels. Om zo aan de gegevens van haar nagelstyliste te geraken. Ben beetje desperate blijkbaar. Hopelijk denken ze niet dat ik een raar, oud, vies ventje ben ofzo.

10 likes

Doe een powerpose voor gesprek.
Heel veel succes!

4 likes

Ik ga morgen naar de kapper en had mezelf voorgenomen om mijn haar van te voren te wassen en stylen maar eigenlijk alleen maar omdat ze die before foto altijd zo lelijk maken en ik wilde dat voorkomen morgen. Maargoed laat maar zitten ben te moe

17 likes

Ik wil zo graag een teddy jas maar geen idee welke nou leuk is… ben maar 1.65 en vind die jassen er zo groot uit zien iemand tips?

Mijn kans op het vinden van een vent is door corona sowieso met 90 procent gedaald :joy:. Forever samen met mijn knuffel in bed.

3 likes

Ze komen met kant-en-klaar couscous? Serieus, dat is water koken en erover gieten? :sweat_smile:
Wel goed verdienmodel denk ik

Deze les dacht ik jeej mn danspartner waar ik normaal mee dans is er niet dus geen vage signalen. En ik danste vandaag met een lieve jongen die ik van bachata ken die dus ook gewoon kan leiden. Dus ik was blij eindelijk een les zonder 300 vragen daarna.
Maar toen ik mn schoenen ging wisselen ging een andere dude me helemaal ondervragen en nu ben ik alsnog verward. Wat mot hij van mij?!?!

Misschien heeft ie stiekem met je gedanst

22 likes

Ik hoop dat hij het leuk vond.

30 likes

Ik heb anders nog wel een mooi plaatje wat je kunt sturen

13 likes

Sorry ik heb er alleen een met een mondkapje

18 likes